• [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 19:57 ]


    Til hug og blod.

          Nou, ik snap de bedoeling niet zo.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ... Je moet een poster maken om je naam op de lijst van deelnemers te krijgen. Iedereen die mee wilt doen moet dus een poster maken.

    De richtlijn van de maten is 400x600 of 600x400 pixels, wat dus de afmetingen zijn. Verder moet het een poster zijn voor de wedstrijd, alsof je er zelf leden mee aan zou willen trekken.

    Voor de rest heb je de vrijheid. Bij voorkeur geen stockfoto's, maar dat doet iedereen toch wel dus dat maakt bij deze voorrondes niet zo uit dan.


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    ... Je moet een poster maken om je naam op de lijst van deelnemers te krijgen. Iedereen die mee wilt doen moet dus een poster maken.

    De richtlijn van de maten is 400x600 of 600x400 pixels, wat dus de afmetingen zijn. Verder moet het een poster zijn voor de wedstrijd, alsof je er zelf leden mee aan zou willen trekken.

    Voor de rest heb je de vrijheid. Bij voorkeur geen stockfoto's, maar dat doet iedereen toch wel dus dat maakt bij deze voorrondes niet zo uit dan.


    Is het niet gewoon de eerste opdravcht?


    quidquid excusatio prandium pro

    Nee, de eerste opdracht start op 1 mei. Dit zijn de voorrondes. Een soort opwarmertje zeg maar. :]


    Til hug og blod.

          Mag een papier dan gewoon een A4 zijn? Want ik ga dan denk ik een tekening maken.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ja hoor. Ik zal de regels ook aanpassen, want de opgegeven maten worden toch nauwelijks gevolgd. Als jij maar een leuke poster maakt, zet ik je op de ledenlijst en mag je automatisch meedoen! :]


    Til hug og blod.

          Oké, I get it ;').


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mooi zo! Succes dan maar en ik wacht je poster met plezier af! ^^


    En ik vind het geweldig dat ik Alwup dus ook overtuigd heb om mee te doen, al had ik het eerst niet eens door. :'D


    Til hug og blod.

          Oh, nog één vraagje: moet het in lengte of breedte, of maakt dat niet uit? 'Hihi.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat maakt helemaal niet uit. :]

    Tijdens de officiële rondes zal ik wel wat strenger zijn, maar dan krijg je die details ook duidelijk opgegeven. Hier mag je gewoon lekker je eigen gang gaan.


    Til hug og blod.

    Hmm. Ik ben niet zeker. Ergens wil ik wil meedoen, maar ik denk dat ik niet veel tijd ga hebben. ;s Ik denk er nog over na.


    comfort in c h a o s

          Oké, begrepen! ;'D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    FighterBeat schreef:
    Mooi zo! Succes dan maar en ik wacht je poster met plezier af! ^^


    En ik vind het geweldig dat ik Alwup dus ook overtuigd heb om mee te doen, al had ik het eerst niet eens door. :'D


    Iedereen wil mij hebben :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Iedereen wil mij hebben :Y)



    Til hug og blod.

    oehh leuk!! ikke doe mee!