• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 19:24 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Natuurlijk Jeremy." zei ik tegen hem en liet mijn hand toen over zijn heupen heen naar zijn rug glijden. Daar begon ik hem te strelen en drukte hem wat dichter tegen mij aan. Ik voelde zijn geslacht tegen mijn lichaam en ik rilde eventjes van opwinding.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Zijn houding maakt dat ik hem meteen wil aanvliegen en de huid vol wil schelden. Maar dat zou de normale ik nooit doen, en daarom probeer ik mezelf te kalmeren.
    "Ik haat je erom. Ik haat je omdat je me achterliet. Ik haat je omdat je egoïsme zo groot was dat je mijn mening al vast stelde. Ik haat je omdat je had kunnen weten dat ik niets ben zonder jou. En wat ik nog wel het meeste haat is dat ik geen seconde heb kunnen stoppen van je te houden." Zeg ik rustig. Ik wil nog verder gaan maar vind het zo wel genoeg.
    "En daarom probeer ik het je te vergeven, omdat ik wil dat het weggaat." Ik bijt op mijn lip en probeer niet naar hem te kijken, bang dat ik hem wel gekwetst heb.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte dankbaar naar hem. Ik sloot mijn ogen even en ik kon gewoon genieten van het strelen wat hij deed over mijn rug. Zijn broek voelde nu alleen wat minder aan. Nogal hard en prikkelig.. Ik wist dat spijkerbroeken nou niet echt één van het zachtste stof was, maar nu wist ik het wel zeker. Ik keek hem vragend aan. 'Mag jou broek ook uit?' vroeg ik zachtjes aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik keek hem eventjes verbaasd aan, maar knikte toen snel. "Natuurlijk." zei ik glimlachend en binnen een paar seconden lag mijn broek in de hoek. Ik ging weer dicht tegen hem aanstaan en streelde verder over zijn rug.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Mijn gezicht vertrekt als ze verteld dat ze me haat. Ik wist niet dat het zo erg was. Maar ik trek hem snel in de plooi en weet mezelf rustig te houden omdat zij ook rustig blijft. Ik wacht tot ze is uitgepraat en probeer me ondertussen te concentreren op dat mijn lichaam niet begint te trillen. Als ze klaar is blijft het even stil, tot ik zeker weet dat mijn stem normaal klinkt. Ik laat mijn armen langzaam weer langs mijn lichaam zakken.
    "Je hebt alle recht Chèlle, al het recht om mij te haten en je zo te voelen." is mijn conclusie. Ik weet niet wat ik erop moet zeggen, ze heeft volledig gelijk. Was er maar iemand die dat tegen mij zei op het moment dat ik wegging.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "En ik haat mezelf." Fluister ik dan, zijn woorden compleet negerend.
    "Ik haat het dat ik niet achter je aan ben gegaan. Maar ik had geen idee waar ik moest zoeken. Maar ik als de domme trut die ik was moest gewoon verder gaan voor ik pas veel te laat besefte dat je echt niet meer terug kwam. Ik had je nooit moeten laten gaan. Dat is de domste vergissing die ik ooit heb gemaakt." Een traan loopt over mijn wang.
    "Het spijt me dat ik het je heb vertelt." Snik ik zacht.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    Ik lachte eventjes om hoe gauw hij zijn broek had uit gedaan. Toen hij weer dicht tegen me aan stond voelde het al een stuk fijner. Ik liet mijn armen weer losjes om zijn nek en legde mijn hoofd bij zijn schouder. 'Voel jij je nu als hoe ik me voel?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik buig me naar haar toe en veeg haar traan weg, terwijl ik zelf verwoed moet knipperen om mijn eigen tranen binnen te houden. "Haat jezelf alsjeblief niet." Mijn stem klinkt smekend en de trillingen die ik net probeerde te verbergen komen er nu in door. "Niets ervan is jouw schuld." Ik blijf knipperen en trek haar tegen me aan om het te verbergen. "Ik ben blij dat je het verteld hebt, ik verdien het om te horen." Nu kan ik haar al helemaal niet meer pijn doen en sta ik voor een nog grotere uitdaging daarin. Maar ik verdien het helemaal.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Hoe kon je me nou alleen laten? Je wist hoeveel ik om je gaf. Ik ben altijd oprecht, open en eerlijk tegen je geweest. En jij verliet me gewoon zonder enkele moeite." Huil ik zacht en verwoed sla ik mijn armen om zijn nek.
    "Het spijt me dat ik het heb vertelt, echt waar. Ik haat je helemaal niet. Niet zo erg. Echt waar. Ik houd nog steeds van je. Ik meende het niet." Het was niet mijn bedoeling om hem pijn te doen. Ik ga nog dichter tegen hem aanstaan, een hopeloze poging om mijn houding te verbergen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Voel jij je nu als hoe ik me voel?" vroeg hij zachtjes. Ik keek hem aan en glimlachte. "Ik weet niet hoe jij je voelt, maar ik voel me blij, ondeugend en opgewonden."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik trek haar voorzichtig mee naar de bank waar ik haar op mijn schoot trek. Ik sla mijn armen weer om haar heen en duw haar hoofd tegen de holte in mijn nek. "Zeg nou geen sorry, dat hoeft niet. Ik vroeg er zelf om. Ik weet dat je het wel meende." Voorzichtig en troostend aai ik over haar haar heen en laat ik mijn eigen tranen gaan, nu ziet ze het toch niet. "Ík ben degene die spijt moet hebben, niet jij. En ja, ik heb spijt, ik voel me nog er nog elke dag vreselijk om."


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte en trok hem wat dichter tegen mij aan. 'Ik voel nu veelte veel,' zei ik zachtjes en nam voorzichtjes zijn geur weer in me hoofd. 'Maar verbaasd steekt er boven uit.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Verbaasd waarover?" vroeg ik een beetje nieuwsgierig. Ik bekeek zijn lichaam eventjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik kan gewoon zo moeilijk geloven dat je na al die jaren opeens bang werd, na alles wat er is gebeurd." Protesteer ik.
    "Ik heb je zo ontzettend gemist, en toen ik besloot om weer naar Europa te gaan deed ik dat met als bedoeling weer goed voor mezelf te gaan zorgen en je te vergeten en toen kwam ik je tegen. En ik weet dat ik een absolute trut was, maar ik ben gewoon bang dat je weer weg gaat en dat ik je weer moet missen. Maar dat wil ik niet, want ik houd zoveel van je, en ik ben zo blij dat ik je weer terug heb." Ik verberg mijn hoofd diep.
    "En het voelt goed om te weten dat je spijt hebt en eerlijk gezegd ook dat je je er vreselijk om voelt. Ik wou gewoon dat je je maar kon voorstellen hoeveel pijn het deed." Ik laat de tranen lopen, het heeft nu toch geen zin meer om ze te verbergen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik blijf even stil, hoewel ik zo graag van alles wil zeggen. Maar het duurt gewoon even voordat ik de juiste woorden ervoor gevonden heb. "Wat zou er anders achter moeten zitten?" fluister ik, mijn stem dik door de tranen.
    "Ik ga niet weg." zeg ik troostend en tegen mijn zin in. Maar ik kan haar niet meer achterlaten nu. "Denk je dat ik me niet kan voorstellen hoeveel pijn het deed?" vraag ik zacht. "Dat kan ik wel, het deed voor mij ook pijn. Als ik het had gekunt, had ik..." Mijn adem stokt en mijn stem valt weg. Dit heb ik nog nooit eerder aan iemand verteld. "Ik wilde niets liever dan sterven, maar dat kon niet."


    Your make-up is terrible