• Hallo lieve quizlettertjes!:Y),
    Ik heb dus haar wat maar slap langs mijn gezicht hangt en ik vind het echt niet mooi. Ik heb al verschillende shampoos tegen slap en futloos haar geprobeerd maar niks helpt.. Ook heb ik een keer mijn haar kort geknipt om te kijken of het zo leuker staat maar dat was alleen maar erger. Persoonlijk heb ik geen zin om iedere dag mijn haar te wassen, want dat is niet nodig want zo snel is mijn haar niet vet. Ik heb dus geen zin om elke dag mousse of haarlak te gebruiken.. Weet iemand misschien een conditioner of shampoo of crème hier voor? Alsvast bedankt! Dikke kus (flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Audacity schreef:
    (...)

    Als je heel sluik haar hebt, zijn laagjes meestal geld verspilling. In de meeste gevallen zie je nauwelijks een verschil :[.

    Mijn haar is beginnen te krullen toen ik laagjes heb laten knippen. :Y) Niet overdreven krullen, maar mooie krullen (':


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Wandererr schreef:
    hihih ik heb laagjes maar het moet van de kapper bij geknipt worden want ik ben ooit een keer naar een kapper geweest die mijn haar niet recht heeft geknipt nu is in mijn linkerkant dus echt een stukje pluk weg wat er niet uit ziet AHAH
    ook heb ik mijn scheiden schuin zitten (:
    die vlechtjes probeer ik ook wel eens maar gekrult haar staat mij niet hahah
    die tip van die mouse en dat fohnen ga ik morgen even uit proberen dankje!<3
    xxx(flower)
    Ik heb ook wel een beetje van hetzelfde haar geloof ik, maar als ik onder de douche uit kom en het föhn krijg ik stijl haar :')
    maar je kan het natuurlijk altijd proberen!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    jaa ik heb dus egt stijl haar als ik het borstel.. nu borstel ik het dus alleen maar s ochtends en dan op de fiets wordt het weer klit ahahha


    Shit happens but pee happens a lot more.

    owja mensjes bedankt voor de tips!(:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mousse indoen smorgens neemt niet echt veel tijd in hoor en het geeft het beste effect (;


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Je kan toch best haarlak gebruiken zonder het de dag erna te wassen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WATIC schreef:
    Je kan toch best haarlak gebruiken zonder het de dag erna te wassen?

    Nein hahah, dat jeukt als de gekken!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wandererr schreef:
    (...)
    Nein hahah, dat jeukt als de gekken!


    Dan heb je waarschijnlijk een gevoelige hoofdhuid, want je hoort nergens last van te hebben :[.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Dan heb je waarschijnlijk een gevoelige hoofdhuid, want je hoort nergens last van te hebben :[.

    whuaahha zou kunnen:$


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mijn haar is super stijl en dan helpen mouse en haarlak ook niets. Ik heb mijn haar heel lang laten groeien en dan is het niet zo erg dat er geen volume in zit.


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    ik vlecht mijn haar altijd in voordat ik naar school fiets om klitten te voorkomen. verder voor jou probleem: ik heb geen idee.. ik probeer het juist platter te krijgen...


    The night is dark and full of terrors.

    Ik zou zeggen, John Frieda. Zoek eens naar een van zijn producten, die zijn meestal heel erg goed.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb hetzelfde probleem -.- Als ik smorgens mousse of haarlak in doe helpt dat vaak maar een paar uur. Toch blijft het er wel in zitten, dus dan maak ik mijn handen nat, haal mn handen een paar keer goed door mn haar, hang dan voorover, schud het een paar keer heen en weer en dan kan ik weer een halfuur vooruit :p Dat doe ik zo'n beetje tussen elke les door, als ik op school zit. Je moet er iets voor over hebben;)


    Every day you're closer to the day when everything is okay.

    Was je haar niet te vaak met shampoo. 1 Keer per week is genoeg. Je zou in een vakantie echt eens je haar 2 weken niet moeten wassen en het dan wel eens een keer goed wassen.


    Owl you need is love.