• Welke Vans heb jij?

    Ik heb nu deze.



    Morgen krijg ik deze.



    En als je geen Vans hebt, welke schoenen dan?

    Ik was van plan ze te gaan kopen, maar toen realiseerde ik me dat ik tot juli geen kleedgeld meer heb :Y). Fml.


    i put the fun in funeral

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 20:41 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik had/heb die blauwe ook
    Maar mijn broertje jat ze de hele tijd, dus nu meuren ze en zijn ze half gemold.
    Het enige andere paar dichte schoenen dat ik verder nog heb zijn grijze sleehaken, met veters, tot mijn enkel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik had eerst ook die blauwe, maar die waren helemaal kapot en gebruik ik nu alleen nog voor werk. Maar nu heb ik lage All Stars, in dezelfde kleur lol


    As travars

    Jezabels schreef:
    Ik heb dezelfde als jou, in 't zwart. (cat) Maar ik wil er ook met een dunnere zool.


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb grijze. Maar ze gaan langzaam kapot dus ik ben op zoek naar nieuwe. (krul)


    -

    Ik heb de skate versie ervan, met zwart en roze, maar die kan ik niet vinden (no_chears)
    En ik heb deze:

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 21:16 ]


    Alis volat propriis.

    Oh en en, ik vind Vans kinda annoying, de versie die nu in is tenminste. Die stof is zo ontzettend dun, bij echt superveel mensen komt er een gat bij hun grote teen, of je ziet daar een "bobbel" zitten. Daarom heb ik liever All Stars, daarvan heb ik deze:


    Yep, 2 verschillende kleuren rood ftw.
    _O_


    Alis volat propriis.

    Nope, ik heb geen vans. Maar wel 43 paar andere schoenen. :)


    Bad decisions make good stories.

    RainbowDash schreef:
    Vans zijn zoooooo mainstream! Ik heb er geen :Y)


    26 - 02 - '16

    Vans... Ik snap niet wat er daar zo speciaal aan is? In mijn ogen is dat hetzelfde als die sluffers uit de H&M (misschien wel een betere zool). Ze verschillen qua lopen niet van all stars of nikes, plus ik vind ze nog eens lelijk. Nu, ja, mainstream.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik had zwarte. Maar die gingen kapot en Vans zien er niet zo leuk afgetrapt uit zoals Allstars.

    Ik heb deze :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Wss beledig ik nu bijna heel Q en ook meteen Nederland, maar ik snap echt niet waarom die dingen zo leuk zouden zijn. Iedereen heeft ze, maar ze zijn enkel te duur voor de kwaliteit en ze zien eruit als pantoffels of balletschoenen, of zoiets. Ik kan 't niet eens goed uitleggen, lolol. Maar ik vind het niks dus.(bloos)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb all stars en daar ben ik blij mee. Ik wil wel vans maar iedereen heeft ze dus als ik ze al een keer koop, ga ik opzoek naar een speciaal paar.


    "Ignite, my love. Ignite."