• natuurlijk wisten jullie het al well, maar het gerucht gaat da het nieuwe album van tokio hotel Nächtelang gaat heten....

    ik hoop niet dat er alleen maar rustige liedjes opstaan.. zoals "1000 meere" en "geh" ik hoop dat het volgende liedje een knaller word.... zoals leb die sekunde of wo sind eure hande?

    wat vinden jullie??
    (K)


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Het gerucht gaat idd dat het album Nächtelang gaat heten.. maar TH kennende hebben ze een heel originele reden waarom het zo zou gaan heten, al heeft het management of th nog niks bevestigd.. georg zei laatst trouwens in een interview dat als alles goed gaat enzo het in het najaar van 2008 zou uitkomen en ze zijn ook nog van plan om het album wereldwijd tegelijk te laten uitkomen, omdat ze zo denken nog meer succes te hebben ermee.

    ik ook niet

    ik denk dat

    1000 meere
    geh
    in die nacht
    an deine seite

    er zeker opkomen


    1000 Meere zal er wel opkomen, maar de rest denk ik niet want volgens billieboy zouden ze allemaal nieuwe songs schrijven voor hun 3de album.. hij heeft ook al veel teksten geschreven toen hij niet mocht praten.

    ik hoop niet dat het zo'n zoetsappig album wordt...


    You can't win the match if you can't beat the best.

    ik denk het niet.. ik denk niet dat gustav dat goed zou keuren want dan heeft hij niet veel te doen xD

    ne..... maar er moet effe een knal nummer op... in de richting van wo sind eure hande ofzo


    You can't win the match if you can't beat the best.

    nou ja an deiner seite zou er cker niet opstaan^^^^^ dat stond al op zimmer 483XD


    You'd took my breath but I'll survive.

    dat zal er ook wel op komen ik bedoel ze houden allemaal ervan om van die knalnummers te performen want dat vinden ze zelf ook veel leuker om te spelen als ballads:P

    nee, en in die nacht ook niet... die hoorde als bonus bij zimmer 483


    You can't win the match if you can't beat the best.

    er zal wel wat afwisseling opkome zeker
    wnt iedereen weet da die 4 jongens, ni de rustigste zijn é
    k hoop da ich bin nicht ich erop gaat staan, maar dan zo een concertversie, mr dn ni live
    ingewikkeld éé xD


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    maar geh en 1000 meere stonden al op de an deiner seite maxi single dus dan zouen die er ook niet op komen.

    Ik hoop wel dat geh erop komt! :O
    Dat is echt mijn lievelingsliedje :D

    ik hoop gewoon dat er 12 compleet nieuwe liedjes op komen te staan want ik heb het eignelij kweleen beetje gehad met die liedjes van zimmer 483, niet datze niet leuk zijn maar ik ken ze al zo lang en ik heb ze al zo vaak gehoord ik ben wel toe aan een paar nieuwe liedjes.

    ze moeten gewoon 12 nieuwe nummers hebben, dan kun je weer beter de teksten begrijpen voor dat album. zoals 1000 meere en geh vind k dan niet zo bij dat album passen


    I'm your bitch [:

    ik hoop aleen niet dat er zeg maar nog 5 nummer suitkomen.. en dan pas het album waar ze allemaal al opstan.... ze hebben nu 2 nummer uit, en de rest moeten ze bewaren voor als het album uitkomt...


    You can't win the match if you can't beat the best.

    ze moeten gewoon 12 totaal nieuwe lidjes op het album zetten, en die dan wel geheim houden tot de albumrelease dan is het voor iedereen leuk:P