• We zijn al een tijdje terug, maar het was echt geweldig. *O* Ceridwen heeft ook nog een tijdje met ons meegelopen.
    Ik heb een leuke foto ervan, mijn favoriete. :'D



    Waren er nog meer mensen? En hoe waren jullie verkleed?

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 21:03 ]


    Your make-up is terrible

    Nog een leuke *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wilde gaan samen met Gaby. Alleen ik had een wedstrijd vandaag dus ik kon niet. Maar toen ik naar de mac ging was er wel een groepje mensen die daar ook vandaan kwamen. Helemaal verkleed en ze hadden het er steeds over.
    Aankomend jaar ga ik ook.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kom je dan eigenlijk geen mensen tegen die dezelfde kostuums aan hebben?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Kom je dan eigenlijk geen mensen tegen die dezelfde kostuums aan hebben?

    Jawel, dat kan gebeuren en gebeurt ook. Maar wij hadden daar een last van ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Negligible schreef:
    Kom je dan eigenlijk geen mensen tegen die dezelfde kostuums aan hebben?


    Dat heb ik nog nooit gehad.


    Your make-up is terrible

    Super vet :Y) Ik wil ook echt 'ns met een gaaf kostuum daarheen :'D Maar dat heb'k al zo vaak tegen je gezegd, geloof ik.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik was er gister, voor het eerst. Ik vond het echt heel leuk :') ik heb de foto's nog niet op mijn laptop staan, maar ik had gewoon een vampierjurkje aan en er was een masker geschilderd op mijn gezicht.
    Jullie zagen er ook leuk uit!!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Wauw, jullie zien er zo gaaf uit! Ik wil daar ooit ook nog eens heen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ey Mitchell, hebbie nu je haar geverfd, offe..? Het ziet er namelijk niet uit als een pruik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Ey Mitchell, hebbie nu je haar geverfd, offe..? Het ziet er namelijk niet uit als een pruik.

    Hahaha, nee ik heb mijn haar geverfd. Lange leve zwart haar *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nouhou, ik wilde zo graag, maar ik zit ziek thuis. Ik heb mijn kaartjes niet kunnen verkopen, Fred wilde ook al niet in zijn eentje gaan... Dus hebben we even samen op de bank gehangen en een doodsaaie film gekeken xD.
    We hadden eerst een gothic-achtig kostuum, als vampierkoppel. Alleen barstte dat bustier kapot - blijkbaar pasten mijn borsten er niet in - en de jurk was voor de rest te groot, dus besloten we een tijdje terug dat we dan maar OOK naar de EFF als Link en Zelda zouden gaan, maar dat ging dus weer niet door omdat ik zonodig ziek moest worden... Ik heb wel foto's van het passen - en een foto van hem in een maillot waarmee ik hem nu chanteer, hehe - maar die zijn niet zo goed gelukt. Naar de Animecon gaan we wel gewoon als Link en Zelda. Damn it, ik vind het echt kut dat ik niet kon. Weg geld!
    OOOOH, MITCHELL, HAAR GEVERFD? COOL!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    Nouhou, ik wilde zo graag, maar ik zit ziek thuis. Ik heb mijn kaartjes niet kunnen verkopen, Fred wilde ook al niet in zijn eentje gaan... Dus hebben we even samen op de bank gehangen en een doodsaaie film gekeken xD.
    We hadden eerst een gothic-achtig kostuum, als vampierkoppel. Alleen barstte dat bustier kapot - blijkbaar pasten mijn borsten er niet in - en de jurk was voor de rest te groot, dus besloten we een tijdje terug dat we dan maar OOK naar de EFF als Link en Zelda zouden gaan, maar dat ging dus weer niet door omdat ik zonodig ziek moest worden... Ik heb wel foto's van het passen - en een foto van hem in een maillot waarmee ik hem nu chanteer, hehe - maar die zijn niet zo goed gelukt. Naar de Animecon gaan we wel gewoon als Link en Zelda. Damn it, ik vind het echt kut dat ik niet kon. Weg geld!
    OOOOH, MITCHELL, HAAR GEVERFD? COOL!


    Ik weet het Rebecca, ik heb het verhaal al 100x gelezen nu. Maar ik ben toch benieuwd naar die foto's!


    Your make-up is terrible

    Ik ben net terug =] Het was echt heel gaaf! Al die mensen zagen er zo cool uit en die orks bij het LotR camp ofzo, waren echt heeel gaaf =D En ik heb naar zo'n uitleg van iemand die voor Harry Potter gewerkt heeft geluisterd, een dromenvanger en the hunger games boeken gekocht...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Die foto is echt ontzettend leuk! :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    Die foto is echt ontzettend leuk! :Y)

    Dankjewel ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.