• Geen flauw idee waarom, maar ik dacht opeens terug aan het oude Quizlet, met bijna iedereen als avatar een scene queen, en voor bijna alle personages uit verhalen werden ook scene queens gebruikt, mensen die met veel smileys praten, alles over Tokio Hotel en dat dingetje waar je kon praten, de shoutbox of iets? Weet niet meer zeker of het zo heette hoor :Y)
    Wie herinnert zich die tijden nog? :3


    Alis volat propriis.

    Lol, nee, die is nu niet meer actief ;p
    En ja, ik heb niet graag dat de oudjes hier herinneringen ophalen :Y) aangezien ik nog geen jaar op Quizlet zit en dat me eraan herinnert hoeveel tijd ik zonder Q heb doorgebracht.
    -gaat weg uit topic-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    Lol, nee, die is nu niet meer actief ;p
    En ja, ik heb niet graag dat de oudjes hier herinneringen ophalen :Y) aangezien ik nog geen jaar op Quizlet zit en dat me eraan herinnert hoeveel tijd ik zonder Q heb doorgebracht.
    -gaat weg uit topic-

    Oh sawry :Y)


    Alis volat propriis.

    Frodo schreef:
    Ik ben hier nog maar een jaar en een paar maanden dus -jammer genoeg- ken ik dat niet (:
    wat is de shoutbox?


    Same ik ben net een ruime maand lid. (;


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik mis die tijd ook wel.

    Frodo schreef:
    Ik ben hier nog maar een jaar en een paar maanden dus -jammer genoeg- ken ik dat niet (:
    wat is de shoutbox?

    Uhms, iduno how to explain D:
    Gewoon zo'n pagina waar je je bericht kan droppen, en vroeger zaten daar altijd heel veel mensen volop te kletsen over vanalles (vooral Tokio Hotel en Cinema Bizarre, haha), alleen dat stierf langzaam uit :c


    Alis volat propriis.

    Faux schreef:
    Hahaha, ik herinner me de 'twincest' periode nog goed genoeg.
    Alleen zat ik toen nooit op het forum.


    Haha, o ja bah.
    Dan zeggen ze dat die bromances van nu perverd zijn, maar dat was nog veel erger haha!


    Tell me about it, stud.

    Haha, weet ik nog.

    @ Bradshaw
    Dat vond ik zo grappig altijd :'D Niet die verhalen, maar vooral dat er dan bijvoorbeeld [16+]! stond terwijl degene die het had geschreven 11 was ofzo, altijd leuk :Y)


    Alis volat propriis.

    Tussen twee haakjes, ik was ook zo erg D: Mijn oude account z'n namen:
    Quizette, FuckedUp, STRIFYLOVE, TATU, Kenzkid, Angelspit, Candycore
    Haha, allemaal fail op Angelspit en TATU na dan, maar dat zijn gewoon bands dus telt niet :Y) En als plaatje heb ik daarop nogsteeds een scene queen. Haha.
    (no_chears)


    Alis volat propriis.

    Assassin schreef:
    Hahaha ikke. De shoutbox bestaat nog altijd hoor. Maar dat was pas leuk ja.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Haha ja, dat was leuk. Maar elke periode hier heeft wel wat[:
    En de shoutbox mag wel wat actiever worden weer, ish leuk :C

    O, de tijd voordat ik mod werd, waren awesome :Y) Lekker ouwehoeren en onzinnige topics aan maken :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wieeuw, dat is lang geleden. Maar ik heb er niet heel veel van meegekregen, omdat ik toen niet op het forum zat. Maar ik zag de series (zoals die toen heetten, haha) wel voorbij flitsen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hoorde ik iemand twincest zeggen? Oh, dat eerste verhaal was zo goed.


    Your make-up is terrible

    Uhno schreef:
    Haha, weet ik nog.

    Zegt de persoon die nog geen jaar op Q zit.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please