• [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 19:57 ]


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    Pixels. 600x400 of 400x600
    Maar niet iedereen houd zich eraan, dus zie het meer als een richtlijn op dit punt. (Het is nog geen officiële opdracht -eerder een mini-)


    Yeah, i'm sorry about that. -was ik compleet vergeten te doen- i can fix it if you want


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Yeah, i'm sorry about that. -was ik compleet vergeten te doen- i can fix it if you want


    Oh nee joh. :')
    Je bent niet de enige hoor. Ik geloof dat alleen nummer één zich aan de maat heeft gehouden. :'D
    Maakt op dit punt nog niet zoveel uit. Bij de echte opdrachten wordt ik wel strenger.


    Til hug og blod.

    Beeldhouwen... Acteren... Lijkt me leuk maar HOE MOET IK BEELDHOUWEN. OF ACTEREN. *spacet 'm*

    Jaah, ik ben even creatief als een aardappel op dat gebied. Als ik mee zou mogen doen? :3 En als ik tijd heb om mee te doen hihi ;')


    I'm not even on drugs... I'm just weird

    RedStar schreef:
    Beeldhouwen... Acteren... Lijkt me leuk maar HOE MOET IK BEELDHOUWEN. OF ACTEREN. *spacet 'm*

    Jaah, ik ben even creatief als een aardappel op dat gebied. Als ik mee zou mogen doen? :3 En als ik tijd heb om mee te doen hihi ;')


    Voor de zoveelste keer... Het zijn maar voorbeelden. :')
    En je mag meedoen. Volg de aanmeldingsregels maar. :]


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Voor de zoveelste keer... Het zijn maar voorbeelden. :')
    En je mag meedoen. Volg de aanmeldingsregels maar. :]


    Okee... Eens kijken of ik iets uit mijn anti-creatieve brein geperst krijg :')


    I'm not even on drugs... I'm just weird

    RedStar schreef:
    (...)

    Okee... Eens kijken of ik iets uit mijn anti-creatieve brein geperst krijg :')


    Serieus, iedereen kan creatief zijn. Je moet gewoon je gedachten helemaal loslaten gaan.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Inderdaad.


    Til hug og blod.

    Okeei, ik heb mijn reclameposter klaar. Maar heeft iemand misschien een tip over het type bestaand waarin ik hem het best op kan slaan? Ik wil namelijk eigenlijk wel dat hij de beste kwaliteit krijgt, en dat krijg je geloof ik niet met JPEG (;


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik doe mee :la:
    Enkel weet ik nog niet goed hoe het hier zit met credits geven aan de makers van foto's >__>
    Stockfoto's: Jongen, Meisje

    http://i50.tinypic.com/19nko.png
    ^^^^^^^^ Mijn Aanmeldingsposter!


    And I hope.. we'll meet again..

    @ Atropos; Dan kun je het beste .png kiezen. :]
    @ SilverCoast; Leuk gedaan! Ik zet je op de lijst. ;D


    Til hug og blod.

    Bedankt :D
    Kan iemand me trouwens zeggen waar de abo knop heen is? Sorry ik ben een newbie , i know >.<


    And I hope.. we'll meet again..

    Goede vraag ... Geen idee. :')
    Zet hem anders in je favorieten?


    Til hug og blod.

    Here is mine :')



    Klik

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 19:08 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    aha, dat zal het dan worden x'D
    Atropos! Die is mooi !!


    And I hope.. we'll meet again..

    Atropos schreef:
    Here is mine :')



    Klik


    Allrounder is met dubbel l, maar hij is wel supervet! :]
    Ik zal je er bij zetten.


    Til hug og blod.