• natuurlijk wisten jullie het al well, maar het gerucht gaat da het nieuwe album van tokio hotel Nächtelang gaat heten....

    ik hoop niet dat er alleen maar rustige liedjes opstaan.. zoals "1000 meere" en "geh" ik hoop dat het volgende liedje een knaller word.... zoals leb die sekunde of wo sind eure hande?

    wat vinden jullie??
    (K)


    You can't win the match if you can't beat the best.

    ik hoop wel Hilf Mir Fliegen die vind ik zooo mooi

    ik denk het niet:P


    You can't win the match if you can't beat the best.

    OOOOH! ik ga zoooo uberblij zijn als dat er is! mijn eerste albumrelease! :D dat ze dan maar mooi in alle stede kome signere :D

    ik ben akkoord, hopelijk zijn het zo rock-nummertjes à la Ich Brech aus en Wo Sind eure Hände ^^ lekker uitleef-songs xD

    niet dat ik de nummers van TH ooit beu wordt, ik ben van alle 50 (of hoeveel ze er nu al hebbn xD) nog altijd even gek als de eerste keer dat ik ze hoorde ^^

    gaat zalugh zijn! een heel nieuw album, net als in de 'goede oude tijd' toen ik tokio hotel leerde kennen ^^ dat was zo leuk, al die nieuwe liedjes om te ontdekken...

    *meligheid*

    er moet snel een komen:P en dan hopelijk met veel nieuwe nummers, dat ze niet een album gaan vullen met 1000 Meere, Geh, Hilf mir fligen etc. (maar het zijn wel topnummers). Gewoon veel nieuwe nummers:P.


    I am an idiot, I move.

    ik hoop ook zo vn niet , want dan veranderd TH té veel , eerst die engelstalige liedjes und dan rustige liedjes o____O
    niet dat ze niet mooi zijn , maar die liedjes zals ich brech aus undzo :]


    Beyond imagination, lie the answers to your dreams.

    Het gerucht gaat idd dat het album Nächtelang gaat heten.. maar TH kennende hebben ze een heel originele reden waarom het zo zou gaan heten, al heeft het management of th nog niks bevestigd.. georg zei laatst trouwens in een interview dat als alles goed gaat enzo het in het najaar van 2008 zou uitkomen en ze zijn ook nog van plan om het album wereldwijd tegelijk te laten uitkomen, omdat ze zo denken nog meer succes te hebben ermee.


    dat vind ik zo verneukt (A) dat laatste :}


    Beyond imagination, lie the answers to your dreams.

    Hilf mir fliegen moet er op !!!


    She cries. No one can hear her She's all alone <'3

    Ik hoop dat er opnieuw een mengeling van rustige en heftige nummers opstaan. En ik ben benieuwd of er zowel Duits als Engels op gaat komen. Nu nog wachten tot oktober!

    ik denk da ook niet:S
    Maar hoop da wel:P


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    ik weet niet,, het liefst 40% rustig en 70% wild ofzoow?? ^^ ik weet dat 110% niet bestaat,, maar dat boeit me ff niet =')

    achja:P als er maar gewoon mooie nummers op staan:P en gewoon nieuwe ^-^
    Ik ga zeker naar zo'n albumrelease ik moet gewoon ik ga bij me ma zeiken en dan MOET ik gewoon gaan:P of ik ga met mijn vriendinnen xD


    Xx~They say this will be forever~xX

    aahhh,,
    niet allemaal van die *** sloooome songs :S:S:(:(
    ik vind dat ze een snelle energieke moeten maken!!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ja in een ander topic staat de tracklist, al geloof ik daar 0% van. hoe kan er nou nach dir kommt nichts. reden, ich bin nicht ich,& wo sind eure haende opstaan? die stonden op zimmer 483, en nog wat op teletekst stond dat billy al veeel inspi heeft opgedaan.. ja geweldig 1 nieuw nummer..


    You'd took my breath but I'll survive.

    ja en frei im freie fal en hilf mir fliegen