• Myrddin


    Ik had graag Nemain genomen, maar deze blijkt al bezet te zijn, ook al heb ik gezocht door op mijn profiel te gaan en in de adresbalk mijn username te vervangen door Nemain. Vind het een beetje raar, maar goed...

    Deze vind ik ook leuk. Het is de welshe vorm van Merlijn. Voluit heette hij Merlijn Ambrosius, in het Welsh Myrddin Emrys.

    Me likes it
    (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Me likes too ^^ Ik hou van aparte namen :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Sommigge mensen zijn soms zo flauw om een naam te nemen, als een ander vraagt welke hij of zij moet kiezen.

    Me likes! ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Me likes! Leuke naam! (:

    Aife schreef:
    Sommigge mensen zijn soms zo flauw om een naam te nemen, als een ander vraagt welke hij of zij moet kiezen.

    Me likes! ^^


    Het vreemde is dat er niemand staat bij gebruikersnamen en oude gebruikersnamen...dus ik denk eerder dat een gebant of inactief lid deze naam heeft...helaas worden deze niet weergegeven als je zoekt...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Gaaf (:


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik vind het echt een heel mooie naam! :9~


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Sehun schreef:
    Gaaf (:


    26 - 02 - '16

    Gebande en inactieve laat hij wel zien als je hem opzoekt via je adresbalk, dus hij hoort nog niet te bestaan.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Gebande en inactieve laat hij wel zien als je hem opzoekt via je adresbalk, dus hij hoort nog niet te bestaan.


    Dan moet ik Rutger eens vragen wat het probleem is...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Assassin schreef:
    Gebande en inactieve laat hij wel zien als je hem opzoekt via je adresbalk, dus hij hoort nog niet te bestaan.

    Nein, dat had ik bij Gryffindor ook, die vind je ook niet maar je kan hem niet kiezen :c


    Alis volat propriis.

    Puroisen schreef:
    Me likes too ^^ Ik hou van aparte namen :Y)


    Crying, lying and dying. All because of you.

    Nemain is inderdaad ook leuk, tududu.
    Ik heb dan met een H ertussen, maar ja.

    En Myrddin is ook echt leuk *O*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.