• Het is twee jaar na de 74e Honger Spelen, ook wel bekend als de allereerste Hongerspelen die echt niemand overleefde. De zelfmoordactie van Katniss en Peeta was gelukt, en iedereen was dood. Nou ja, behalve de familie en vrienden in hun district. De 76e Honger Spelen zijn speciaal, alleen de dierbaren van de overleden tributen mogen meedoen. Vrienden, familie. En zelfs degene waar ze een relatie mee hadden. En allemaal willen ze winnen, om hun overleden dierbare te wreken..


    Oké, je bent dus iemand die heel close was met iemand uit de 74e Honger Spelen. Dat kan van alles zijn. Zusje, Broertje. neef of nicht. Beste vriendin, gewone vriend. Of het vriendje of vriendinnetje.


    District 1:
    Mannelijke tribuut: Jay Sterling Bright - HurtedHeart
    Vrouwelijke tribuut: Emily Jones – Leannan

    District 2:
    Mannelijke tribuut: Devon Tricva Arlira - Tessera
    Vrouwelijke tribuut: Chayenne Jillana Avery - Ry

    District 3:
    Mannelijke tribuut: Juste Christion
    Vrouwelijke tribuut: Carlisa Joners

    District 4:
    Mannelijke tribuut: Christe Roshon
    Vrouwelijke tribuut: Chryse Joanna Rivers - Nemhain

    District 5:
    Mannelijke tribuut: Yassin Grenger
    Vrouwelijke tribuut: Jenna Abigail Page – Nemhain

    District 6:
    Mannelijke tribuut: Rod Kelsen
    Vrouwelijke tribuut: May Rose White - HurtedHeart

    District 7:
    Mannelijke tribuut: Treth Creshnote
    Vrouwelijke tribuut: Malcola Stark

    District 8:
    Mannelijke tribuut: Kecin Trocer
    Vrouwelijke tribuut: Louise Haidee Clayworth - Peetniss

    District 9:
    Mannelijke tribuut: Qreshin Teronte
    Vrouwelijke tribuut: Ariana Oceané MiLaurenys - Terresa

    District 10:
    Mannelijke tribuut: Franc Kratre
    Vrouwelijke tribuut: Christianea Xanderique

    District 11:
    Mannelijke tribuut: Cynara Aven - Escritura
    Vrouwelijke tribuut: Melrose Jeanine Billington – Aragog

    District 12:
    Mannelijke tribuut: Luizi Sonny Everdeen - Ry
    Vrouwelijke tribuut: Pryla Jodelle Smaill – Leave



    Regels:

    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Géén perfecte personen, iedereen heeft minpunten
    - We kunnen niet allemaal blijven leven..
    - Reageer je voor 5 dagen niet word je vermoord (Behalve als je het hebt gezegd)
    - Niet alles kan in je voordeel zijn, je raakt wel eens gewond
    - 16+ en schelden mag


    Rollentopic

    Story

    Begin:
    Het is de ochtend van de eerste trainingsdag, maar je moet ook eerst nog een flashbacks schrijven hoe je bent gekozen..

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 23:47 ]


    El Diablo.

    Melrose Jeanine Billington

    Nadat ik me had uitgeleeft op een boksbal, parelde het zweet op mijn voorhoofd. Uitgeput leunde ik even tegen een muurtje aan, en keek een beetje rond. De andere tributen waren goed, het was een uitdaging..
    Maar ik deed er álles aan om wraak te nemen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chayenne

    Ik keek even rond en zag toen een jongen bij de werpmessen. Ik grijns, en loop er ook naartoe. Ik ga een paar meter ernaast staan en gooi drie messen. Een in zijn hart, nog een in het midden van zijn buik en de laatste precies in het midden van het hoofd. Ik grijns en draai gemakkelijk 3 messen rond in mijn hand. Wachtend tot de volgende zouden oplichten.


    El Diablo.

    Louise Haidee Clayworth|| district 8
    het wil maar niet lukken. Ik weet nu wel hoe het moet, maar elke keer dat ik de ingewanden eruit moet halen, ga ik bijna over mijn nek. Ik kijk de trainer even aan. 'dit is denk ik niet jouw ding,' zegt hij zacht. Oh, geweldig, zelfs hij weet dat ik dit niet kan. 'mag ik het nog één keer proberen?' vraag ik. 'ga je gang,' dit keer moet het me lukken. Ik haal het velletje van het konijntje af, en met een mes snijd ik voorzichtig de ingewanden eruit. Even heb ik gevoel dat mijn ontbijt weer naar boven komt, maar het blijft gelukkig beneden. Ik leg alles wat niet eetbaar is in het bakje en kijk de trainer trots aan. 'goed gedaan,' zegt hij alleen maar. ik glimlach en sta op. Eens kijken, wat kan ik nog meer proberen te leren?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Pryla
    "Pryla?" Niff kijkt me bezorgd aan. Zijn warme handen omsluiten mijn taille terwijl zijn lippen troostende woorden vormen. "Ik weet hoeveel je van Peeta hield, maar is dit het waard?" Ik krul mijn lippen tot een treurige glimlach. "Ik moet, Niff. Ik moet." Met die woorden laat ik hem los. Effie Prul komt vrolijk het podium op. Haar vreselijke coupe is getoupeerd en flarden mascara strijken langs haar ooghoeken alsof ze heeft gehuild. Daar zijn deze strepen echter te volmaakt voor. "Welkom, welkom. De tijd is gekomen om één nobele, sterke jongedame te kiezen die tezamen zal vechten met een dappere jongen." Na haar 'dames eerst' toespraak schuifelt ze over het podium. Ik voel mijn handen langzaam klam worden. Voor Peeta. Houd ik mezelf voor. "Pryla Smaill!" Mijn naam schalt rijkelijk over het volle plein. De camera's richten zich smalend op mijn gezicht - en vergezeld door twee vredesbewakers loop ik naar het podium. Voor Peeta. Herhaal ik opnieuw.

    Mijn ogen glijden door de trainingszaal. Allereerst probeer ik het vuur maken uit - een eitje. Daarna probeer ik een dummie te raken met een messenset. Ze zijn echter te zwaar. Ik zoek iets verfijnders. Pijl en boog. Daarmee ben ik in mijn element.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cynara Aven
    Een meisjemet donker haar en itnense ogen verschen naast me. Ze had werpmessen in ahar hand, die ze precies en snel richting een nieuw dummy gooide. ik ehrkende het meisje niet, maar alweer betrapte ik mezelf er op dat ik hoopte dat ze niet een dierbare van Marvel was. Geef me gewoon een zwak en gemeen persoon and be done with it.
    De wraak wilde ik, Rue was klei en lief geweest en ze was bruut vermoord. alleen dat ene meisje, de beroemde Katniss Everdeen, had haar geholpen. Daarom zou ik altijd hulp bieden aan district 12, ook al had ik mezelf eerder belooft om minder behulpzaam te zijn. District 12 verdiende het.
    ditmaal gooide ik maar één mes. Weer in de schouder, maar dichter bij het hart dan de volgende keer. Met een gefrustreede zucht greep ik nog een mes. Oefening. Stel je voor dat die dummy dat arrogante Marvel jongetje was.
    Het mes ging in een rechte lijn ditmaal en raakte de buik van de dummy. Beter.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Emily Jones - District 1

    Mijn volgende oefening zou het boogschieten zijn, iets waar ik geweldig in uitblonk.
    Ik nam een grote bruine boog met wat pijlen en ging voor een dummy staan.
    Mijn ogen gleden over de dummy terwijl ik in probeerde te schatten waar de pijl zou moeten komen.
    Zonder enige aarzeling, spande ik een pijl op de boog en trok de pees tot achter mijn oor.
    De boog stond abnormaal stil terwijl ik een oog sloot en me concentreerde.
    Toen ik beide ogen sloot en de pijl er vandoor liet gaan, hoorde ik hoe de pijl zich door de dummy boorde.
    Wanneer ik mijn ogen opende zag ik dat de pijl de dummy dwars door het hoofd had geraakt.
    "Voor Glimmer." Mompelde ik zacht tegen mezelf.
    Snel legde ik een tweede pijl op en mikte op de eerste pijl.
    Het zou niet de eerste keer zijn dat dit me ging lukken, dus wilde ik het nog eens proberen.
    Mijn ogen vernauwden zich tot kleine spleetjes terwijl ik de pees los liet.
    De tweede pijl, zorgde ervoor dat de eerste pijl door midden scheurde waardoor er kleine houtsplinters over de vloer schoten.
    Ik was goed bezig.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Chayenne

    Ik keek hem even aan via mijn ooghoeken, en zag dat hij beter werd. Ik pakte er nog 3 messen bij en keek naar de dummy's. Die verschenen nu heel snel achter elkaar, en het moest erin zijn voor het licht uitging. Snel gooide ik de messen in de 6 dummy's. Allemaal precies in het midden van het hoofd. Ik grijns, niemand gaat mij vertellen dat ik dit niet kan.


    El Diablo.

    Pryla - Twaalf
    Ik besluit naar het pijl en boog onderdeel te gaan. Met een zelfgemaakte boog, uiteraard. Het Capitool-materiaal voelt verschrikkelijk. Mijn pijl besluit ik eerst in de olie te dopen - waarna ik er een vonk bijhoud. Als de punt begint te branden schiet ik hem af - recht in het haart van één van de dummie's. Voor Peeta.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Louise Haidee Clayworth|| district 8
    Ik zie hoe het meisje uit district 12 een brandende pijl door een dummy schiet. Zij is ook al zo dodelijk, ik kan ze nooit in mijn eentje aan. Nu heb ik het 'geluk' dat Alyssa niemand heeft vermoord, en er dus niemand achter mij aan zit. Natuurlijk zitten ze achter me aan, maar niet specifiek. Ik loop naar het messen werpen en pak 3 messen. Één voor één gooi ik ze in de dummy. De eerste land in zijn rechterarm, de tweede in zijn maag, en de derde in zijn hoofd. Niet vreselijk, maar dit is niks vergeleken met de beroeps.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Chayenne

    Nu is dat meisje uit 8 er ook al. Ik grom kort, nu word het dus echt bewijzen dat ze me hiermee niet verslaan. Ik laat een kar komen met veel messen en kijk naar de dummy. Ik gooi veel messen, en uiteindelijk staat er op de borstkas van de dummy. "Bye bye". Jep, want ze kunnen bye bye tegen deze wereld zeggen. Met die woorden in mijn hoofd sta ik zelfvoldaan ernaar te kijken.


    El Diablo.

    Cynara Aven
    Ik was nu al moe van het messen gooien. Het werd niet veel beter dan die laatste gooi. ik zou nog iets anders kunnen proberen, maar dit was al erg genoeg. ik was helemaal geen moordlustig mens. Ik wilde wraak voor Rue, voor al mijn neefjes en nichtjes, maar...
    Het laatste ems smeet ik terug waar ik het vandaan had gehaald. ik kon klimmen, maar het feit dat ik dit goed kon hield ik liever nog geheim. Dat zou van pas komen in de arena, hopelijk. In plaats daarvan pakte ik wat gewichten en begon daarmee te trainen. Ik ahd er weinig concentratie bij nodig, dus kon ik de andere tributen bestuderen. mijn lichte, grijze ogen gleden over ze heen. Ik vroeg me af waar iedereen vandaan kwam, of ze ook wraak wilde. Rue had volgens mij niemand iets aangedaan, dus...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Pryla - Twaalf
    Ik kijk nieuwsgierig naar Cynara. Hij is me in het begin al opgevallen; doet me denken aan Rue. Geruisloos voeg ik me bij de gewichten - waar hij anderen in zich opneemt. "Kom jij niet uit elf?" Vraag ik een tikje onzeker. Ondertussen probeer ik één van de zware plakken op te tillen en die vervolgens weg te gooien. Faal. Kracht is niet mijn punt. Eerder rennen, verdwijnen. Wie zullen Katniss en Peeta iets hebben aangedaan?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Melrose Jeanine Billington

    Ik kwam weer overeind, en keek een beetje rond. Ik besloot me uit te leven op een dummy, dus koos ik een willekeurige uit. Mijn vuisten schoten in een hoge snelheid naar de dummy, en alles leek om me heen te verdwijnen. Alleen ik, de dummy en mijn vuisten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chayenne

    Ik begon me nu wel te vervelen. Ze wisten nu wel dat ik messen kon werpen. Ik kijk naar het meisje uit 8. 'En voor wie ben jij hier?' vroeg ik terwijl ik weer wat messen gooide.


    El Diablo.

    Louise Haidee Clayworth|| district 8
    'alyssa, je weet wel, het meisje dat jouw grote vriend samen met Peeta heeft vermoord,' ik kijk haar boos aan. De regel dat je geen tributen mag verwonden voor we de arena ingaan, snap ik nu eindelijk. Die blik in haar ogen, daar zou ik zo graag een einde aan maken. Nu weet ik wel dat ik te zwak en klein ben om te doen, maar dat maakt me niet minder boos.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see