• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

    Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:


    Rollen:

    Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!


    Lucht klik
    Lucht:

    - Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

    Vol!

    Water klik
    Water:

    - Dawn Mary Claire door XChobitsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door MeLuvZaynx (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

    Vol!

    Aarde Klik
    Aarde:

    - Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -



    Vuur Klik
    Vuur:

    - Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door MeLuvZaynx (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

    Vol!

    Reservaat

    Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

    Huizen

    Kamer indeling:

    Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne - Dehlia

    Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131480&page=last&message=175
    Rollentopic

    Regels:

    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 15:55 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Alice

    'En bedankt' Zeg ik grijnzend, terwijl ik megetrokken werd naar buiten, 'Dat zoizo' Zeg ik glimlachend, het liefst zou ik buiten blijven slapen, maar dat leek me een beetje vreemd en ik wouw het liefst de aandacht niet trekken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Katelynn Carly Dalton.

    "Uhm, Aarde, denk ik," Antwoord Abbi. "Ik heb het nog niet willen gebruiken," Legt ze uit en kijkt even rond, alsof ze bang is dat iemand ons afluistert.
    "Ik dacht dat ik de enige vreemde persoon was op deze wereld," Wat moet ik hier op zeggen? Ik weet niet of in anders ben, want ik ken mijn gave niet.. Dehlia daarentegen knikt begrijpend.
    "Wat is jouw gave eigenlijk Kate?" Ik haal mijn schouders op.
    "Ik weet het niet.." Mompel ik zachtjes. Het enigste wat ik kan bedenken is vuur, maar.. dat wil ik liever niet. Vuur is verwoestend..

    Dehlia Payson Keeler
    Kate haalt haar schouders op. 'Ik weet het niet...' mompelt ze zacht.
    'Je komt er vast nog wel achter,' zeg ik vriendelijk. 'Ze maken vast geen fout om je hierheen te sturen als je eh, 'niks' hebt,' voeg ik er nog aan toe.
    Ik vraag me af wat ze met haar gaan doen als Kate echt 'niks' kan. Ze weet alles tenslotte nu wel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Katelynn Carly Dalton.

    "Je komt er vast nog wel achter," Zegt ze vriendelijk. "Ze maken vast geen fout om je hierheen te sturen als je eh, 'niks' hebt," Ik hoop dat Dee gelijk heeft.. Wat als ik echt niks kan? Dan wordt ik zeker terug gestuurd..
    Ik slik even om mijn tranen te verbergen. Ik wil hier niet gaan lopen janken.
    "Hoe was jouw reis hier naar toe?" Vraag ik aan Dehlia.

    {Mischien iemand die buiten is en met Alice wil praten? of naar buiten gaat?}


    Don't be like the rest of them, darling

    samenvatting?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    TheRumIsGone schreef:
    {Mischien iemand die buiten is en met Alice wil praten? of naar buiten gaat?}


    (Helaas kan ik niet XD en je hebt nog steeds niet beantwoord op mijn reactie :O )


    One Who Travels A Higher Path.

    XChobitsX schreef:
    (...)

    (Gooien nog wel. O.o
    *Vangt net de dikke rode kat op en leg haar voorzichtig op mijn schoot en aai over haar hoofdje*)


    ['Dus.. Ga je dit jaar ook voor het eerst naar Hogwarts?']

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 16:46 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Dehlia Payson Keeler
    Ik weet niet of ik het goed zie maar Kate ziet eruit alsof ze elk moment kan gaan huilen.
    'Hoe was jouw reis hier naar toe?' vraagt ze dan.
    'Eh, ik had thuis al gedag gezegd tegen mijn familie en wat vrienden dus ik zat alleen met mijn moeder in de auto. Echt, ik had dat beter niet kunnen doen. Ze heeft zo'n vijfhonderd keer gezegd dat ik goed moet oppassen en dat soort dingen. Ik weet wel dat ze het goed bedoelt maar na een tijdje wordt het gewoon irritant, voor de rest was de reis wel oké denk ik. Die van jou dan?'

    [in welk land speelt dit zich eigenlijk af?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    ['Dus.. Ga je dit jaar ook voor het eerst naar Hogwarts?']


    (Nope, zit er al lang op. Zit in de vierde. ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    XChobitsX schreef:
    (...)

    (Nope, zit er al lang op. Zit in de vierde. ^^)


    [Hmm.. Ik zat op beauxbatons.. Maar ben er vorig jaar afgestuurd dus kom dit jaar nieuw op hogwarts, waarschijnlijk ook in de 4de' ]


    Don't be like the rest of them, darling

    xHeavenlyx schreef:
    [in welk land speelt dit zich eigenlijk af?]


    (Daar heb ik eigenlijk nog niet aangedacht. XD Welke land zou leuk zijn? Oostenrijk zal wel leuk zijn? )


    One Who Travels A Higher Path.

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    [Hmm.. Ik zat op beauxbatons.. Maar ben er vorig jaar afgestuurd dus kom dit jaar nieuw op hogwarts, waarschijnlijk ook in de 4de' ]


    (oke, leuk!! Welke afdeling kom je? Ik zit in griffoendor!)


    One Who Travels A Higher Path.

    XChobitsX schreef:
    (...)

    (Daar heb ik eigenlijk nog niet aangedacht. XD Welke land zou leuk zijn? Oostenrijk zal wel leuk zijn? )


    [Dat is wel eens iets anders ja ^^ Maar iemand schreef net dat het warm was en dat is volgens mij niet zo in Oostenrijk a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Katelynn Carly Dalton.

    "Eh, ik had thuis al gedag gezegd tegen mijn familie en wat vrienden dus ik zat alleen met mijn moeder in de auto. Echt, ik had dat beter niet kunnen doen. Ze heeft zo'n vijfhonderd keer gezegd dat ik goed moet oppassen en dat soort dingen. Ik weet wel dat ze het goed bedoelt maar na een tijdje wordt het gewoon irritant, voor de rest was de reis wel oké denk ik," Ratelt ze.
    "Die van jou dan?" Ik slik opnieuw. Mijn reis was niet bepaald fijn.
    "Ik werd door mijn ouders in een zwarte auto gezet, met de smoes dat ik naar een jeugdkamp zou gaan. Ik heb geen afscheidt kunnen nemen en tussen mijn en de chauffeur zat een geluid dempende plaat, dus ik had niemand om tegen te praten," De laatste paar worden komen er hakkelend en trillend uit.
    Ik wrijf even in één oog om de tranen tegen te houden. Ik mis mijn familie..