• Lieve Q-ers!

    Na de middelbare school wil ik conservatorium gaan doen en muziek is mijn leven! Nu doe ik mee aan iets, genaamd 'talent in de wijk'. Degene die wint krijgt een jaar lang professionele zangcoaching! Ik weet dat we niet constant even geweldig klinken en dat de geluidsman de echo te ver open liet staan maar alsnog zou het heel erg veel voor me betekenen als jullie op me zouden willen stemmen! Ga naar deze pagina en klik onder mn filmpje op vind ik leuk, log in met facebook en klik nogmaals op vind ik leuk om te stemmen!

    Ik wil jullie alvast heel erg bedanken!

    -xXx-

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 17:59 ]

    100

    Frodo schreef:
    Woeps, blijkbaar mag ik geen random mensen aanspreken om op jou te stemmen omdat ik dan blijkbaar 'reclame maak' (cat)


    Toch lief dat je het probeerde (A)

    101!

    COME ON LOVELY QUIZZETJES


    Don't be like the rest of them, darling

    Sta gelijk met de tweede! STEM STEM STEM!

    105! STA TWEEDE! <3

    Je staat 2e, yay! (dance)

    Je mag topics niet omhoog schoppen. Dit houdt in dat je niet mag reageren op een topic waar al lang niet op gereageerd is, tenzij je reactie nuttige informatie bevat. Ook mag je niet binnen een paar uur reageren op je eigen topic, om daar mee te bereiken dat (meer) users (alsnog) reageren.


    Just saying


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    COME ON! NOG MAAR IETS VAN 20 STEMMEN EN JE STAAT 1STE! (:


    Don't be like the rest of them, darling

    Fantasia schreef:
    Je staat 2e, yay! (dance)

    TheRumIsGone schreef:
    COME ON! NOG MAAR IETS VAN 20 STEMMEN EN JE STAAT 1STE! (:

    DarkSavior schreef:
    (...)

    Just saying


    Everyone does it.

    Gemeld.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Gemeld.


    Ik vind jou niet lief :c

    Het topic mag weer open. Nog 1 bump of flood en er volgt een permanent slotje.


    I am an idiot, I move.

    Jeez...