• Hoi (; Ik kreeg opeens een bom van inspiratie en begin dus nu een verhaal, maar heb geen cover. Jullie zijn stukke creativer als ik, dus zouden jullie er één willen maken voor mij? Als het kan de titel 'Pretending' duidelijk laten zien en verder leef je uit ;p

    Ik wil vast iedereen bedanken die een inzending doet (': Vragen kun je stellen..

    Oh, is een soort proloog ook goed? ;$

    Ken je dat gevoel? Het gevoel, dat je bang bent voor wat er komen gaat. Bang voor de wereld. Geen zelfverzekerdheid, je vertrouwt niemand, zelfs je ouders niet. Het gevoel dat de grond onder je wegvalt, en je in een eindeloze diepte terecht komt. Dat gevoel, overviel me precies een jaar geleden. Vanaf dat moment vertrouwde ik niemand meer, en sloot ik me compleet van de wereld af. Ik zag en zie iedereen met een masker. Ze lachen wel, maar diep van binnen gaan ze kapot. Het lijkt wel alsof ik ze kan horen schreeuwen. Ik weet precies hoe ze zich voelen, want ik heb hetzelfde. Vanbinnen ga ik kapot, maar ik wil mijn ouders en al mijn dierbaren niet met mijn problemen opzadelen. Dat één persoon mijn leven ruïneerde weten hun niet, en ze komen het ook niet te weten. Mijn problemen, problemen die ik zelf moet oplossen. Ik kan daar zelf voor zorgen, het is mijn verantwoordelijkheid. Met veel moed was ik begonnen aan het oplossen van mijn problemen, maar die moed zakte langzaam aan weg. Maar.. nu weet ik wat ik moet doen. Ik moet hém zoeken, en hopen dat hij mijn problemen wil oplossen. Want hij kan dat, hij is immers degene die ze veroorzaakt heeft

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 18:58 ]


    Smile, like nothing could go wrong.

    Ik ben niet creatief genoeg om een cover te maken, maar ik weet wel dat de meeste mensen het altijd handig vinden als je een omschrijving geeft van je verhaal ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Een omschrijving van het verhaal zou inderdaad handig zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil wel wat proberen.. c:
    Zou je hier dan een bericht willen plaatsen, want daar kun je een aanvraag doen.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.


    Oke, deze is slecht maar als ik vanavond tijd heb probeer ik hem opnieuw (; Leuk verhaal btw.


    Everyday is a new day, with new changes.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 19:17 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.


    Klik op het plaatje voor volledig beeld


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kan het ook nog wel even proberen.


    EDIT: Lol, sorry, moest even snel doen omdat ik toch wat in elkaar wilden flanzen, hij is alleen niet heel goed :').

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 20:12 ]


    The odds are néver in our favor.

    Oke slechtttt, maar ik heb het geprobeerd.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 20:24 ]


    I'm a fighter, let me go.


    Ik had deze dus gemaakt kijk ik boven me, precies hetzelfde plaatje sorry daarvoor ik maak snel een nieuwe!


    Never show people that you're weak.



    Hope u like it C;


    Run, just run for your life.