• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:54 ]


    Your make-up is terrible

    Kate Hemsforth

    Ik kijk hem onderzoekend aan.
    "En waarom geloof ik je niet?" Vraag ik even kortaf terug.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Als ik het had geweten in die tijd niet. Dan had ik haar het huis uit gegooid, maar Luca liet haar blijven voor mij. En Kate is de enige die er voor me was toen Luca, nou je weet wel." Slik ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Weet ik niet." antwoord ik. "Normaal zou ik zeggen dat het niet mijn probleem is als jij het niet geloofd, maar nu word het wel mijn probleem. Zou ik moeite doen om met jou te praten als het niet zou was?"


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik knik even. 'Ik snap wel ongeveer hoe je je toen voelde,' zeg ik zacht. 'Maar misschien is dat ook wel de reden dat je Kate zo aardig vindt, omdat ze er was toen je iemand nodig had om je te troosten,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Ik luisterde naar Damon die praat. Ondertussen was Cassie gekomen en die praatte met Chèlle. Ik lette er niet echt op over waar ze het over hadden. Ik keek naar Damon en haalde mijn schouders lichtjes op. 'Weet ik niet,' zei ik zachtjes. 'Kan je me nog meer dingen vertellen? Het hoef niet over haar te gaan. Ik wil je denk ik gewoon horen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kate Hemsforth

    "Ik moet toegeven daar heb je een punt." Knik ik.
    "Houd haar niet aan het lijntje Luca. Ze word gek dat ze niet weet wat er aan de hand is om haar heen. Ik ben er sowieso tot morgen avond, en ik beloof je dat ik je in de gaten houd. Ik kan nog altijd van gedachten veranderen." Zeg ik streng.
    "Maar voor nu, zal ik het niet zeggen." Ik aarzel even, maar besluit dan dat dit voorlopig genoeg is. Ik ka het altijd nog pakken, morgen.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dat weet ik wel zeker. Maar ik ken haar nu al zo lang, ik kan niet boos op haar zijn om dat voorval. Het is ook al lang geleden gebeurd en ze hebben nooit echt wat gedaan, maar dan nog." Ik denk even terug aan die tijd.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik twijfel even, maar zeg het dan toch. "Bedankt." Er kan nog een flauwe glimlach vanaf voordat ik de kamer verlaat en terugga naar mijn eigen kamer. Ik plof op de bank en probeer mijn hoofd tot rust te brengen.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Misschien moet je er nog eens goed met haar over praten,' stel ik voor. 'Misschien snap je dan beter waarom ze het deed,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kate Hemsforth

    Ik kijk hem na.
    "You're so not welcome." Ik trek mijn bovenlip walgend op en begin me verder aan te kleden.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik snap wel waarom ze het deed. En het verhaal is echt om te kotsen, maar ik snap niet hoe ze het me ooit heeft aan kunnen doen. Ik bedoel, zelfs al ben je verliefd op het vriendje van je beste vriendin, dan bied je jezelf toch niet aan om ze uit elkaar te krijgen? Daar kan ik gewoon niet bij." Bedenkelijk tuit ik mijn lippen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Daarom vraag ik me ook af of ze wel écht je vriendin is,' zeg ik voorzichtig. 'En haat ze hem echt alleen maar omdat hij haar heeft afgewezen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik grinnik kort.
    "Zoals je wel hebt gemerkt heeft Kate niet bepaald een makkelijk karakter, en natuurlijk is dat niet de enige reden. Het is er wel mee begonnen, maar dat ging escaleren en werd alsmaar erger. Ik kan me nog wel een aantal ruzies herinneren. Ze speelden allebei vieze spelletjes. Ik ook hoor, ik vond het wel grappig om ze soms te pesten." Leg ik aan haar uit.

    [even eten, ben zo terug!]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Wat wil je weten. Ik wil je best alles over me vertellen." zei ik glimlachend naar hem, "Maar als je heel erg persoonlijke dingen wilt weten kunnen we beter naar mijn of jou kamer gaan." Ik draaide met hem een rondje en glimlachte. Ik luisterde half naar Chèlle en Cassie want ik wilde wel weten hoe het precies zat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik knik even. 'Nouja, het komt vast wel goed,' zeg ik glimlachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Ik haalde mijn schouders lichtjes op en moest zachtjes lachen om het rondje wat we maakte. 'Het maakt niet uit,' fluisterde ik zachtjes. 'Het mag over van alles gaan.' Ik keek weer eventjes naar hem en glimlachte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Uuuuuh, weet ik veel wat." zei ik lachend en keek naar hem. "Vraag gewoon iets." Ik was benieuwd wat hij over me zou willen weten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Maar ik weet niet,' zei ik en ik haalde mijn schouders een beetje op. 'Ik wil je stem gewoon horen.' Ik legde mijn hoofd weer op zijn schouder en wachtte af.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you