• Voor degenen die het niet weten; Write Now is een schrijfwedstrijd voor jongeren tussen de 15 en 24 die schrijven in de Nederlandse taal.
    Morgen is de regiofinale in Eindhoven en ik vroeg me af of hier iemand er ook naartoe gaat en sowieso wie er aan die wedstrijd meedoet. Ik doe er nml zelf ook aan mee. ^^
    Dus, wie doet er mee aan Write Now en moet morgen ook naar Eindhoven of naar een andere regiofinale?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Een vriend van mij doet mee. Ik ga na de zomervakantie echt beginnen met wedstrijden. Ik ga nu eerst heel erg veel schrijven om mijn schrijfstijl te verbeteren.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    lolz je vertegenwordigd mijn provincie(yeah)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Parachutes schreef:
    (...)

    Bij mij is het ook een beetje vreemd. Ik woon in de provincie Gelderland, terwijl Eindhoven in Brabant ligt en ik ben toch bij Brabant ingedeeld.. Maarja! Jij ook heel veel succes^^.

    Goh, dan ben ik niet de enige die verrast was toen ze een uitnodiging uit Eindhoven in haar mailbox kreeg. =P

    Ik doe eigenlijk vooral mee aan die wedstrijd voor de workshop. Ik hoop dat ik daar zinvolle commentaren krijg. =)

    Ga jij de hele avond?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Goh, dan ben ik niet de enige die verrast was toen ze een uitnodiging uit Eindhoven in haar mailbox kreeg. =P

    Ik doe eigenlijk vooral mee aan die wedstrijd voor de workshop. Ik hoop dat ik daar zinvolle commentaren krijg. =)

    Ga jij de hele avond?


    Nee, ik ben er helaas niet bij de workshop.. :c Het lukt mij niet om er zo vroeg te zijn.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Cool (: Veel succes!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik ben naar die in Gent geweest, en twee van de drie winnaars waren wel 'bekend' onder de gentse schrijvers om hun talent (en het was echt goed)

    Alleen was de presentator echt gemeen. Zeg anders eens letterlijk dat bijna iedereen echt slecht schreef --'

    MAAR bij de workshop had Maarten Inghels mij een compliment gegeven op mijn schrijfstijl :D


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Leuke wedstrijd! Heb je iets gewonnen, Parachutes? Of iemand anders die meedoet?
    Ik heb net op de site gekeken en de winnende verhalen zijn goed geschreven, maar geen verhalen die ik zelf graag zou lezen of schrijven :P


    Nothing tastes better than a good story

    RealWriter schreef:
    Leuke wedstrijd! Heb je iets gewonnen, Parachutes? Of iemand anders die meedoet?
    Ik heb net op de site gekeken en de winnende verhalen zijn goed geschreven, maar geen verhalen die ik zelf graag zou lezen of schrijven :P


    Nope, ik heb niet gewonnen, maar ik vond het een hele leuke avond! En de winnende inzending vond ik echt erg goed geschreven.
    Er waren trouwens maar 85 inzendingen bij Eindhoven ;o. Dus ik denk dat ik daarom bij Eindhoven was ingedeeld, terwijl ik in Gelderland woon.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Komt het volgend jaar ook? :D

    Ik heb de nummer drie net gelezen en die vind ik ook heel leuk. Denk dat het niveau hoog was. 85 is wel weinig (maar nog steeds veel om te moeten verslaan)!


    Nothing tastes better than a good story