• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    yesss moet ik post qouten?


    [Ik zoek wel ff, want ik had nog gereageerd. (:]

    Cheryl Dolores-Ann Mason.

    "Hey," Fluistert hij terug. Zijn stem is warm en zwaar. Die stem lijkt in de verste verte niet op die van mijn broer. "Is deze les zo saai?" Grinnikt hij zachtjes. Ik haal even mijn schouders op en kijk vanuit mijn ooghoeken naar de lerares.
    "Saaier kan niet," Mompel ik en laat hem het blaadje met zinnen zien die ik moet ontleden. "Snap jij hier iets van?" Misschien een beetje raar dat ik het aan hem vraag, maar ik moet toch iets..

    Amen Raphael Elyon
    'Yo.' huh. Vriendelijk. ik trek een wenkbrauw op en wil haar nog wat toeroepen, als Nana me onderbreekt. woman are everywhere.
    ‘Ik denk dat je met Liberty moet praten… Ze heeft je nog steeds nodig,' zegt ze serieus na een kusje op mijn lippen. Ik knik en druk een kusje op haar hals, net onder haar oor. Daarna loop ik het straflokaal in, waar ik naast Liberty neerplof.
    'Kom op, schatje, je bent me dat verhaal verschuldigt,' zeg ik zachtjes. Wat ik zelf wil is privacy, ergens neer storten en mijn gevoelens ordenen. Maar in plaats daarvan hield ik me met Nana, Lib en Cheryl bezig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    'Snap jij hier iets van?' vraagt ze dan en laat me het blaadje zien. Ik kijk naar de zinnen, simpel. Maar ja, als je voor schrijver studeert én voor regie dan moet je dat wel kunnen. 'Makkelijk zat,' zeg ik dan. Ik schud even lachend mijn hoofd. 'Alles is weggezakt?'

    Liberty April Ramirez

    Are you fucking kidding me. Wat begreep hij niet aan mijn droge yo. 'Kom op schatje, je bent me dat verhaal nog verschuldigd,' Nop steeds kijk ik hem niet aan en haal even adem, 'Welk verhaal,' zeg ik dan. Mijn stem klonk nog aardig kalm en mijn haar hing voor mijn ogen.
    Amen mocht mijn gezicht niet zien. Dat zou het alleen maar moeilijker maken. Ik speelde wat met mijn vingers en was daar op gefocust. Niet kijken niet kijken niet kijken niet kijken. Probeerde ik nog. Draai je niet om draai je niet om draai je niet om.
    Mijn gedachte was een warboel maar het bleef zo maar door gaan.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 18:51 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Iemand nog wat met Chay gedaan?]


    El Diablo.

    Cheryl Dolores-Ann Mason.

    Hij laat zijn ogen over het papiertje glijden. "Makkelijk zat," Concludeerd hij en schud even lachend mijn hoofd. "Alles is weggezakt?" Ik knik even.
    "Ik ben niet zo van het leren," Begin ik. "Geef mij een stuk stof, een schaar en naald en draad en ik maak een gloednieuw kledingstuk," Vertel ik hem. "Kan je me ermee helpen?" Vervolg ik.

    Ry schreef:
    [Iemand nog wat met Chay gedaan?]


    Was je met Chris? Dan wel paar pagina's terug.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander

    'Wat vind je tot nu toe van deze school?' Vraag ik haar terwijl ik opsta en de gitaar weer tegen de muur zet, ik had zo'n idee dat ze hier niet alleen was om het lokaal te bezichtigen, maar daarvoor was ik hier ook niet voor.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amen Raphael Elyon
    'Welk verhaal?' okay, lieverd ik heb al zo'n rare dag. Ik glijd een arm rond haar en trek haar naar me toe.
    'Er zit je iets dwars,' zeg ik zachtjes. mijn mijn vrije hand streel ik haar haren achteruit en steek een paar lokken achter haar oren. zodat ik haar gezichtje zie.
    'Ik heb een heel uur de tijd voor je.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hailey Robberts
    'wat vind je tot nu toe van deze school?' vroeg hij aan me. 'Ik weet het nog niet echt, ik heb nog geen les gevolgd' zeg ik. Ik doe net alsof ik het lokaal heel boeiend vind, zodat hij zou geloven dat ik hier kwam om het lokaal te bekijken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Liberty April Ramirez

    'Er zit je iets dwars,' zegt hij dan zachtjes. Hij trekt me naar zich toe en met zijn andere hand haalt hij mijn haar uit mijn gezicht. Hij kijkt me aan en mijn blik staat nu op instorten. 'Ik heb een heel uur de tijd voor je.' zegt hij dan. Ik slik even en wendt mijn blik weer af. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Toch probeer ik het en open ik mijn mond maar er komt geen enkel geluid. Als ik nu wat zeg dan, dan stort ik gewoon in. Ik probeer hem duidelijk te maken dat ik niets kan zeggen, niet weet wat ik kan zeggen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amen Raphael Elyon
    Ze lijkt te stikken op haar woorden. Bezorgt trek ik haar tegen me aan, de blikken van de straf-leerkracht negerend. Ik wist dat er iets fout zat met het meisje, ik werd er nerveus van.
    Dus haalde ik uit mijn tas een blok papier, wat potloden en pennen. ik wist niet of ze kon schrijven of tekenen, maar...
    'Art expresses the words we can't speak,' fluister ik. dat had ik Nana ook verteld. Maar nu moest ik me op Liberty concentreren en niet mijn verwarrende gevoelens.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Brutus schreef:
    Chris Hamilton
    "Zeg lieve schat, ik ga richting de kantine. Zie je later."
    Ik wilde wegzwemmen naar de kant maar bedacht me.
    "Kusss," zei ik en ik gaf een klein kusje op Chayenne's wang.
    Ik hees mezelf het zwembad uit en liep door de gang. Ik trok mijn natte spijkerbroek uit, waardoor ik alleen nog mijn boxer aanhad. Ik wilde mijn beurs uit mijn kluisje halen toen ik een hoog gilletje hoorde. Ik draaide me om en keek naar een of andere lerares.
    "Hamilton!" gromde ze.
    Ze wist mijn achternaam, dit kon niet goed zijn.
    "Nablijven," zei ze terwijl ze met kleine, geniepige oogjes aankeek.
    "Nee," antwoordde ik dwars. "Want ik heb niets fout gedaan."
    Ik sloeg mijn armen over elkaar. Beat that bitch.
    "Het is verboden om in een onderbroek door de school rond te paraderen, en je bent niet naar je les gegaan. Je kunt je lieftallige broertje gaan vergezellen in het straflokaal."
    Ze pakte me bij mijn arm vast en sleurde me naar het straflokaal. Nevil die straf had? The fack just happened.. Nevil wad de enige die in het straflokaal zat en met een grijns begroette ik hem.
    "Welcome to the dark side my brother!"

    [mijn beide boys moeten nablijven. Baaad boys (cat)]


    Chayenne

    'Later' zei ik lachend en keek even naar Chris. "Kusss," zei hij nog lachend, en gaf me een klein kusje op mijn wang. Ik sprong ook uit het water, en liep snel door naar mijn kamer. Ik kleedde me snel om. Ik had een short aan met een shirt wat over één schouder hing. Ik liep weer terug naar het zwembad, en liet me in een stoel vallen.


    El Diablo.

    Alexander

    Dat klonk logisch, de eerste keer dat ik hier kwam had ik direct mijn spullen naar een kamer gebracht en was de rest van de dag verdwaalt in het gebouw tot iemand merkte dat ik weg was, wat ook wel een tijdje duurde. 'Welke instrumenten bespeel je?' Vraag ik haar, ook bij gebrek aan iets beters om te vragen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hailey Robberts
    'ik speel piano, maar dat wist je natuurlijk al, voor de rest speel ik nog niet echt een instrument, ik heb geprobeert een gitaar te spelen maar dat is niets voor mij' zeg ik. Vroeger heb ik een les gitaarspelen gevolgd, maar je moest aan het einde van elke les laten zien wat je had geleerd, daarom ben ik ermee gestopt.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 19:09 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”