• Ik voel me zo trots want ik heb officeel een gat in mijn vans waar mijn grote teen zit hahaha!

    Krijgen jullie ook altijd gaten in jullie schoenen?


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Producer schreef:
    (...)

    Dan heb jij hele sterke. :W Ik zeg ook niet dat het bij elke vans' zijn, alleen de meeste mensen die ik dus ken hebben dat ^^.

    Ja dat is ook wel zo. Zit nou wel een gat in, maar droeg, nou eigenlijk nog steeds, ze dan ook dag in dag uit :)


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Ooit heb ik een gat in mijn nepuggs gehad, maar ik ging er ook wel erg roekeloos mee om en ze waren goedkoop. Maar meestal zijn de binnenkant van mijn schoenen helemaal versleten omdat ik aan de binnenkant van mijn schoenen loop.


    Take risks and conquer your fears.

    Seeder schreef:
    lol, ik las 'gat in mn vaas' :'D
    Maar nee, niet in m'n schoenen, maar ik heb wel altijd gaten in m'n sokken D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Naja, ik vind het wel een prestatie na ze meer dan een jaar lang te hebben, ik heb er heel wat mee gelopen en gedaan. Binne kort maar een nieuw paar.

    Halleluja voor goedkopere vans in Amerika


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    CarrotNiall schreef:
    (...)
    Ja dat is ook wel zo. Zit nou wel een gat in, maar droeg, nou eigenlijk nog steeds, ze dan ook dag in dag uit :)


    Oh, ja, dat geloof ik graag, het zijn ook leuke schoenen. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Producer schreef:
    (...)

    Oh, ja, dat geloof ik graag, het zijn ook leuke schoenen. c:


    en ze zitten echt heel erg goed, maar ik denk eigenlijk dat vooral die lage (die waar iedereen tegenwoordig op loopt, die dunne zeg maar) niet echt een goede kwaliteit hebben. Die van mij zijn iets dikker (meer mannen model) als die dus houden ze het ook gewoon langer vol. (cool)


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Bloedzoeker schreef:
    Nee, ik snap niet hoe mensen dat doen.


    Full of envy behind that anonymous mask


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    CarrotNiall schreef:
    (...)

    en ze zitten echt heel erg goed, maar ik denk eigenlijk dat vooral die lage (die waar iedereen tegenwoordig op loopt, die dunne zeg maar) niet echt een goede kwaliteit hebben. Die van mij zijn iets dikker (meer mannen model) als die dus houden ze het ook gewoon langer vol. (cool)


    Aha, ja, dat is vaak ook wel zo. Maar ik ken ook jongens die ze hebben, en die hebben ook gaten erin, ghehe. c;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Tof voor je. Ik heb liever geen gaten in mijn Vans.

    Producer schreef:
    (...)

    Aha, ja, dat is vaak ook wel zo. Maar ik ken ook jongens die ze hebben, en die hebben ook gaten erin, ghehe. c;


    lang genoeg op blijven lopen en skaten etc. en dan komen ze vanzelf (A)


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Ik heb dat bij mijn echt leren Puma sneakers gehad. Toen baalde ik echt want ik hield van die dingen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    CarrotNiall schreef:
    (...)

    lang genoeg op blijven lopen en skaten etc. en dan komen ze vanzelf (A)


    That's true. Hoelanger ze je hebt, hoe meer ze gaan slijten, daarom hebben de meeste mensen ook zoveel schoenen. ;p


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    In al mijn vans zitten gaten.....


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Een jongen die ik ken heeft dsat.