• Hello there!
    Ik heb sinds kort de schrijfkriebels weer hélemaal terug en ik barst van de inspiratie. :]
    Ik heb dus een paar rollen nodig voor een story.

    Tien jongeren verdwijnen spoorloos. Ze lijken van de aardbodem verdwenen te zijn. Terwijl de hele wereld zich afvraagd wat er gebeurd kan zijn met hen, bevinden ze zich op een afgelegen eiland. Daar worden ze als proefkonijnen gebruikt voor een of ander chemisch wapen. De jongeren weten te ontsnappen, maar kunnen niet van het eiland af. Ze moeten zien te overleven in de wildernis met de gestoorde terroristen achter zich aan.


    De rollen die ik zoek:
    Terroristen:
    ~Twee of drie mannelijke terroristen. Dit zijn géen lieve mensen, even voor de duidelijkheid.
    Leite

    ~Een vrouwelijke terroriste.
    Jongeren
    ~Vijf jongens, leeftijden van 14 t/m 18.
    Bradshaw
    ~Vier meisjes, leeftijden van 14 t/m 18.
    Bradshaw, Embraced, Maverick

    Rol:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd+Geboorte datum:
    Karakter: Dit moet uitgebreid zijn
    Uiterlijk: Foto+Beschrijving
    Angst: bv: Bang in het donker, hoogtevrees etc.
    Extra: Familie, Hobby's, Vrienden etc.


    Ik kies de rollen die ik goed bij mijn verhaal vind passen.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 15:36 ]


    Me so good.

    Ik heb het lijstje bijgewerkt ;]


    Me so good.

    Yeah, dankje voor de rol!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik vul een meisje in, voor een jongen twijfel ik nog ;)


    ' Nyctophilia '

    Rol: Één van de meisjes. 
    Volledige naam: Vanessa Rosan Carlton
    Roepnaam: Vanessa, vaak ook Nes. 
    Leeftijd en geboortedatum: 17-5-1995, nu 16 jaar
    Karakter: Vanessa is een rustig en zorgzaam meisje. Soms cijfert ze zichzelf helemaal weg, als haar vrienden haar nodig hebben. Ze is een van de weinige personen die zich rustig houd op een moeilijk en spannend moment. Ze vind het wel spannend, maar het moet wel héél erg spannend zijn voordat je dat aan haar kan merken. Haar ogen verraden haar altijd, ook trekt dat al het kleur uit haar gezicht weg als het zo ver is. Ze is een vriendelijk en vooral spontaan meisje. Helaas soms té spontaan, ze kan een echte flapuit zijn. 
    Uiterlijk:


    Vanessa is trots op haar lange, golvende bruine haren. Ze zijn allemaal donkerbruin van kleur en vallen in een middenscheiding. Nes' gezicht is vrij rond, met altijd een lichte blos op haar wangen. Haar ogen zijn iets wat aan de kleine kant maar altijd omlijnt om ze wat groter te doen lijken. Haar lippen zijn lichtroze van kleur, waar ze altijd doorzichtige gloss over smeert om haar eigen kleur te behouden. 
          Vanessa is een vrij lang persoon, namelijk 1.75. Haar benen hebben de meeste lengte in zich, 90 centimeter. Ze is er trots op en wilt niets liever dan zo lang blijven. Soms draagt ze hakken, maar dat is once in a lifetime. 
    Kendall Nicole Jenner 
    Angst: Nes lag van jongs af aan altijd in het water. Ze was er mee opgegroeid en deed niets anders dan in het water spelen. Van surfen en duiken tot relaxen en waterskiën. Maar na het ongeluk van haar vader en zusje is Nes bang geworden voor open water. Het lichte water wat het dichtste bij het vaste land is is niet erg, maar het gaat vooral om het diepe. Regen is voor haar geen probleem, daar houd ze alleen nog maar meer van. Rivieren zijn wel obstakels.  
          Vanessa hoopt ooit nog over die angst heen te komen. Al heeft ze er op dit moment niet veel vertrouwen in. Alleen als ze erg gepusht word, zal het beetje bij beetje lukken.  
    Extra : Vanessa heeft een moeder van 42, wiens naam Ann is. Ze is een vrolijke en vooral zorgzame moeder. Ze laat haar kinderen hun ding doen. Ann's man heette Carl, helaas is hij op 48 jarige leeftijd overleden bij een bootongeluk. Net zoals Vanessa's vader, is ook haar zusje overleden bij een bootongeluk, zij heette Jolien en was 12 jaar. De twee zusjes hadden een sterke band met elkaar. Nu woont Vanessa samen met haar moeder, én broer Jason van 19 jaar in een knus huisje.
          Het gezin heeft voor ongeveer een jaar op twee andere plaatsen in Europa gewoont. Ze heeft de helft van de tijd in Italië gewoont, ook verbleven ze voor een lange tijd in Duitsland. Vanessa heeft er veel geleerd, ze spreekt vloeiend Italiaans en Duits, en natuurlijk spreekt ze naar moedertaal, met een flink Brits accent.
    Haar hobby's werden besproken bij haar angst

    Goed zo? xoxo'


    ' Nyctophilia '

    Bedankt voor de rol <'33
    Waarschuw me maar.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.