• Het is twee jaar na de 74e Honger Spelen, ook wel bekend als de allereerste Hongerspelen die echt niemand overleefde. De zelfmoordactie van Katniss en Peeta was gelukt, en iedereen was dood. Nou ja, behalve de familie en vrienden in hun district. De 76e Honger Spelen zijn speciaal, alleen de dierbaren van de overleden tributen mogen meedoen. Vrienden, familie. En zelfs degene waar ze een relatie mee hadden. En allemaal willen ze winnen, om hun overleden dierbare te wreken..


    Oké, je bent dus iemand die heel close was met iemand uit de 74e Honger Spelen. Dat kan van alles zijn. Zusje, Broertje. neef of nicht. Beste vriendin, gewone vriend. Of het vriendje of vriendinnetje.


    District 1:
    Mannelijke tribuut: Jay Sterling Bright - HurtedHeart
    Vrouwelijke tribuut: Emily Jones – Leannan

    District 2:
    Mannelijke tribuut: Devon Tricva Arlira - Tessera
    Vrouwelijke tribuut: Chayenne Jillana Avery - Ry

    District 3:
    Mannelijke tribuut: Juste Christion
    Vrouwelijke tribuut: Carlisa Joners

    District 4:
    Mannelijke tribuut: Christe Roshon
    Vrouwelijke tribuut: Chryse Joanna Rivers - Nemhain

    District 5:
    Mannelijke tribuut: Yassin Grenger
    Vrouwelijke tribuut: Jenna Abigail Page – Nemhain

    District 6:
    Mannelijke tribuut: Rod Kelsen
    Vrouwelijke tribuut: May Rose White - HurtedHeart

    District 7:
    Mannelijke tribuut: Treth Creshnote
    Vrouwelijke tribuut: Malcola Stark

    District 8:
    Mannelijke tribuut: Kecin Trocer
    Vrouwelijke tribuut: Louise Haidee Clayworth - Peetniss

    District 9:
    Mannelijke tribuut: Qreshin Teronte
    Vrouwelijke tribuut: Ariana Oceané MiLaurenys - Terresa

    District 10:
    Mannelijke tribuut: Franc Kratre
    Vrouwelijke tribuut: Christianea Xanderique

    District 11:
    Mannelijke tribuut: Cynara Aven - Escritura
    Vrouwelijke tribuut: Melrose Jeanine Billington – Aragog

    District 12:
    Mannelijke tribuut: Luizi Sonny Everdeen - Ry
    Vrouwelijke tribuut: Pryla Jodelle Smaill – Leave



    Regels:

    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Géén perfecte personen, iedereen heeft minpunten
    - We kunnen niet allemaal blijven leven..
    - Reageer je voor 5 dagen niet word je vermoord (Behalve als je het hebt gezegd)
    - Niet alles kan in je voordeel zijn, je raakt wel eens gewond
    - 16+ en schelden mag


    Rollentopic

    Story

    Begin:
    Het is de ochtend van de eerste trainingsdag, maar je moet ook eerst nog een flashbacks schrijven hoe je bent gekozen..

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 23:47 ]


    El Diablo.

    Emily Jones - District 1

    Mijn kin ging ietsje de lucht in terwijl ik me kalm probeerde te houden.
    "Glimmer." Zei ik koud. "Mijn tweelingzus."
    Toen ik haar naam zei, liet ik de tattoo op mijn pols zien aan haar.
    "Een eerbetoon."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Chryse Joanna Rivers - District 4
    Mijn hoofd schiet omhoog als ik de naam Glimmer hoor. 'Twaalf heeft haar vermoord,' zeg ik langzaam. 'Katniss.' Ik spuugde haar naam uit alsof het een scheldwoord was, en voor mij was het dat ook. 'Het nest van de bloedzoekers.' Als deze tribuut de tweelingzus van Glimmer is, zal zij het broertje van Katniss ook willen doden. Misschien moet ik daar nog wel om vechten.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chayenne

    Ik ben na een tijdje ook klaar met de zwaarden, en ik loop weer wat rond. Opeens hoor ik de naam Katniss vallen bij de twee meiden, en ik loop naar ze toe. 'Ook bij jullie al?' vraag ik, en kijk ze aan.


    El Diablo.

    Chryse Joanna Rivers - District 4
    'Ook bij jullie al?' hoorde ik plotseling een onbekende stem. 'Twaalf heeft niet veel vrienden gemaakt,' merkte ik op, terwijl ik me naar haar omdraaide. Het meisje was ongeveer van mijn leeftijd en ik schatte haar ook op een Beroeps. 'Ik ben Chryse, district vier,' zei ik, nadat ik haar even had bestudeerd. Verdomme, als ze straks allemaal dat joch uit twaalf wilden vermoorden kregen we nog gezeik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chayenne

    'Chayenne, district 2' zeg ik. Zij is dus ook een beroeps, fijn. 'Maar als we allemaal achter dat joch aangaan wordt het moeilijk.' zucht ik. 'Maar Cato is door twee mensen vermoord, dus ik kan ook achter die ander aangaan' grijns ik.


    El Diablo.

    Chryse Joanna Rivers - District 4
    Ik liet mijn lichtgrijze ogen zoekend door de zaal gaan en al snel kwamen ze uit bij degene die ik zocht. Zijn voornaam was niet interessant genoeg geweest om te onthouden, maar ik kende zijn achternaam maar al te goed. Everdeen.
    'Twaalf is voor mij,' verkondigde ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Emily Jones - District 1

    "Twaalf is voor mij" Hoorde ik de tribuut uit 4 zeggen.
    "Chryse was het toch hé?" Zei ik ijskoud. "Wel, dat zullen we dan nog wel eens zien."
    Ik bekeek haar alsof ze zonet de grootste misdaad had begaan en schudde afkeurend mijn hoofd.
    "Het is niet omdat 12 een dierbare van jou heeft geslacht als een stuk wild dat jij ze persé moet vermoorden." Mijn woorden kwamen hard aan, maar dat kon me weinig schelen. "Ik denk dat het beter is dat we ze eerst wat opjagen en martelen totdat ze vanzelf sterven, dan heeft iedereen er wat aan."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Chayenne

    'Ja hoor, ik vermoord er ook een van' grom ik. Als ik zie dat beide tributen van 12 kijken werp ik ze een dodelijke blik toe. 'Maar ik laat hier sowieso niemand heel.' grom ik, en draai wat met de messen in mijn hand. Daarna gooi ik ze in een dummy 15 meter verder. Weer precies in het midden van zijn hoofd en buik.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:37 ]


    El Diablo.

    Chryse Joanna Rivers - District 4
    'Ik denk dat het beter is dat we ze eerst wat opjagen en martelen totdat ze vanzelf sterven, dan heeft iedereen er wat aan.' Ik bestudeerde haar gezicht en kwam al snel tot de conclusie dat ze het meende. 'Ach, daar hoeven we ons nu nog geen druk om te maken, toch? We zijn ten slotte de beroeps. We maken ze allemáál af.' Dat we daarna aan elkaar zouden beginnen was iets dat we allemaal wisten, en geen van ons zou er over beginnen. Ik hoorde het andere meisje er ook een voor zichzelf opeisen en ik lachte zachtjes. 'Het meisje kan mij niets schelen. Die jongen is veel interessanter. Haar mag je, voor mijn part, best hebben.' Met mijn ogen volgde ik de jongen, die inmiddels naar ons keek. Ik grijnsde vals en dreigend.
    'En desnoods delen we hem.'

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:40 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chayenne

    Ik lach, 'vechten jullie maar om de jongen, Cato is vermoord door beide dus ik kan ze ook allebei vermoorden om hem te wreken' zeg ik. Ik kijk ze beide aan. 'Of we kunnen nu een careerspack oprichten?' stel ik voor. Dan kom je wel ver, dat zag je bij Cato.


    El Diablo.

    Melrose Jeanine Billington

    Ik rolde even met mijn ogen. Dat gesprek was best vermakelijk, maar ik besloot me er maar niet in te mengen. Ik spande mijn pijl en boog aan, om vervolgens de pijl in een hoge snelheid naar een dummy te laten vliegen. Rechterborst.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Devon Tricva Arlira
    Met een geïnteresseerde blik houd ik het meisje van 11 in de gaten, Tresh is bovendien degene die mijn kleine zusje heeft gedood en daarvoor gaat hij boeten.
    Elke nacht zie ik weer voor mij hoe hij Clove dood slaat, en nu krijg ik mijn wraak.
    Met een grijns denk ik terug aan de boete.
    De capitol vrouw begon met de gebruikelijke mededelingen over de spelen met een zucht luister ik.
    "Dit jaar zullen alleen de dierbaren van de tributen van de 74e spelen meedoen, dus willen alle dierbaren van Cato en Clove naar voren stappen" zegt ze met haar irritante stem samen met mijn neefjes, nichtjes en de vrienden van Clove stap ik naar voor.
    Nog voordat haar hand in de bol was, loop ik naar voor "Ik bied me aan als tribute" zeg ik en loop het podium op.
    Er wordt om mijn naam gevraagd, "Devon" zeg ik rustig.

    Ik grijns nog een keer voordat ik naar het onderdeel zwaarden loop, ja dit jaar krijg ik mijn wraak op District 11.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Emily Jones - District 1

    "Een pack oprichten?" De interesse was duidelijk te horen in mijn stem. "Lijkt me wel wat."
    Op die manier zouden we alle andere eerst kunnen wegnemen die zwakker waren dan ons en konden we onze krachten samen bundelen.
    Ik was me er echter ook van bewust dat op het einde iedereen elkaar zou verraden, maar dat zou ik ook doen.
    "Ik ga nog wat oefenen." Zei ik en wandelde richting de klimparours en klom behendig tussen de touwen door.
    Het was niet mijn sterkste punt, daarom dat ik er ook op oefende.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Chayenne

    Ik knik, en kijk haar nog even na. Ze doet me denken aan Glimmer, vast familie. Weet het gewoon zeker. Ik besloot om maar iets te gaan doen waar ik nog beter in kon worden. Echt fysiek dus. Ik gebruik meestal wapens, soms mijn vuisten. Dus daar kon ik beter in worden. Ik loop naar een dummy en begin met slaan.


    El Diablo.

    Emily Jones - District 1

    In de vlucht keek ik eventjes opzij en mijn aandacht werd getrokken door diezelfde getinte jongen die ik eerder speciaal vond.
    Doordat ik even was afgeleid, miste ik het touw waardoor ik van een redelijke hoogte naar beneden viel en recht naast de mat neer kwam.
    Door de klap kon ik even niet ademhalen, het leek wel alsof iemand alle lucht uit mijn longen perste.
    Maar toen het al weer beter ging, barste ik in lachen uit.
    Mijn schouders schokte zo hevig van het lachen dat het haast vreemd leek.
    Ik rolde op mijn buik zodat ik op kon staan en schudde lachend mijn hoofd wat me van sommige tributen rare blikken opleverde.
    Voor heel even was ik vergeten hoe onhandig ik soms kon zijn.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.