• Ja, echt heel fijn. Na ziek te zijn geweest mocht ik eindelijk weer wat doen; paardrijden en werken. Ik helemaal blij omdat ik iets meer dan in mijn bed liggen mocht doen, VAL IK VAN HET PAARD AF! Nu kan ik zelfs nog minder doen -.-
    Ik viel op mijn onderrug waardoor ik niet kan bukken en al dat soort dingen; elke beweging doet pijn, zelfs zitten *gromt*
    Echt een lekker begin van de meivakantie.
    Nog iemand ooit zoiets meegemaakt?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Awe, beterschap.
    Nee, haha, ik sport dan ook niet..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    I wanna laugh....
    Oh, poor you ):
    Het komt wel goed schatje (flower)


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Eeyup alleen werd ik geraakt door een auto :W
    Beterschap

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 13:20 ]


    Shoganai i ne~

    Invited schreef:
    I wanna laugh....
    Oh, poor you ):
    Het komt wel goed schatje (flower)

    Aardig van je Samantha -.-

    @NyanDash dat had ik bij de eerste schooldag -.- en een andere vakantie (we gingen ook daadwerkelijk ergens heen) glij ik uit en heb ik een lekkere wond -.-

    @Producer dank je (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Producer schreef:
    Awe, beterschap.
    Nee, haha, ik sport dan ook niet..


    comfort in c h a o s

    Ik zat donderdag op een best pittig paard, maar het ging naar mijn verbazing echt heel goed, ze was heel rustig voor haar doen. Aan het eind van de les, toen we aan het uitstappen waren, was ik nogal aan het kloten. Ik zo dat lied van de titanic zingen, ging die knol er van door :'D. "Near, far, wherever you... GODVER!" Maar ik bleef zitten, ik bleef zitten.
    Beterschap!


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Ik zat donderdag op een best pittig paard, maar het ging naar mijn verbazing echt heel goed, ze was heel rustig voor haar doen. Aan het eind van de les, toen we aan het uitstappen waren, was ik nogal aan het kloten. Ik zo dat lied van de titanic zingen, ging die knol er van door :'D. "Near, far, wherever you... GODVER!" Maar ik bleef zitten, ik bleef zitten.
    Beterschap!

    Stiekem vind ik dat best geniaal :'D

    OT, nee op het moment heb ik niks (: Maar wel beterschap!

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 13:30 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Producer schreef:
    Awe, beterschap.
    Nee, haha, ik sport dan ook niet..

    Wat zij zegt. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Invited schreef:
    I wanna laugh....
    Oh, poor you ):
    Het komt wel goed schatje (flower)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat is dan wel weer lullig.
    Wij gingen eens op vakantie naar Frankrijk. Het was echt een camping waar je heel veel kon doen, zoals zo'n klimparcour hoog in de bomen. Het jaar ervoor waren we ook al geweest, maar we zouden nog een keer gaan, want nu kon je ook wandklimmen. Wat doe ik? Een week van tevoren breek ik mijn arm, haha. Mijn broer deed vanalles en ik heb de hele vakantie gelezen en gezwommen (ik kreeg zwemgips). Daar was ik ook niet blij mee. En het ging er een week later af dan mocht, omdat ik op vakantie was, haha. Ik was echt heel boos :'D Om dan een jaar later mijn arm te kneuzen en moet ik alweer voorzichtig doen. Echt waar, hoe kreeg ik het voor elkaar :'D


    To live would be an awfully big adventure

    Ai, da's pech hebben op z'n hoogst. D: Beterschap!


    Full of envy behind that anonymous mask

    Allemaal bedankt voor de beterschapswensen (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wauw, da's kut. Veel beterschap! Van vallen kan je alleen maar leren :').
    En ik eens op de hengst aan het rijden die bij ons op stal staat, ik wou net over een hindernis springen komt er iemand met een merrie de bak in. Die hengst dus veel te vroeg afgesprongen, waar ik me dus totaal niet aan verwacht had, komt hij neer, bokt hij dan ook nog eens met z'n hoofd tussen zijn benen.
    Ik ben toen gewoon plat op m'n rug gevallen en kreeg gewoon geen lucht meer. Achteraf bleek dus dat ik een lichte hersenschudding had :'). Jep, dat was zowat m'n ergste val.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Dat is balen, ik ben ook twee keer van een paard gevallen. Maar hopelijk gaat de pijn snel weg en kun je toch nog leuke dingen doen in je vakantie!


    Physics is awesome

    Ik zit momenteel midden in een stageperiode, in een kinderopvang, en nu heb ik een verlengd weekend omdat we een brugdag krijgen naar dinsdag (feest van de arbeid). Word ik om vijf uur vanochtend echt supermisselijk wakker en zit ik niet veel later mijn hele avond eten van gisteren er uit te kotsen.
    Heel gezellig.
    Gelukkig houd ik van die kleine koters die me ziek gemaakt hebben, anders deed ik ze wat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.