• Heyz,
    Ik heb een titel nodig :P
    Hier gaat de serie over:
    Ik ga het doen over een ryk meisje dat in een weeshuis belandt. Daardoor verliest ze al haar 'ryke' vrienden. Als ze op een dag buiten gaat spelen krygt ze nieuwe vrienden. Maar ze durft niet te vertellen dat ze in 't weeshuis woont. Deze vrienden blyken uit de band 'Killerpilze en Tokio Hotel' te komen. Wat er daarna gebeurt? Dat verklap ik niet!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Daargaan we weer,, hoe wist ik het toch,!!!! My life changed when I became a Poor Little giirl..


    *He's the one.

    Tjaa Char,
    met zo veel quizzen als dat ik heb kan ik niet zelf altyd de titel verzinnen :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    :p is waar,!!!


    *He's the one.

    Friends oof Friend on

    AAAAAHHH, sorry, ik moest gwoon een naam verzinnen


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    heb je mijne al gelezen


    My life changed when I became a Poor Little giirl..


    *He's the one.

    Jaa meid,
    Ik heb hem gelezen en ik vindt hem prachtig als titel!
    Ik heb hem ook ff op een blaadje geschreven voor als er nog meer mooie titels te voorschyn komen
    Dan maak ik weer ff een stem topic voor de titels :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Weet je wat ik denk dat je verslaaft bent aan topics openen,,:P


    *He's the one.

    Jap (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    IK HEB EEN NIEUWE VERSLAVING :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    :P weetje wat ik haat, ik zag het juist een stoem kind gaat aan iedere persoon vragen of ze haar wilt nomineren voor Mooiste profiel,!!! dat is laf ik doe het toch ook niet en ik wil hem ook winnen ik bedoel je mocht toch geen reclame maken,!!!!!!!!


    *He's the one.

    :P
    Nou je het zegt
    Ik ga ff kykje nemen op je profiel en als hy mooi is nomineer ik hem (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik neem jou titel wel gwoon meid ;)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    hey ik was gistere bij het stemmen op 2de plaats,!!!! heb ik hem weer niet gewoonen dat si al de 2de keer de eerste keer had ik 25nominaties en heeft iemand hem met 7 nominaties gewonnen please is dat eerlijk dacht het niet,!!!


    *He's the one.

    :P
    Maar uiteindelyk heeft diegene dus wel met stemmen gewonnen.
    Niet met nominaties maar wel met stemmen ;)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wel en dat vind ik dus kak, wnt ik had meer nominaties en dan gaat iemand anders er mee lopen,!!


    *He's the one.