• Hallo iedereen!
    Ik had een vraagje voor alle tekenaars ect onder ons die hun proces van tekeningen opnemen. Of voor de mensen met verstand van camera's, het is allemaal welkom!

    Sinds kort ben ik begonnen met het opnemen van mijn tekeningen. Hier maak ik speeddraws van. Onderandere tekeningen zoals deze:



    natuurlijk is de kwaliteit van een mobiele camera niet altijd de beste kwaliteit. Als ik hem uiteindelijk op youtube heb staan is de resolutie laag en flikkert het beeld veel door het licht.

    Ik wil daarom een camera aanschaffen, niet te duur natuurlijk omdat het een hobby is. (rond 100-200 minder graag voor deze studente maar of het dan nog reëel blijft weet ik natuurlijk niet :') )

    in ieder geval zoek ik een camera die gewoon prima HD beeld geeft, zonder lichtgeflikker of onduidelijk beeld. Meer vraag ik niet. Ik film binnen op een afstand van 20/30 cm. Zelf heb ik al een standaard en geheugenkaartjes.

    Als iemand een voorstel heeft hoor ik het erg graag! Bedankt alvast :D

    [ bericht aangepast op 28 april 2017 - 23:28 ]

    Veel vloggers gebruiken zo'n Logitech webcam en die is volgens mij rond de €60? Weet niet uit m'n hoofd welke het is.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Op marktplaats kan je voor heel goedkoop goede camera's aanschaffen! Ik heb mijn Nikon D3100 voor 160 weten te krijgen :3


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Standal schreef:
    Veel vloggers gebruiken zo'n Logitech webcam en die is volgens mij rond de €60? Weet niet uit m'n hoofd welke het is.


    Dat ia misschien wel een goede oplossing! Bedankt voor de tip ik zal even op google zoeken wat het allemaal inhoudt!

    Bry schreef:
    Op marktplaats kan je voor heel goedkoop goede camera's aanschaffen! Ik heb mijn Nikon D3100 voor 160 weten te krijgen :3


    Ik zal eens kijken! Vind het wel altijd spannend om apparatuur van marktplaats te kopen, maar zeker een goed idee!

    O, ik film gewoon met LapseIt op mn telefoon. Doet het gewoon prima, dus kan hier niks van zeggen. Sorry!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.