• De laatste tijd heb ik weer zin om covers voor mensen te maken, dus als je een cover nodig hebt, vul dan het volgende in:
    Afbeeldingen (of de verhaallijn van je verhaal, dan zoek ik zelf wat):
    Titel of tekst:
    Kleur, zwartwit of iets anders:
    Sfeer:
    Nog meer eisen:

    Wat van mijn covers (deze zijn vrij simpel):




    Af:
    - Interesting

    Wachtrij:
    - Assassin

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 16:55 ]


    I've always been that kind of girl that hid my face, so afraid to tell the world what I've got to say.

    Afbeeldingen: Foto 1 | Foto 2 | Foto 3 | Alle foto's gebruiken.

    Titel of tekst: Creating a mess in love is easy.

    Kleur, zwartwit of iets anders: zwart/wit

    Sfeer: Verdriet maar toch ook passie.

    Nog meer eisen: Geen usernames.

    Ik vraag trouwens ook bij andere mensen voor covers, dat je dat even weet (:
    Dan kan ik kiezen.

    Verhaallijn:
    Mijn ogen zochten hem automatisch op tussen de menigte. Al snel bereikten ze hun doel, alsof ze erop afgesteld stonden. Ik volgde zijn bewegingen, analyseerde zijn o zo bekende lach en de pretogen die erbij hoorden. Ik besteedde geen aandacht aan de mensen om hem heen of de reden waarom hij lachte. Dat was voor mij niet interessant genoeg. Nee, hij slokte alle ruimte in mijn gefixeerde hersen op. Een zucht ontsnapte aan mijn lippen, oh wat zou ik graag bij hem zijn, op elke manier die mogelijk is.

    Natasha is een onopvallend meisje van 19. Elke dag wacht ze op het drukke metrostation op haar metro en elke dag ziet ze daar die jongen, die ene jongen die haar hart sneller kan laten kloppen. Ze heeft geen idee wie hij is of waar hij heen gaat maar elke dag om dezelfde tijd is hij daar weer en zit Natasha paraat om hem te zien, zonder enige durf om op hem af te stappen. Ze raakt langzaam aan geobsedeerd door hem en op de één of andere manier lijkt de jongeman dat door te hebben, waar hij graag gebruik van maakt. Het word steeds vreemder en zijn fetish breekt door. Helaas kan Natasha hem niets weigeren.

    Titel of tekst: Sadistic

    Kleur, zwartwit of iets anders: Maakt niet uit.

    Sfeer: Eng, pijnlijk, niet comfortabel.

    Nog meer eisen: Het moet duidelijk iets te maken hebben met een fetish.

    De story


    Your make-up is terrible

    Dankjewel voor mijn cover! (:

    ~Bella Thorne, het liefst deze foto, maar als een ander beter uitkomt is dat ook goed.
    ~Zayn malik, het liefst deze foto, maar als een ander beter uitkomt is dat ook goed.
    ~Als je de bovenste foto's neemt, dat Zayn naar Bella kijkt.
    ~Een silhouet van een danseres, zoals deze , een andere mag ook
    ~De titel is: From the moment I met you everything changed | Zayn Malik
    ~Verder kan je zelf kijken wat je ermee doet, misschien kan Londen op de achtergrond? Wees creatief!

    Kleur/zwart-wit: maakt niet uit
    Sfeer: Love in the air, rustig


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik hoop dat je er iets mee kan!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Afbeeldingen: -een foto van Zayn Malik
    -deze, of eentje die er heel erg op lijkt
    Titel of tekst: The little twinkle in your eye
    Kleur, zwartwit of iets anders: in kleur
    Sfeer: hmm.. met passie/ romantiek en rustig
    Nog meer eisen: niet echt

    Ik hoop dat je er wat mee kan, en anders kun je even bij mijn story kijken (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    ~een foto van vanessa hudgens (met lang haar), het liefst deze , maar een ander mag ook
    ~een foto van Harry Styles, het liefst deze , maar een andere mag ook.
    ~titel van het verhaal: Please save me, tonight | Harry Styles
    ~sfeer: gespannen, verdrietig
    ~(hele) korte samenvatting van het verhaal:
    Eve is een meisje van 17 jaar, en ze is naar een feestje gegaan. Daar heeft ze een one-nightstand gehad met Mick. Mick vond haar mooi en goed, en besloot haar mee te nemen. Mick blijkt de eigenaar te zijn van een hoerenhuis, en hij neemt Eve tegen haar wil in mee daarheen. Eve wordt daar vastgehouden (jullie snappen het wel) dan komt Harry op een dag, en die komt vaker. Eve smeekt hem haar weg te halen, en dat doet hij. Alleen de bazen laten haar niet zo gemakkelijk gaan...


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Afbeeldingen (of de verhaallijn van je verhaal, dan zoek ik zelf wat):
    Meisje met blond lang haar. Jongen met zwart haar.
    Het gaat over 2 kinderen (meisje: 14 jaar & jongen: 15 jaar), ze komen in Narnia. Dus het liefst ook iets met een mysterieus landschap ofzo.
    Titel of tekst: Hold your breath
    Kleur, zwartwit of iets anders: i don't care.
    Sfeer: Niet te donker, maar de jongen en het meisje mogen elkaar niet, dus niet té vrolijk
    Nog meer eisen: -

    ik hoop dat het genoeg info is, als je nog meer nodig hebt, vraag maar... En ik weet nog niet helemaal zeker of ik er zelf nog een ga maken, dus het heeft niet heel veel haast.
    Alvast bedankt!