• Er is me wat op gevallen. Een tijdje geleden was er een meisje dat reclame maakte voor een keuken.
    Dit werd echt constant gebumpt, ook door mods.
    Nu is er vandaag weer een meisje dat een aantal stemmen wil werven om een zeer grote droom na te leven.
    En dat topic wordt gesloten!

    Wtfffff?

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:05 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Holy fuck, over welk topic gaat het? Mag ik even linkje, want nu word ik echt nieuwsgierig.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fantasia schreef:
    (...)
    Ik geloof dat we het net allemaal gezien hebben en het Mitchell heet.

    In het vervolg natuurlijk, niet nu.


    I am an idiot, I move.

    Assassin schreef:
    (...)
    Hypocriet. (cat) Je doet het zelf ook.

    Oh? :'D

    Fantasia schreef:
    (...)
    Ik geloof dat we het net allemaal gezien hebben en het Mitchell heet.


    Waar hebben we dat dan gezien?

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:25 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Forbes schreef:
    Holy fuck, over welk topic gaat het? Mag ik even linkje, want nu word ik echt nieuwsgierig.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131293&page=12


    I am an idiot, I move.

    -zucht- Dus het is een schande dat ik iemand gemeld heb, waartoe ik het recht heb?
    Het staat toch echt in de huisregels dat dit niet mag en daardoor heb ik het recht om het te melden als het me stoort. Het stoort me dus ik meld het.
    Ik heb niks tegen die persoon en ik gun het haar ook dat ze wint, daarom heb ik het ook geliked. Maar ze flood en dat meld ik gewoon.

    Als je daar problemen mee hebt staat mijn GB/Inbox open om er met mij over te discussiëren.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    -zucht- Dus het is een schande dat ik iemand gemeld heb, waartoe ik het recht heb?
    Het staat toch echt in de huisregels dat dit niet mag en daardoor heb ik het recht om het te melden als het me stoort. Het stoort me dus ik meld het.
    Ik heb niks tegen die persoon en ik gun het haar ook dat ze wint, daarom heb ik het ook geliked. Maar ze flood en dat meld ik gewoon.

    Als je daar problemen mee hebt staat mijn GB/Inbox over om er met mij te over discussiëren.

    Dat je het meldt moet je zelf weten, maar dat onder andere jij en nog wat andere de mod moeten spelen en mensen daar in hun topic op moeten wijzen is ontzettend irritant. Beetje publiekelijk doen alsof je het beter weet. Komt nogal intimiderend over. (:

    Fantasia schreef:
    (...)
    Dat je het meldt moet je zelf weten, maar dat onder andere jij en nog wat andere de mod moeten spelen en mensen daar in hun topic op moeten wijzen is ontzettend irritant. Beetje publiekelijk doen alsof je het beter weet. Komt nogal intimiderend over. (:

    Ik wijs haar er gewoon op aan zodat ze het niet meer doet. Wat is daar mis mee? En ja, ze ging door dus meldde ik het. Mag ik en zal ik ook doen.
    En ik speel geen mod, nooit gedaan, wil ik ook niet doen. Ik doe dat wat een user moet doen, helpen en dingen melden die hij/zij vervelend vind.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fantasia schreef:
    (...)
    Dat je het meldt moet je zelf weten, maar dat onder andere jij en nog wat andere de mod moeten spelen en mensen daar in hun topic op moeten wijzen is ontzettend irritant. Beetje publiekelijk doen alsof je het beter weet. Komt nogal intimiderend over. (:


    Nounou. Ik vind het juist beter dat mensen dat doen, ze kunnen iemand erop wijzen en dan kunnen die het niet meer doen, zonder dat er problemen, slotjes of mods aan te pas komen, gewoon op een normale manier opgelost. Als dat altijd zou kunnen, zou het perfec zijn. Maar ja, we weten allemaal ondertussen wel dat jij Mitchell niet mag.


    Your make-up is terrible

    @Fantasia: Hoe kan iemand van zijn fouten leren als diegene er niet op gewezen wordt?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nou, dat topic is niet ten onrechte gesloten, want ik zag net dat er behoorlijk geflood/gebumpt/etc werd en bovendien is 't ook weer heropend :'D Bij dat keukentopic was er geen sprake van geflood, da' weut ik wel!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Myrddin schreef:
    @Fantasia: Hoe kan iemand van zijn fouten leren als diegene er niet op gewezen wordt?

    Diegene stuur je óf persoonlijk een berichtje, of je meldt het en laat het aan een mod over. Ik vind het gewoon ontzettend irritant als mensen je er in een topic op gaan wijzen dat je de regeltjes overtreed. Dat is niet de taak van de users, maar de taak van de mod.
    Als je het wilt doen om diegene een waarschuwing oid te helpen voorkomen, prima, maar dan alsnog liever niet in een topic. Maar de manier waarop het nu steeds gaat, heeft niks te maken met iemand ergens op wijzen. Degene die een fout maakt wordt er eerst door een user op gewezen, die user meldt het zonder dat die persoon echt de kans krijgt ermee te stoppen en vervolgens krijgen ze het ook nog eens van een mod te horen. Beetje kansloos. Als je iemand wilt behoeden voor iets, prima. Maar als je het sowieso al gaat melden, laat het dan aan de mods over. Die zijn ervoor.

    Eeyore schreef:
    Nou, dat topic is niet ten onrechte gesloten, want ik zag net dat er behoorlijk geflood/gebumpt/etc werd en bovendien is 't ook weer heropend :'D Bij dat keukentopic was er geen sprake van geflood, da' weut ik wel!

    Danku :3


    I am an idiot, I move.

    Ik vind dat Fantasia gelijk heeft.
    Bijvoorbeeld: IfOnly (dat meisje met de zangwedstrijd) ken ik redelijk goed en ik wou haar dus helpen om op nummer 1 te komen. Toen ben ik haar topic gaan plaatsen in het gastenboek van een paar mensen die vaak online zijn op het forum, waaronder MissEverdeen. Ik had echt geen idee dat dit niet mocht en toch heeft ze me meteen gemeld bij de mods omdat ik 'reclame maakte' terwijl ik dat niet eens door had! Nu heb ik mijn eerste waarschuwing gekregen in anderhalf jaar quizlet en dat vind ik echt rot.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gethsemane schreef:
    (...)
    Danku :3

    Graag gedaan, collega :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'