• Nashville, Tennessee. Een groot stuk land, dat eigendom is van Sir Clayton, staat over te nemen. Zijn enige zoon woont in California, en besluit het te verkopen. Verschillende mensen zijn op het stuk uit, aangezien het prachtig is. Een grote boerderij, een prachtig huis, fantastische locatie,... Maar niet iedereen is even blij met de deal, onder andere het personeel dat er momenteel alleen verblijft.

    Mogelijke rollen

    Personeel op de boerderij
    Domenic Kian Hinshaw ~19 |Mombasa
    Matthew Ian Kompier ~22 |Chaim
    Michelle -Mich- Abrams ~21 |Burlington
    Cliffer Alice Kathrine Moon ~20 |STwilight

    Inwoners van Nashville
    Connor Darlton ~22 -Autogaragist- |Burlington
    Damian Roger Bryant ~20 -Heeft een cafe- |ZuperZaynx
    Andy Benedict(us) Cingstown ~19 |GelaarsdeKat
    Luisa Havana Newell ~20 -Werkt bij de bakker- |Mombasa
    Jamica Carmel Budger ~19 |ZuperZaynx
    Leigh Cambrue Sheadan ~18 |Leave
    Ailean Olivia Parks ~17 |Chaim

    Familie van Clayton
    Isabella "Isa" Desiree Clayton ~17 -Dochter- |Squib
    Skye Demi Aimee Clayton ~18 -Dochter- |xHaribo

    Andere
    Adam Clain ~19 |STwilight



    Regels:[/b]
    - Wees origineel met je rollen. Gebruik dus alsjeblieft geen 1D-mensjes, celebrities etc. Ook qua namen graag een beetje originaliteit, en niet allemaal namen die op elkaar lijken (:
    - Wanneer je je ingeschreven hebt in dit rpg, is het ook de bedoeling dat je er actief aan meeschrijft. Niet 2 keer posten, en nooit meer van jezelf laten horen, bijvoorbeeld.
    - Maximum twee rollen per persoon
    - Posts moeten redelijk zijn. Ik ga er geen limiet op zetten, maar meer dan 5 zinnen moet toch lukken?
    - 16+ toegestaan
    - Don't kill, fight, etc. zonder de andere zijn toestemming.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven
    - Reservaties blijven maximum 1 dag staan, tenzij je echt niet anders kan wegens afwezigheid.


    Rollentopic.

    Nog vragen? Stel ze gerust (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Leigh
    Het meisje zette verse kruidenmixen in het rek van de kruidenier - stopte zo nu en dan één van de versgeplukte frambozen in haar mond en liep uiteindelijk naar de deur. Met een sierlijke zwaai veranderde ze het houten bordje in "Open". Haar vingers gleden een kort moment door haar lokken - voor ze zich opnieuw achter de toonbank wrong en enkele kasten herinrichte. Sommige dingen waren oud, anderen moesten worden bijgvuld. De lijst met bestellingen was aanzienlijk laag - slechte omzet betekende sluiten. Ze slaakte een diepe zucht en toverde toen een glimlach rond haar lippen. Het werd een mooie dag - en dat zou het worden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Andy
    Opeens sla ik mijn hand voor mijn hand. 'Ik had besteld bij de kruidenier!' ik zwaai, het brood onder mijn arm stekend, en ren naar buiten. Hijgend kom ik aan bij de kruidenier. 'Hallo!' zeg ik als ik binnen kom. 'Mijn bestelling, en of ik nog kan helpen hier?' vraag ik aan Leigh.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Leigh
    Het meisje lachte zachtjes. "Je kan mee naar het bos?" Stelde ze voor. Ze pakte een willekeurig tasje met het bestelnummer onder de toonbank vandaan. Tegelijkertijd nam ze ook haar rieten mandje vast, en trok ze haar jas bruusk dicht. "De kruidenier is de laatste tijd erg ziek," verzuchtte het meisje verslagen. Ze slikte, schudde haar hoofd en toverde een glimlach rond haar lippen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [andy ging naar leigh hoor]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ze heeft het tegen Andy (: Ik schrijf in de derde persoon.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Het is wel de bedoeling dat je in de ik-persoon schrijft...]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [dat is wel makkelijker ja :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik zag het niet in de regels staan en ik faal momenteel even in de ik-persoon (: Het komt later wel, alleen haal ik momenteel anders personen door elkaar.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [maar please ik kan het echt niet als je de hele tijd ´ze´ enzo schrijft en ´het meisje´. kan je het asjeblieft proberen??]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [GelaarsdeKat -> xJohnnyDepp]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel