• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MORNING, SUNSHINES

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 12:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liberty April Ramirez

    Verveeld gooi ik 't klokhuis van mijn appel weg. Ik kijk rond en zie een meisje zitten die ik niet eerder heb gezien. Ik zucht, nieuw? Mijn beste bui heb ik zeker niet, waarom zou ik nu naar haar toe gaan? Met tegen zin loop ik naar haar toe, 'Hey,' roep ik dan maar je kan aan mijn gezicht zien dat ik hier geen zin in heb.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    RPG O7
    Pas in posten als deze vol is. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maegan Cassidy Fox
    Mijn ogen had ik dicht gedaan, zodat ik even tot mezelf kon komen, echter werd ik ruw verstoord door een meisje dat “Hey” riep en ik keek geïrriteerd op naar een getint meisje. Ze was wel mooi, dat geef ik toe, maar hoe op de manier hoe ze me aansprak, dat sprak me zwaar tegen. “Hey,” Ik likte even over mijn lippen, maar keek haar toen verveeld aan. “Zit ik op je plek of zo?” Het was sarcastisch en spottend bedoeld, aangezien de kantine bijna leeg was en er dus veel plek was waar ze kon zitten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liberty April Ramirez

    Haar houding beviel me nu al niet. Ik wist niet dat er mensen waren die erger waren dan Nana.
    Ik lach minachtend, mijn bui was al niet top en dan komt zij ook nog zo'n bijdehante opmerking geven? 'Nee,' probeer ik dan nog kalm. 'Ben je nieuw,' vraag ik nog maar het komt er aardig bot en arrogant uit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Maegan Cassidy Fox
    Ze lachte minachtend, maar ik reageerde er niet op en draaide verveeld met mijn ogen. “Nee, Ben je nieuw?” Ze probeerde het nog kalm over te brengen, maar ik hoorde er een arrogante en botte toon in overkomen, echter zei ik hier niets op en zuchtte diep. “Luister, ben je verveeld of zo? Als je naar me toe komt om vrienden te maken, dan gaat het op dit moment niet lukken. Ik ben niet in de bui.” Ik had haar vraag genegeerd en nog een spottende vraag gesteld, waarna ik verveeld aan mijn haar ging zitten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liberty April Ramirez

    'Dus, ik ook niet,' zeg ik nog. Ik lachte nog even, 'Je zal het hier niet snel redden,' mompel ik dan en loop rustig weg. Ik pak nog een appel uit de mand en knipoog nog even naar haar, 'Het was me een genoegen,' zeg ik wanneer ik nog eens deftig buig. Rustig loop ik één van de muziek lokalen, ik moest hoognodig aan mijn stuk gaan werken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Maegan Cassidy Fox
    ‘Dus, ik ook niet,’ zei ze nog, waarna ze even lachte en doorging met praten. Waarom ging ze niet gewoon weg en liet ze me met rust? Zag ze de verveelde blik op mijn gezicht niet of zo? ‘Je zal het hier niet snel redden,’ mompelde ze, waarna ze rustig weg liep. Ze pakte nog een appel uit de mand en knipoogde naar me. ‘Het was me een genoegen,’ zei ze, wanneer ze nog eens deftig boog. Rustig liep ze daarna weg, alsof er niets was verder.
    Ik gaapte verveeld en deed mijn voeten op een tafel over elkaar, waarna ik haar naschreeuwde, echter klonk dit niet boos of geïrriteerd, maar nog steeds verveeld, ‘The pleasure is all yours!’ En dank je, ik kan mezelf wel redden. We zullen eens wedden, meid.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liberty April Ramirez

    Ik lachte haar nog na, 'Dat zullen we nog wel eens zien,' schreeuwde ook ik haar nog toe. Toen ik in het lokaal kwam zuchtte ik opgelucht, ik checkte nog als er iemand was maar gelukkig. Niemand. Ik ging achter de piano zitten en haalde 't muziekstuk uit mijn mapje en begon te spelen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Christian Hamilton
    "Zet me neer Chris. Ik heb hier op het moment geen zin in," zei Nana.
    Ik pakte haar bij haar schouders beet en dwong haar zo om me aan te kijken. Ze ad een gebroken blik op haar gezicht en bezorgd keek ik haar aan.
    "Wat is er gebeurd? Heef híj je wat aangedaan?!"
    Met die 'híj' doelde ik op Amen. Als iemand Nana ook maar íets aandeed, dan was hij er geweest!
    "Ben je oké?" vroeg ik bezorgd en schudde haar door elkaar toen ik niet meteen antwoord kreeg.


    Me so good.

    [is Nevil nog in het zanglokaal?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xHeavenlyx schreef:
    [is Nevil nog in het zanglokaal?]

    [Ja, hij zit op de grond (': ]


    Me so good.

    Brutus schreef:
    (...)
    [Ja, hij zit op de grond (': ]


    [okee, dan komt Isabelle er zo aan ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nana Rose
    Hij pakte me bij mijn schouders beet en dwong me zo om hem aan te kijken, maar toen ik wist dat hij mijn gebroken blik op mijn gezicht had gezien, keek ik gelijk weer weg. Ik wilde zijn blik vermijden, zodat ik niet weer het gevoel had dat mensen mij gingen verlaten. Zou Nevil mij echt niet meer in zijn buurt willen hebben of was er iets anders geweest? Hij deed opeens zo raar.
    "Wat is er gebeurd? Heef híj je wat aangedaan?!" Hij doelde op Amen, dat wist ik gelijk. Maar ik antwoordde niet en vermeed zijn blik nog steeds, in plaats daarvan keek ik naar de grond. “Ben je oké?” Er klonk een bezorgde toon in door en schudde me door elkaar toen hij geen antwoord kreeg, waardoor ik hem pruilend aankeek en met dezelfde gebroken blik.
    “Nee, het was Amen niet. Het gaat gewoon…” Ik dacht na of het wel handig was om te zeggen, aangezien het wel zijn broertje was. Maar wie kende hem nou beter dan Chris? Het kon vast geen kwaad, bedacht ik mezelf, en ik keek Chris weer aan met mijn donkere ogen.
    “Ik was net bij Nevil en hij leek me wel weg te willen. Wat heb ik fout gedaan?” Mijn stem klonk verward en ik balde mijn handen tot vuisten.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 13:50 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Isabelle Lilou Rousseau
    Ik zucht lichtjes als ik de school binnenloop. We hadden zondagavond het vliegtuig gemist en het volgende vliegtuig ging pas gisteravond. Ondanks dat ik gister vroeg ging slapen ben ik nog best wel moe van de reis.
    Ik trek mijn rugzak een stukje verder omhoog en loop verder. Ik heb echt geen idee waar ik heen moet of wat überhaupt mijn rooster is.
    Na een tijdje lopen doe ik de deur van een lokaal open. Ik bijt op mijn onderlip als ik een jongen zie zitten. 'Oh, eh, sorry,' zeg ik snel. 'Ik dacht dat dit misschien het tekenlokaal was,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Christian Hamilton
    "Ik was net bij Nevil en ij leek me wel weg te willen. Wat heb ik fout gedaan?" vroeg Nana met een verwarde stem.
    Ik haalde opgelucht adem. Ik had even gedacht dat Amen haar aangerand had, of iets dergelijks. Nevil.
    "Uhm, tja Nevil is nooit goed geweest met meisjes. Je zal vast niets fout hebben gedaan. Volgends mij zit hij nogal in de knoop met zijn gevoelens over jou. Tenminste, dat is wat ik ervan denk."
    Nevil was echt een geval apart wat meisjes betreft. Ik had hem op vakantie tientallen flirtmoves geleerd, maar hij wist het altijd te verpesten bij een meisje..

    Nevil Hamilton
    Diep in gedachten verzonken zat ik op de grond. Ik bedacht me hoe ik mijn verontschuldigingen aan Nana kon brengen. Ik kon haar een serenade brengen? Dat vonden meisjes toch romantisch? Maar ik wist helemaal niet of ik wel romantisch wilde zijn.. En ik kon niet zingen, dus misschien dat ze dan wel nog bozer op me zou worden..
    "Oh, eh, sorry," zei een stem plots.
    Ik keek omhoog en zag in de deuropening een meisje staan.
    "Ik dacht dat dit misschien het tekenlokaal was."
    Ik glimlachte naar het meisje. Ze had een lichtelijk Frans accent.
    "Je bent hier verkeerd, dit is het zanglokaal. Maar ik wil je wel naar het tekenlokaal brengen?" bood ik aan.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Me so good.