• Ik ga morgen naar Leiden om mijn zus op te zoeken.
    En we gaan ook naar de Starbucks omdat ik dat graag wil.
    Alleen heb ik geen idee wat nou lekker is om te drinken bij de Starbucks.
    Ik wil geen Thee, ik houd wel van koffie
    Ik drink het alleen bijna nooit, alleen ijskoffie in de zomer.
    Dus nu vraag ik aan jullie wat jullie lekker vinden om te drinken bij de Starbucks.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Caramel Frappuccino (:
    er was ook iets warms van koffie met caramel: volgens mij iets van Caramel Espresso Macchiato, als dat er is :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    En wat heb je uiteindelijk genomen :P


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik neem er altijd een chocolate chip cookie ! die zijn gruwelijk lekker ! :9~


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Producer schreef:
    Als ik er ooit eens heen ga, zou ik toch heel simpel voor chocomel gaan. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Reepicheep schreef:
    Caramel Frappuccino (:
    er was ook iets warms van koffie met caramel: volgens mij iets van Caramel Espresso Macchiato, als dat er is :'D


    jaa caramel macchiato, die is super lekker! wat nam je eigenlijk uiteindelijk? xxx


    Shit happens but pee happens a lot more.

    venti chocolate frappuchini met extra chocola en slagroom


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Hahaha wat is er eigenlijk niet lekker bij Starbucks? xD
    Mij kan je sws al blij maken met een Stabucks Cappuccino, maar Caramel Frappuccino is ook heerlijk!


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Ik pak altijd een Frappucino Caramel Coffee zonder slagroom =)
    Ik vind die het lekkerste dus pak ik geen andere =) Ookal is het winter, ik neem dit altijd :p


    Stop wishing, Start doing..

    Spotgaai schreef:
    En wat heb je uiteindelijk genomen :P

    Zaterdag een Vanille Latte
    En zondag ging ik weer en toen nam ik een Java Chip


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Caramel Hot Chocolate! Dat is zo :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Toen ik in London was, nam ik een frappucino en vond het niet zo speciaal hoor. De dingen in Corsa waren veel lekkerder.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    mensen zeggen trouwens allemaal ele leuke dingen maar al die dingen ebben wij niet eens in de starbucks op station ;O *mecries*


    Shit happens but pee happens a lot more.