• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

    Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:


    Rollen:

    Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!


    Lucht klik
    Lucht:

    - Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

    Vol!

    Water klik
    Water:

    - Dawn Mary Claire door XChobitsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door MeLuvZaynx (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

    Vol!

    Aarde Klik
    Aarde:

    - Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -



    Vuur Klik
    Vuur:

    - Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door MeLuvZaynx (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

    Vol!

    Reservaat

    Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

    Huizen

    Kamer indeling:

    Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne - Dehlia

    Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131480&page=last&message=175
    Rollentopic

    Regels:

    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 15:55 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Maybole Jody Sage.

    Hij knikt even en hangt dan onderuit in de stoel, waardoor ik even zachtjes grinnik.
    "Hoe was je reis hier naar toe?" Vraagt hij dan. Aan zijn gezicht te zien was die van hem niet al te best, maar verder vraag ik er niet naar en denk even na over mijn antwoord.
    "Het is nooit leuk om afscheid te nemen van je familie" Zeg ik wat zachter en ga weer met mijn wijsvinger over de ring die ik van Elliot heb gekregen.
    "Verder heb ik alleen maar muziek zitten luisteren en naar de bomen langs de weg gestaard" Vervolg ik iets harder.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    {Wil er nog iemand met Alice praten?}

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 15:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Katelynn Carly Dalton.

    "Dat had je kunnen weten als je niet gelijk was weggerend," Zegt Amy bot. Ik kijk haar verbaasd aan en ik trek één wenkbrauw op.
    "Volgens mij zie je mij aan voor iemand anders," Zeg ik rustig tegen haar. "Ik heb alleen nog maar hier gezeten.." Vervolg ik even kalm.
    "Hee," Begroet een ander meisje me. "Ik ben Dehlia," Stelt ze zich voor.
    "Hoi," Begroet ik vrolijk. "Ik ben Katelynn, noem me maar Kate," Zeg ik met een vriendelijke glimlach.

    Dawn Mary Claire:

    "Dat kan ik begrijpen," Zegt hij en hij lacht ook even. "Maar mij werd het gister al verteld" Zeg hij vervolgens. 'Bij mij in auto' zeg ik. Ik mis mijn moeder nu al en al helemaal mijn vader. Ik draai een rondje met mijn beertje. 'Ik ben wel benieuwd wie mijn kamergenoot zal zijn?' vraag ik. Ik kijk naar colin. En vervolg met: 'Misschien ben jij mijn kamergenoot annelore' Zeg ik lachend.


    One Who Travels A Higher Path.

    [@MeLuvZaynx: Er zijn geen trainers, dus mijn post van daarnet klopte niet.]

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 15:36 ]

    TheRumIsGone schreef:
    {Wil er iemand met Alice praten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ow, lol. ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dehlia Payson Keeler
    'Hoi,' zegt een van de meisjes vrolijk. 'Ik ben Katelynn, noem me maar Kate,' vervolgt ze met een vriendelijke glimlach.
    'Je mag mij ook wel Dee noemen, of Lia,' glimlach ik. 'Of Pay, dat kan ook nog maar dat doet bijna niemand,' voeg ik er aan toe. 'Ben je hier eigenlijk al lang?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alice

    Gelukkig vind ik mijn kamer en leg mijn rugzak op het bed voordat ik naar buiten loop, voor mij was het veel te druk, en te veel mensen om bij te houden en buiten kon ik weer op de normale aarde staan inplaats van houten plaaten, waarop ik nog wel een beetje kon zien maar niet voledig.


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)


    [Je kan wel naar binnen lopen, daar staan Amy (Offline) en Dehlia en Katelynn.]

    {Doe ik zometeen wel ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alice

    Het voelde fijn om buiten te zijn maar ik moest mezelf toch weer dwingen om naar binnen te gaan, waar nogsteeds best weel mensen waren.

    {Verder mag je zelf bedenken hoe je haar aanspreekt ofzo.. Want ik ben even inspirtatie loos (Ja ook ik kan inspiratie loos zijn XD)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew Emanuel Robles.

    "Het is nooit leuk om afscheid te nemen van je familie," Er zit zo ongelofelijk veel emotie in haar stem. Ik snap heel goed dat afscheid nemen niet leuk is..
    "Verder heb ik alleen maar muziek zitten luisteren en naar de bomen langs de weg gestaard," Vervolgd ze iets luider, alsof ze over dat andere heen wilt praten.
    "Oké," Zeg ik. Het komt heel stom uit mijn mond, maar wat moet ik anders?
    "Mijn reis was ook niet fantastisch. Mijn opa bracht me hier heen, samen met mijn jongere zusje," Dat ik bijna in huilen uitbarstte toen mijn opa wegreed en ik mijn zusje vanuit de auto naar me zag kijken, met de tranen in haar ogen, laat ik maar even achterwege. Ik wil niet overkomen als een watje.

    Katelynn Carly Dalton.

    "Je mag mij ook wel Dee noemen, of Lia," Zegt ze met een glimlach. Uh, Lia.. wat een bejaarde naam. Dan ga ik liever voor Dee. Dat is ook nog eens origineel.
    "Of Pay, dat kan ook nog maar dat doet bijna niemand," Ik grinnik even. Je kan mij ook verschillende bijnamen geven. Kate, Lynn, Carl, Carly, Mevrouw Dalton. Oké, dat laatste heb ik liever niet. Dat klinkt gewoon niet.
    "Ben je hier eigenlijk al lang?" Ik schud mijn hoofd en mijn losse haren bewegen mee.
    "Sinds vanochtend," Zeg ik en werp een blik op het witte horloge rond mijn pols. "Dat zijn nu een paar uurtjes," Vervolg ik. Ik ga niet vragen wanneer zij aangekomen is, want aangezien ze hier met haar koffers staat lijkt het me dat ze er net is.

    Jake Owen O'Conner

    Gehaast liep ik naar binnen. Mijn koffers liet ik ergens halverwege vallen. Mijn Vader had me naar hier gebracht. Ik wist niet waarom, maargoed. Vluchtig keek ik om me heen. Waar is ze nou ? "ALICE !" schreeuwde ik door het huis, "ALICE WAAR BEN JE ?". Alice was mijn jongere, blinde zusje. Mijn ouders waren gescheiden en zij was meer bij Mama dan bij Papa, bij mij was het dan weer het omgekeerde verhaal. Ik liep alle kamers door en bleef haar naam roepen.

    Dehlia Payson Keeler
    Kate schudt haar hoofd. 'Sinds vanochtend,' ze kijkt op het horloge rond haar pols. 'Dat zijn nu een paar uurtjes,'
    Ik wil net iets zeggen als er een jongen binnenkomt die iemand roept die Alice heet. Ik wacht even totdat hij weg is en kijk dan weer naar Kate.
    'Nou, je hebt vast wel door dat ik hier net ben,' grinnik ik. 'Maar ja, ik ben het wel gewend om de laatste te zijn,' zeg ik schouderophalend. Hoe vaak ik wel niet moest nablijven omdat ik steeds maar te laat bleef komen. En voor andere dingen natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 15:55 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered