• [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 19:57 ]


    Til hug og blod.

    Atropos schreef:
    (...)

    Als ik jou was zou ik misschien iets meer loslaten over wat de opdrachten in gaan houden. Mensen willen vaak vooraf toch wel enigszins weten wat ze te wachten staan. Dat was ook hetgeen wat mij eerst wel echt tegenhield.

    +

    Jouw 'aanmeldingsposter' is echt awesome. Heb je dat me photoshop gedaan? Zo ja, is dat plaatje in dat foto ding er apart in geplakt? Hoe verander je de helling van zo'n foto? (aa) (Zoals ik al zei, ik ben echt een kneus met photoshop, maar ik ben zeker bereid te leren, ghehe)


    Haha, dankje. Hij is vrij simpel en kostte maar een klein halfuurtje.
    Het zijn inderdaad aparte foto's, 7 stuks over 23 lagen. :]
    De helling doe ik met de free transform tool. Wanneer je een stuk selecteert op een foto (kan ook met lasso tool) en je klikt met je rechtermuisknop er op, zie je vanzelf een optie 'Free transform' in de lijst staan. Dan kun je oprekken, verkleinen, kantelen, etc.

    En wat mensen te wachten staat ... Verschillende testen in verschillende creatieve onderwerpen. :')


    Til hug og blod.

    Geen tijd (huil)


    Life is full of fake people

    ):


    Til hug og blod.

    Ik ga gewoon mee doen. Begin dadelijk aan mijn poster. Ben toch de hele dag vrij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ronde 1; Begint als we minimaal 15 deelnemers hebben en zal over Cultuur en ... schrijven gaan!

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 10:26 ]


    Til hug og blod.

    Wangster schreef:
    Ik ga gewoon mee doen. Begin dadelijk aan mijn poster. Ben toch de hele dag vrij.


    Goed zo Sarita! ;D


    Til hug og blod.

    @FighterBeat, als ik weer bij mijn vader ben met photoshop ga ik het meteen uitproberen :')

    En, nouja maar dat is wel een beetje vaag. Maar goed, dat is ook je eigen keuze(krul)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    @FighterBeat, als ik weer bij mijn vader ben met photoshop ga ik het meteen uitproberen :')

    En, nouja maar dat is wel een beetje vaag. Maar goed, dat is ook je eigen keuze(krul)


    Ja, ik kan zoveel vertellen. Uiteindelijk komt het er toch op neer dat we verschillende onderwerpen krijgen in verschillende rondes.

    De ene ronde kan gaan over tekenen met het onderwerp 'muziek' en het volgende kan dan weer schrijven zijn over bijv. schoenen.
    Ik noem nu maar wat, dat zijn niet de echte rondes. :')


    Til hug og blod.

    Ronde één heb ik wel net bekend gemaakt. Het onderwerp zal cultuur worden en het vak dat we kiezen zal schrijven worden.

    Deelnemers krijgen de keuze tussen een gedicht maken of een kort verhaal, over de cultuur die zij het mooiste vinden. :]


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    Ronde 1; Begint als we minimaal 15 deelnemers hebben en zal over Cultuur en ... schrijven gaan!

    Cultuur boeit me niets en schrijven kan ik niet. Dus sorry nance, ik pas :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Cultuur boeit me niets en schrijven kan ik niet. Dus sorry nance, ik pas :'D


    De wiet/rasta cultuur past jou wel en je hebt ook appel (grotendeels) geschreven, dus dit moet ook wel lukken! 8D


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    De wiet/rasta cultuur past jou wel en je hebt ook appel (grotendeels) geschreven, dus dit moet ook wel lukken! 8D

    Hahaha grapjas. Je weet dat ik al meer dan 3 jaar doe over dat verhaal? :'D


    -

    We hebben 4 maanden de tijd hoor Jack ;D


    Til hug og blod.

    Meh, ik geef het op. Kan voor geen ene fuck tekenen D: Ik had een geweldig idee, maar dat gaat me niet lukken met alleen mijn eigen materialen xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Lololol ik vind die4 aanmeldingsposter van Tablo echt geweldig. ‘‘Challenge Accepted’’


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.