• [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 19:57 ]


    Til hug og blod.

    Atropos schreef:
    Hmm, opzich lijkt het me wel verschrikkelijk leuk om te doen. Maar ik heb ook de materialen voor sommige dingen die in je beschrijving staan simpelweg niet. Ik heb bijvoorbeeld gewoon geen goede verf om mee te schilderen, laat staan materialen om te gaan beeldhouwen. Maar voor de rest lijkt het me gewoon geniaal.


    Oh, het is voor iedereen toegankelijk hoor. Daar hoef je niet perse mega dure spullen voor in huis te hebben. Helemaal niet zelfs. :')


    Til hug og blod.

    waterverf van de intertois 50 cent ofzo :P


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Aan de ene kant wil ik wel meedoen, maar gaat dat acteer gedeelte door? ^^;; dan liever niet lol. Niet omdat ik het niet kan, maar ivm filmen enzo.
    Anders zou ik wel jury willen zijn (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    abo vergeten ;;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Tablo schreef:
    Aan de ene kant wil ik wel meedoen, maar gaat dat acteer gedeelte door? ^^;; dan liever niet lol. Niet omdat ik het niet kan, maar ivm filmen enzo.
    Anders zou ik wel jury willen zijn (:


    Dat was maar een voorbeeld. Ik denk niet dat we zoiets snel zullen doen. :]


    Til hug og blod.

    Als ik tijd heb en inspiratie voor zo'n poster dan doe ik mee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    4 deelnemers en een jurylid verworven. Gaat de goede kant op, maar kan zeker beter!
    En Sarita, gewoon doen!;D


    Til hug og blod.

    Als jij me gaat vertellen wat je een beetje in gedachten hebt qua opdrachten, ga ik nadenken of ik mee ga doen of niet. (krul)


    -

    Nog maar een paar dagen en ik heb minimaal 15 mensen nodig, anders is het niet te doen....


    Til hug og blod.

    Genius schreef:
    Als jij me gaat vertellen wat je een beetje in gedachten hebt qua opdrachten, ga ik nadenken of ik mee ga doen of niet. (krul)


    Als jij meedoet vertel ik het je ;D


    Til hug og blod.

    Ik heb nu een paar uur over dus ik ga kijken of ik wat aan kan knopen met die aanmeldingsposter. Als het lukt doe ik mee :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Ik heb nu een paar uur over dus ik ga kijken of ik wat aan kan knopen met die aanmeldingsposter. Als het lukt doe ik mee :')


    Perfect!
    Veel succes. ^^


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Als jij meedoet vertel ik het je ;D

    Meh nee zo werkt dat niet :'D


    -

    Is de grote die gegeven is voor de poster in pixels of in mm's?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Pixels. 600x400 of 400x600
    Maar niet iedereen houd zich eraan, dus zie het meer als een richtlijn op dit punt. (Het is nog geen officiële opdracht -eerder een mini-)


    Til hug og blod.