• Ik had vroeger eigenlijk dat ik best veel over TH droomde maar dat is steeds minder geworden,,, jammer :(

    Dus ik vroeg me af...

    Hebben jullie nog leuken dromen over TH gehad. En hoe ging die???

    xD


    Follow just your own mellody

    ik heb da ook nog gehad


    Keep on smiling

    Ik droom niet over TH. (x
    Nooit gedaan ook. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    wel, ik heb eens een hele tijd 'last' gehad van deze "serie-droom"

    elke avond, als ik in slaap viel, droomde ik dat ik wakker werd, in het leven dat ik leidde in mn droom.

    voorbeeld:
    -in het egte leven ga ik gaan slapen
    -ik droom dat ik wakker word, en de vriendin ben van Bill, al een hele tijd, en dat we de gewone dingen doen die we in het echt ook zouden doen, als we een koppel zouden zijn. En dan droom ik dat ik en Bill 'savonds weer gaan slapen
    -ik word weer wakker in de egte wereld
    -ga savonds weer gaan slapen
    -en ik word weer wakker in mn droomwereld

    heb dat 2 weken fzo elke nacht gehad x] eigenlijk wel cool ^^

    (en bill is een goede kusser ;)

    Ik kan me herinneren dat ze ooit heel even in mijn droom voorkwamen, als figuranten. Meen ik toch. ^^ En anders zou ik het niet weten. xd Zo erg vind ik het niet dat ik niet over hen droom. =d

    wel, ik heb eens een hele tijd 'last' gehad van deze "serie-droom"

    elke avond, als ik in slaap viel, droomde ik dat ik wakker werd, in het leven dat ik leidde in mn droom.

    voorbeeld:
    -in het egte leven ga ik gaan slapen
    -ik droom dat ik wakker word, en de vriendin ben van Bill, al een hele tijd, en dat we de gewone dingen doen die we in het echt ook zouden doen, als we een koppel zouden zijn. En dan droom ik dat ik en Bill 'savonds weer gaan slapen
    -ik word weer wakker in de egte wereld
    -ga savonds weer gaan slapen
    -en ik word weer wakker in mn droomwereld

    heb dat 2 weken fzo elke nacht gehad x] eigenlijk wel cool ^^

    (en bill is een goede kusser ;)


    Dat lijkt me duzz echt geweldig xD

    Lijkt me alleen wel een beetje verwarrend :S

    Wat was nou ookalweer mijn echte leven? :$


    Follow just your own mellody

    Eh jawel. Maar ben vergeten waar ze overgingen -.-'
    Kan me alleen nog een droom over cinema bizarre herinneren. x]


    Mew <3

    wel, ik heb eens een hele tijd 'last' gehad van deze "serie-droom"

    elke avond, als ik in slaap viel, droomde ik dat ik wakker werd, in het leven dat ik leidde in mn droom.

    voorbeeld:
    -in het egte leven ga ik gaan slapen
    -ik droom dat ik wakker word, en de vriendin ben van Bill, al een hele tijd, en dat we de gewone dingen doen die we in het echt ook zouden doen, als we een koppel zouden zijn. En dan droom ik dat ik en Bill 'savonds weer gaan slapen
    -ik word weer wakker in de egte wereld
    -ga savonds weer gaan slapen
    -en ik word weer wakker in mn droomwereld

    heb dat 2 weken fzo elke nacht gehad x] eigenlijk wel cool ^^

    (en bill is een goede kusser ;)

    Vet man! Dat ga ik ook eens proberen. Maar dan niet met Bill x]


    Mew <3

    Ik droomde eens dat Bill me toevertrouwde dat hij eigenlijk een meisje is. :X

    :'D


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ik heb een keer gedroomd dat ik met Bill in een pizza zaak zat en hij zong Ich liebe dich Pizza pizza pizza en dat zei hij heel veel keer achter elkaar Pizza k heb me doodgelachen.

    En k heb 1 keer gehad dat k met hem wandelde over straat en k had een heel gesprek met hem *geen flauw idee waar het overging* maar k herinner me wel dat k Duits sprak. wat me super verbaasde want k kan helemaal geen Duits:SxD


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Ik heb er al veel gehad:D
    Maar nu ook al lang niet meer:( ik vind het zoo kut!:D
    Elke avond zit ik te hopen dat ik nog eens droom over hen:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    Ik droomde eens dat Bill me toevertrouwde dat hij eigenlijk een meisje is. :X

    :'D


    Hoohohohoo :'D


    Een tomaat is rood. Daah.

    Ik had een droom ( logisch mss ) ; Ik had Bill leren kennen in Duitsland toen ik opreis was. En we hadden een hele vakantie met elkaar opgetrokken. En ik begon iets voor Bill te voelen en Bill ook voor mij. En Toen moest ik terug naar huis , maar wij durfde ni tegen elkaar te vertellen wat we voor elkaar voelde. En zo 3 maand verder zat ik in de klas. En ineens vroeg iemand van het secitariaat ( das iemand van het school ) da ik naar buiten kom komen daar stond Bill met een roos in zijn hand en vroeg of ik zijn vriendin wou zijn ;P


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Ik had een droom ( logisch mss ) ; Ik had Bill leren kennen in Duitsland toen ik opreis was. En we hadden een hele vakantie met elkaar opgetrokken. En ik begon iets voor Bill te voelen en Bill ook voor mij. En Toen moest ik terug naar huis , maar wij durfde ni tegen elkaar te vertellen wat we voor elkaar voelde. En zo 3 maand verder zat ik in de klas. En ineens vroeg iemand van het secitariaat ( das iemand van het school ) da ik naar buiten kom komen daar stond Bill met een roos in zijn hand en vroeg of ik zijn vriendin wou zijn ;P


    Omg! Zo mooi! :O


    We'll never be as young as we are tonight