• ...goes back to Clouded (:
    Ik miste mijn oude username een beetje, haha :'3

En om dit topic een beetje nuttig te maken: Hebben jullie usernames waarvan je zegt: Die vind ik het mooist? (:

"Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

Eh, ik denk Everdeen en Aria. (:

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Rajhesh maar ik heb hem verkeerd geschreven(huil)

[ bericht aangepast op 22 april 2012 - 13:08 ]

Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

Ja, die die ik nu heb. DarkSavior. Dat is toch echt mijn lievelingsusername.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Escritura ^^

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Hmmm, das een goeie... Ik ben best trots op Mysteria, alleen ik vind Sapientia ook best mooi (meer om de betekenis).
    En dan heb je nog deze, daar was ik ook best blij mee ^^

I like yours!

Deep inside, I've never felt alive

Reassurance.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Ik denk Peacekeeper of Citizen(cat)

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Ganesha, zojuist veranderd. Het is de God met het olifantenhoofd uit het Hindoeïsme, hij staat voor Kennis en Wijsheid.

Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

Ik zou graag een keer Gimly of Symphonia willen. :'$
    Ik vind zelf Rivendell ook wel mooi. (:

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Ganesha schreef:
    Ganesha, zojuist veranderd. Het is de God met het olifantenhoofd uit het Hindoeïsme, hij staat voor Kennis en Wijsheid.

Whihi, vet(:

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Gaaf, I like it. (: Ik heb gisteren mijn username van Kemaru naar Sehun veranderd. x'D

Full of envy behind that anonymous mask

Ganesha schreef:

Die vind ik heel gaaf. :')

"Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

Nice!
    En Moriarty of Andvari (al vind ik ze allemaal leuk eigenlijk hahah)

As travars

Leuke username!
    Eh. Ik denk Siva, Metaphor of Ludwig. Maar ik ben heel blij met deze*O*

Ik mag de 25e weer veranderen, haha, maar ik wil echt van deze af. Ik had voor Mulan Layton :'D