• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'Het maakt mij niet uit, als het maar met jou is.' Voor ik de blik in haar ogen kon zien, sloot ze deze. Had ze dat serieus gezegt? Kwam haar gezicht nu echt dichter bij die van mij? Haar lippen, die een zacht roze kleur hadden, waren lichtjes geopend, maar een paar milimeter.
    Just kiss her. Just pull her those few centimeters closer. Ze wilde dit toch ook? Anders zou ze niet.... Zou ze niet zo belahcelijk dichtbij zijn met haar lippen... Zouden haar ogen niet al gesloten zijn...
    Doe het niet, Nana, doe dit alsjeblieft niet. Stop nu, want ik kan mijn emoties niet in toom houden. Elektriciteit schoot door mijn onderbuik, tintelingen gingen over mijn huid heen en mijn ogen konden haar alleen aanstaren.

    'Sorry.' Haar ogen waren weer open, vanonder haar donkere wimpers wierp ze me een blik. Sorry? Je komt zo dichtbij, met die aanlokkelijke, zachte lippen en je zegt sorry?
    Haar ademhaling ruikt zoet, ik vraag me af of haar lippen ook zo smaken. Hoeveel ik mezelf ook zeg dat het een slecht idee is, dat ze dit niet wil, dat ik dit niet wil, het is te laat. Mijn lichaam doet wat hij zelf wil, de emoties hebben controlle genomen.

    Het ene moment sta ik met mijn rug tegen de muur, Nana in mijn armen en haar lippen een paar milimeter verwijdert van de mijnen. Het andere moment grijp ik haar iets steviger vast, waarna ik me omdraai en haar tegen de muur duw. Mijn ademhaling voelt iets te snel aan, van het overlopen van mijn emoties.
    Dit is net als met Dwayne. Ik heb geen controlle. Alleen is pijn mijn doel niet ditmaal.
    Een arm heb ik nog om Nana heen, de andere ligt op haar heup terwijl mijn lichaam tegen dat van haar drukt. Mijn lippen tintelen in verlangen, en voor ze er een woord tussen kan krijgen druk ik een zachte, verlangende kus op haar roze lippen. Ze zijn zachter dan ik me had voorgestelt, soepel en zoet. De kus is niet eens snel en ruw, hoewel dat zo zou kunnen veranderen. De kus was zacht, langzaam. Mijn tong gleed over haar onderste lip, waarna ik de kus verbrak. Ik trilde van top tot teen maar liet haar niet los.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Okay ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cheryl Dolores-Ann Mason.

    "Hey," Fluistert hij terug. Zijn stem is warm en zwaar. Die stem lijkt in de verste verte niet op die van mijn broer. "Is deze les zo saai?" Grinnikt hij zachtjes. Ik haal even mijn schouders op en kijk vanuit mijn ooghoeken naar de lerares.
    "Saaier kan niet," Mompel ik en laat hem het blaadje met zinnen zien die ik moet ontleden. "Snap jij hier iets van?" Misschien een beetje raar dat ik het aan hem vraag, maar ik moet toch iets..

    Ik moet naar huis lopen en hier afsluiten, ben er over tien minuutjes weer!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Ik moet naar huis lopen en hier afsluiten, ben er over tien minuutjes weer!

    Oké, ik ben er nu weer, so I'm going to write. :3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I'm also back ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    Hij zei niets, helemaal niets, in plaats daarvan greep hij me iets steviger vast, waarna hij me omdraaide en mij tegen de muur duwde. De rollen waren gedraaid, en ik voelde hoe mijn adem in mijn keel stokte. Ik moest nadenken waar we het ook alweer eerder over hadden gehad. De competitie, dat wist ik nog wel. Maar daarna gingen mijn gedachtes weer gelijk naar Amen. Verder was het blanco, alleen Amen, Amen en Amen. Alsof iemand met een gum al mijn geheugendeeltjes uitgegumd had.

    Ik merk hoe zijn ademhaling iets sneller gaat, en die van mij gaat erin mee. Zijn arm ligt nog om mij heen, de andere ligt op mijn heup, terwijl zijn lichaam tegen dat van mij drukt. Zijn lichaam drukt tegen dat van mij… Weeral voel ik me blozen, langzaamaan rood worden bij de gedachte. Hij was warm, lekker warm, het soort warm waar ik niet uit wilde. Ik wilde in zijn armen blijven, en hoe raar die gedachte ook voor me was, het voelde… goed.
    Maar voor ik ook maar iets kan zeggen over dit alles, drukt hij zijn lippen al op die van mij, waarna een zachte, verlangende kus volgt. Gelijk op dat moment deed ik mijn ogen dicht en bewoog ik mijn lippen mee, alsof het allemaal vanzelf gebeurde en we dit al vaker hadden gedaan. Maar nee, dit was de eerste keer, en damn…

    Het deed me huiveren en ik voelde de stemmen en de kleine mensen in mijn hoofd in paniek raken, ze renden heen en weer, maar in mijn buik voelde ik meerdere vlinderkooien opengaan en in mijn hart was er vuurwerk.
    Zijn lippen waren zoet, of ze dat van hunzelf waren of dat hij iets gegeten had was zoet was, wist ik niet, maar het maakte me niet veel uit. Wilde ik dit al lang? Ik wist het niet, mijn hoofd was nog steeds op hol geslagen. Zeker op het moment toen hij zijn tong over mijn onderste lip liet glijden, waarna hij de kus verbrak. Mijn hele lichaam was warm, de vlinders in mijn buik waren het er met zoveel dat ik er gewoon buikpijn van kreeg, en mijn hart sloeg op hol – eveneens mijn hoofd.
    Pas nadat ik enigszins gekalmeerd was, merkte ik dat hij trilde. Langzaam kwam mijn hart weer een beetje op ritme.

    Ik keek hem even aan, er lag een verlangende blik in mijn ogen en een speelse grijns op mijn lippen. Mijn houding leek totaal veranderd te zijn. ‘Mijn beurt.’ Fluisterde ik, voordat ik mijn lippen weer op die van hem drukte.
    In plaats van het zachte en tedere, kuste ik hem zwoel en innig terug. Er fluisterde iets in me dat ik op moest houden, op moest houden om zijn perfecte lippen te kussen, maar ik deed het niet.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 16:18 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alexander

    Als ze weg ik pak ik een gitaar die tegen de muur zit en ga op de piano zitten.

    'Tell everybody i'm on my way
    New friends and new places to see
    With blue skies ahead, yes i'm on my way
    And theres no where else i'd rather be

    Tell everybody i'm on my way
    And i'm loving every step i take
    With the sun beating down, yes i'm on my way
    And i can't keep this smile off my face

    Cause theres nothing like, seeing each other again
    No matter what the distance between
    And the stories we tell, will make you smile
    Or really lifts my heart

    So tell'em i'm on my way
    New friends and new places to see
    And to sleep under the stars and could ask for more
    With the moon keeping watch over me'


    Het liedje was één van mijn vaste liedjes geworden dus speelde ik het aardig goed, ik koos meestal de wat zachtere liedjes of meer vrolijke liedjes zoals deze.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 18:02 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Cheryl zit nog steeds bij Amerikaans, maar IHeartMusicc is offline.. dus ik hem zeg maar niks te doen. ):]

    Amen Raphael Elyon
    Het duurde even voordat Nana kalmeerde, maar ze verkocht me tenminste niet direct een klap. Ik probeerde ondertussen het trillen te stoppen en mijn ademhaling te kalmeren. Als ik dacht dat de kus mijn emoties voor haar zou laten verdwijnen, had ik het mis. Ik wilde het alleen maar nogmaals proberen, hoewel Nana me voor was.
    'Mijn beurt,' fluisterde ze, een speelse grijns op haar lippen en een onbekende blik in haar ogen.

    De kus die volgde was zwoel, innig en intiem. Ik kon mijn eigen emoties niet meer bijhouden. Warmte verspreidde zich door mijn lichaam, mijn huid tintelde en mijn lippen beantwoorde haar kus alsof het natuurlijk was. Ik voelde me zelfs duizelig.
    Mijn arm lag iets strakker rond haar middel, de hand op haar heup jeukte om haar aan te raken. Mijn vingertoppen gleden over de zachte, gladde huid van Nana. Over haar zij en middel, over haar rug en door haar zachte haren.
    Het puntje van mmijn tong streelde langs die van haar, waardoor er een vlam van electriciteit door mijn lichaam sloeg. Ik kreeg geen adem, maar god dat was het waard.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Password schreef:
    [Cheryl zit nog steeds bij Amerikaans, maar IHeartMusicc is offline.. dus ik hem zeg maar niks te doen. ):]


    (That sucks (no_chears) where is everyone else anyway?']


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    (That sucks (no_chears) where is everyone else anyway?']

    [They died and gone to heaven. I know I did when I was reading Amen's text. :Y)]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    (...)
    [They died and gone to heaven. I know I did when I was reading Amen's text. :Y)]


    (bloos) i know


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    (bloos) i know

    [Gehe, _O_ *is writing a post like hell*]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leya Eden Barlow
    'We kunnen naar mijn kamer. Ik moet eerst even een douche nemen maar daarna wil ik best met je zingen,' glimlacht Matthew.
    Ik knik even. 'Is het goed als ik gelijk meekom?' vraag ik voorzichtig. 'Ik beloof je dat ik niet zal gaan gluren,' grijns ik er achter aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered