• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ik ben ook blij dat ik in deze tijd leef,' zeg ik. 'Communiceren enzo is nu veel makkelijker,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ja, stel je voor dat je zonder je telefoontje moet." Ik trek een zuur gezicht. Ik had eigenlijk een hekel aan die dingen.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik zucht even. 'Wat? Het is toch veel gemakkelijker als je in één minuut een antwoord kan hebben in plaats van dat je een week moet wachten,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Nou, je kan ook gewoon een vaste lijn aanschaffen." grinnik ik. "En daarbij hoef ik helemaal niets te weten van iemand die niet hier in de buurt is."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Dat kan ja maar dan ben je niet overal bereikbaar,' zeg ik. 'en ik wil toevallig wél weten hoe het met mijn vrienden gaat,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Als je dat vrienden kan noemen." murmel ik. Mensen zijn vreemd, ik moet me er gewoon niet teveel mee bemoeien.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Dat Kate nou zo'n slechte vriendin is wil nog niet zeggen dat mijn vrienden en vriendinnen dat ook zijn,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Kate is geen vriendin van mij." antwoord ik en ik haal mijn schouders op. "Ik vraag me alleen af of je ze over een paar jaar nog spreekt."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Dat zien we dan wel weer,' zucht ik. 'En misschien spreek ik jou dan ook wel niet meer,' mompel ik er achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik frons even kort. "Dat zou heel goed kunnen." antwoord ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik trek mijn knieën op en sla mijn armen er om heen. 'Ik weet het wel bijna zeker,' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ligt eraan hoeveel jaar." mompel ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik kijk Luca vragend aan.
    'Hoe bedoel je?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik schud kort mijn hoofd. "Dit is een raar onderwerp." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Klopt,' zucht ik. 'Laten we het ergens anders over hebben,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered