• The Vampire Triology (Daybreakers)
    Amerika, NightCity: een drukke stad die als je niet beter wist New York zou kunnen zijn. Er is alleen één verschil. Alles wat hier gebeurt gebeurt hier 'S nachts, NightCity is een Vampierstad. Als de 23 jarige mens Lynda Lockheart hier zonder enig vermoeden komt wonen, ziet ze dan ook al snel de verschillen met een gewone stad. Overdag is er haast niemand op straat, en 's nachts kan ze zelfs de straat niet op tenzij ze een doodswens heeft. dit is niet vreemd want maar 5% van de bewoners is mens en Vampieren lijden dan ook Extreem honger, de angst voor de dood heerst bij vampieren, maar ook bij mensen, en dit krijgt Lynda al snel door.
    de 24 jaar uitziende Erik McKurty is de enige vampier in de hele stad die geen mensen wil aanvallen, hij hongert zichzelf uit, en loopt gewoon overdag op straat, het verbranden in het zonlicht is namelijk maar een mythe, al hebben vampieren wel HEEL veel last van het Zonlicht, op een middag is Erik de dood nabij, en zakt hij in elkaar op straat.
    Als hij wakker word ligt hij niet meer op straat, hij ligt op een bank, in het Huis Van Lynda. Lynda is een Wetenschapster en is bezig Synthetish bloed uit te vinden, ze heeft Erik wat gegeven van het spul wat ze ondertussen heeft, het heeft hem weggehouden van de dood, maar zijn honger is er nog niet mee gestilt.
    Erik en Lynda Besluiten samen te gaan werken aan Synthetish bloed, en worden vrienden, misschien zelfs wel meer...

    3 verhalen over een liefde tussen een mens en een monster, en hun strijdt om NightCity's menselijke bewoners te redden van de vampieren, en de vampieren van de dood...


    New Twilight Saga (ft. Renesmee Cullen)
    nieuwe Twilight verhalen over Renesmee's leven. tot nu toe heb ik voor het eerste verhaal dit idee:
    Renesmee Cullen, 6 jaar, ziet er uit als 18, begint eindelijk iets voor Jake te voelen, maar haar ouders zijn het hier niet mee eens. De Volturi komt erachter dat er liefde is tussen wolf en Vampier, en vind dit onnatuurlijk. er komen nogal wat problemen.
    Breaking free (ft. Avatar the Last Airbender)
    Het verhaal van The Last Airbender met andere personages en gebeurtenissen, vooral leuk om te lezen als je de serie niet gezien hebt.

    welke is het leukst en moet ik dus gaan schrijven?

    Breaking free (ft. Avatar the Last Airbender): 1
    New Twilight Saga (ft. Renesmee Cullen): 0
    The Vampire Triology (Daybreakers): 2

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 18:01 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Het is synthetisch


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    Het is synthetisch

    danku!


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Ik vind de eerste en de laatste het leukst :Y)

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 17:48 ]


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Synthetisch bloed, Erik, vampiers zijn in het open..
    Doet me best veel aan True Blood denken. Ik zou het leuker vinden als het dan een True Blood fanfictie zou zijn inplaats van een verdraaid verhaal, sorry.
    Maar ik vind kwa verhaallijn op zich dat wel het leukste.


    Believe in yourself.

    11th schreef:
    Synthetisch bloed, Erik, vampiers zijn in het open..
    Doet me best veel aan True Blood denken. Ik zou het leuker vinden als het dan een True Blood fanfictie zou zijn inplaats van een verdraaid verhaal, sorry.
    Maar ik vind kwa verhaallijn op zich dat wel het leukste.

    eigenlijk zijn vampiers niet in het open in dit verhaal, alleen in NighCity, maar niet in derest van het land/de wereld. daarbij is Erik gewoon een naam die ik gebruik als ik echt niks anders weet te bedenken (want hij is sexy o.o), en is het verhaal niet gebasseert op TrueBlood maar op Daybreakers (wat uberhaubt al eerder bestond). had ik er misschien even bij moeten zetten, maar AL deze verhalen zijn Fanficties, :P


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    ButterflyElf schreef:
    (...)
    eigenlijk zijn vampiers niet in het open in dit verhaal, alleen in NighCity, maar niet in derest van het land/de wereld. daarbij is Erik gewoon een naam die ik gebruik als ik echt niks anders weet te bedenken (want hij is sexy o.o), en is het verhaal niet gebasseert op TrueBlood maar op Daybreakers (wat uberhaubt al eerder bestond). had ik er misschien even bij moeten zetten, maar AL deze verhalen zijn Fanficties, :P

    Daybreakers is niet ouder. Het eerste boek van True Blood kwam uit in 2001 :Y)- En de serie begon in 2008.
    En dan had ik dat waarschijnlijk over vampiers in het open verkeerd begrepen, sorry...

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 18:06 ]


    Believe in yourself.

    11th schreef:
    (...)
    Daybreakers is niet ouder. Het eerste boek van True Blood kwam uit in 2001 :Y)- En de serie begon in 2008.
    En dan had ik dat waarschijnlijk over vampiers in het open verkeerd begrepen, sorry...

    weird, ik zit net te kijken, Daybreakers komt indd uit 2009, ik dacht dat die uit 2000 kwam, naja, kan ik ook verkeerd gedacht hebben hé?
    maar het is dus gebasseert op Daybreakers.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    ButterflyElf schreef:
    (...)
    weird, ik zit net te kijken, Daybreakers komt indd uit 2009, ik dacht dat die uit 2000 kwam, naja, kan ik ook verkeerd gedacht hebben hé?
    maar het is dus gebasseert op Daybreakers.

    Haha ja heb ik ook wel eens last van (:
    Okay, nja, ik vind het alsnog op zich wel een goed verhaallijn (:


    Believe in yourself.

    11th schreef:
    (...)
    Haha ja heb ik ook wel eens last van (:
    Okay, nja, ik vind het alsnog op zich wel een goed verhaallijn (:

    danku! (:P)


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.