• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0
    Alyssa Zarah Blades= demii0
    Nana Celeste Cartwell=Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 19:36 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Mh het is niet zo'n ramp als ik ze niet vind" zei ik lachend. "Er zijn belangrijkere dingen in het leven" glimlachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'wat?' zegt ze tegen me. Ik ga er niet op in om ruzie te voorkomen, hopelijk begrijpt ze de hint.
    'er zijn belangrijkere dingen in het leven' zegt James. 'ja ik bijvoorbeeld' grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:39 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Nana Celeste Cartwell

    Ze draait zich weer om en ik slaak een spottende lach. Wat een trut zeg. Ik pakte een flesje knalroze nagellak en begin mijn lange, perfecte nagels te lakken.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    James

    "Oke het is dat jij het zegt en dat het waar is" zei ik lachend en keek toen ook even naar degene die net binnenkwam


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    Ik raak geirriteerd van het nieuwe meisje en haar vervelende lach. 'is het grappig?' vraag ik heel serieus aan haar.
    Ze lakt haar nagels in een hele neppe roze kleur, die haar er alleen maar arroganter uit laat lijken.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:47 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Nana Celeste Cartwell

    "Is het grappig?" Vraagt het meisje serieus. Ik zucht. "Mwah, alleen dat je geeneens de moeite neemt om hoi ofzoiets tegen me te zeggen," Zeg ik rustig. "Lekker sociaal hoor." Zeg ik er spottend achteraan.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    James

    Ik keek Jane aan met een "Negeer het gewoon" blik.
    Ik had gewoon geen zin in weer een ruzie want daar had ik er wel genoeg van gezien vandaag.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    Voor het eerst luisterde ik naar James en besloot er niet verder op in te gaan maar een keer aardig te gaan doen.
    'hoe heet je?' vroeg ik daarom maar.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    Ik keek Jane heel even verbaasd aan maar kreeg toen toch een glimlach op mijn gezicht.
    "Je blijft me verbazen" glimlachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nana Celeste Cartwell

    "Hoe heet je?" Vraagt het meisje. Oke, die had ik niet verwacht. Mijn wenkbrauwen schieten even omhoog van verbazing. "Nana." Antwoord ik zacht. "Jij?"


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Jane
    Ik zie dat ze beiden verbaast zijn, wat me laat grinniken. 'Nana' zegt ze zacht. 'jij?' Ik kan me nog maar net inhouden om niet in lachen uit te barsten, wie noemt zijn kind nou Nana? 'ik ben Jane' beantwoordt ik haar vraag.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Nana Celeste Cartwell

    Ik zie dat ze haar lach inhoud. Ik besluit het te negeren, ze zal vast mijn naam wel grappig vinden. "Ik ben Jane." Antwoord ze. Ik besluit haar na te doen, en schiet ook nep in de lach. "Dus, waar is je Tarzan?" Vroeg ik spottend. Ik mocht dit kind nu al niet.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Jane
    Probeer ik een keer aardig te doen, krijg ik dit.
    'hij zit recht voor je' zeg ik terwijl ik naar James krijg. 'en waar is die van jou?' vraag ik nep aardig.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Nana Celeste Cartwell

    "Hij zit recht voor je." zegt ze. "en waar is die van jou?" Vraag ze een beetje nep aardig. Ik snuif. "Ik hoef geen behaarde jungle man." Zeg ik spottend.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Jane
    'ik hoef geen behaarde jungle man' zegt ze spottend. Nu wordt ik dus boos. 'dit is ook een belediging voor James, en ik weet niet of je met hem ruzie wilt hebben' zeg ik boos.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”