• Ik voel me zo trots want ik heb officeel een gat in mijn vans waar mijn grote teen zit hahaha!

    Krijgen jullie ook altijd gaten in jullie schoenen?


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ik heb ook een gat in mijn Vans, maar dat komt omdat ik ze altijd aan heb met de gym. Ga mijn dure handbalschoenen niet verpesten bij de gym. Maar ik zou niet echt trots zijn op een gat in mijn schoen eigenlijk.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Producer schreef:
    (...)

    That's true. Hoelanger ze je hebt, hoe meer ze gaan slijten, daarom hebben de meeste mensen ook zoveel schoenen. ;p


    Hhhhm heb er maar een paar, jammer genoeg :( heb gewoon weg te grote voeten.. vind ik dan, stomme maat 43..


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    CarrotNiall schreef:
    (...)

    Hhhhm heb er maar een paar, jammer genoeg :( heb gewoon weg te grote voeten.. vind ik dan, stomme maat 43..


    Ach, zoveel heb ik er ook weer niet hoor ^^. Maar toch aardig wat voor in de winter en zomer. c: 43? Kom ik aan met 37..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Producer schreef:
    (...)

    Ach, zoveel heb ik er ook weer niet hoor ^^. Maar toch aardig wat voor in de winter en zomer. c: 43? Kom ik aan met 37..


    Haha ja 43 ): maar ach kan er mee leven, moet alleen wel nieuwe schoenen en vans zijn er altijd wel in mijn maat, dus ja, ow en dc's en supra's. ooow wat wil ik graag supra's toch is gaan sparen :3..
    hmmpf nouja eerst mijn basketbal schoenen maar is voorelkaar zien te krijgen xD


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    CarrotNiall schreef:
    (...)

    Haha ja 43 ): maar ach kan er mee leven, moet alleen wel nieuwe schoenen en vans zijn er altijd wel in mijn maat, dus ja, ow en dc's en supra's. ooow wat wil ik graag supra's toch is gaan sparen :3..
    hmmpf nouja eerst mijn basketbal schoenen maar is voorelkaar zien te krijgen xD


    Dat is een voordeel, ja. Dc's? Nog nooit van gehoord.. Yeah man, ik wil ook Supra's! c: Alleen te duur voor mij. ); Haha, ja, sportschoenen is toch eerst beter. (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lol,hoe heb je dat geflikt?
    En,neen,nog nooit een gat gemaakt in mijn schoenen. Mijn sokken zijn een ander verhaal. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heb eigenlijk nooit echt een gat in mijn schoenen gehad... En nu ga ik even drie keer afkloppen, haha. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Bij mij zit er ook een gat bij mijn teen. Maar ik heb ze ook al 2 jaar. (krul)


    -

    Ik heb ook een gat in m'n vans, maar dat komt omdat ik ze steeds aandoe om te gaan joggen :').


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ja, bij mijn All Stars krijg ik altijd best wel snel gaten :') Vooral bij mijn hakken.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb precies hetzelfde!

    hoe the fuck is dat gebeurd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Niet mijn schoenen -Allstars rules- maar wel altijd in mijn sokken =D


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Bloedzoeker schreef:
    Nee, ik snap niet hoe mensen dat doen.


    Pass the damn ham, please.