• Een tijdje terug had ik jullie advies nodig voor een serie, en toen heb ik besloten om Sense8 te kijken. Dat is echt een geweldige serie (aanrader) en die heb ik uiteraard nu alweer uit. Dus, nu heb ik aan het twijfelen tussen Dexter en Hannibal. Dus, welke zal ik nu kijken?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Outlander! Hehe sorry, ik heb beide series niet gezien, dus ik zou het niet weten.(:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb Hannibal gekeken en ik vond het een heel fijne serie. Zeker leuk als je een beetje houdt van personages die een beetje gek worden :') En it's gay, it's so very gay XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ze zijn allebei vrij goed, het hangt er wat vanaf wat voor 'sfeer' je wilt. Hannibal is vrij duister, terwijl Dexter eerder luchtig/humoristischer is. Als dat niet veel uitmaakt, dan zou ik Hannibal eerst kijken. Die is net iets beter en heeft ook minder seizoenen.


    Ex astris, sciencia

    Waits schreef:
    Ik heb Hannibal gekeken en ik vond het een heel fijne serie. Zeker leuk als je een beetje houdt van personages die een beetje gek worden :') En it's gay, it's so very gay XD


    Oeh, echt canon, of meer supernatural-gay? :D

    En dan zal ik inderdaad eerst Hannibal kijken. Die duisterheid maakt me niet zoveel uit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hannibal! Die raad ik echt aan!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Patholoog schreef:
    (...)

    Oeh, echt canon, of meer supernatural-gay? :D

    En dan zal ik inderdaad eerst Hannibal kijken. Die duisterheid maakt me niet zoveel uit.

    Volgens Wiki zijn ze echt elkaars love intrest (mega betrouwbare bron enzo XD). Maar in het laatste seizoen wordt wel ongeveer gezegd dat Hannibal helemaal stapel is op Will :') Dus voor mij is het echt.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Waits schreef:
    (...)
    Volgens Wiki zijn ze echt elkaars love intrest (mega betrouwbare bron enzo XD). Maar in het laatste seizoen wordt wel ongeveer gezegd dat Hannibal helemaal stapel is op Will :') Dus voor mij is het echt.


    Whut, for real? Ik support het wel maar dacht dat het gewoon een fanbase ship was :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wheatley schreef:
    (...)

    Whut, for real? Ik support het wel maar dacht dat het gewoon een fanbase ship was :')

    It's real (wbw) Mijn bewijs :p (Niet te veel lezen als je nog niet alles hebt gezien, haha XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Waits schreef:
    (...)
    Volgens Wiki zijn ze echt elkaars love intrest (mega betrouwbare bron enzo XD). Maar in het laatste seizoen wordt wel ongeveer gezegd dat Hannibal helemaal stapel is op Will :') Dus voor mij is het echt.


    :9~


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hannibal! Eet alleen geen voedsel (of vlees) tijdens een aflevering. Of je meet een hele sterke maag hebben :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Hannibal is echt mijn favoriete serie. Een hele intense serie, maar ik houd er zoveel van. (+Hugh Dancy is geen straf om naar te kijken)


    Alleen maar tranen van geluk

    ik vond zowel dexter als hannibal super (: Alleen bij Dexter ben ik na de eerste paar seizoenen afgehaakt. De storyline in de latere seizoenen vond ik niet meer zo heel bijzonder. Bij hannibal heb ik alle 3 de seizoenen met plezier gekeken.


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Hannibal is inderdaad wat serieuzer en intenser dan Dexter. Ik heb beide series (nog) niet uitgekeken dus heel veel meer dan dat weet ik helaas ook niet, haha.

    Ik heb genoten van de eerste 4 seizoenen van Dexter, toen was ik er helemaal klaar mee :')


    I was an angel living in the garden of evil

    Hannibal, of course.