• Jup.
    Mijn jojo is cool. Hij is geweldig!(krul) Elke dag zit ik hier thuis te jojo'en met de 'uitdeeljojo's' uit de Hema die ik voor m'n zestiende verjaardag heb gekregen van mijn vriendinnnen. Hij is roze, weet je wel? (cat)
    En dan zat er gisteren nog een tol -een beetje als die flippo's uit den tijd- in mijn Kinder Surprise. Dat vind ik nu ook wel nog geweldig, sé. Al die kleurtjes. -wbw- Ja, vraag me niet waarom, maar mijn moeder had gisteren een doosje kinder surprise mee. :Y) Mijn mama en mijn vrienden zijn geweldig.

    Hebben jullie ook nog van dat kinderspeelgoed waar je nog mee 'speelt'?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mijn stiefvader heeft een speelgoedhamertje en ik heb zelf momenteel bellenblaas waar ik als een klein kindje mee in de weer ben 8D Oh, en natuurlijk jojo's x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Telt ballonnen ook :'D?
    Mijn vriendinnen hadden een keer 2 ballonnen gepikt uit een winkel -en later weer 1- Dat was echt grappig.:3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ehh, eigenlijk niet, maar ik kijk héél veel kinderprogramma's. Hihi :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Yoda schreef:
    Mijn stiefvader heeft een speelgoedhamertje en ik heb zelf momenteel bellenblaas waar ik als een klein kindje mee in de weer ben 8D Oh, en natuurlijk jojo's x]

    OMFG! Die bellenblazers zijn gewoonweg epic. Ikzelf wil er ook een. Telkens als we in de Bart Smit zijn of in de Colruyd, kwijl ik bij die bellenblazers. Ik probeer het wel een beetje subtiel te doen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aife schreef:
    Ehh, eigenlijk niet, maar ik kijk héél veel kinderprogramma's. Hihi :Y)

    Nou, da's ook cool, maar ik vind het gewoon jammer dat die uit 'onze tijd' er amper op zijn.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hmpf, heb je spulletjes nodig om een klein kind te zijn? Ik ben het gewoon! (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Jojo's, bellenblaas, tollen, GIMME GIMME.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Mm voor zover ik weet niet echt..


    Bad decisions make good stories.

    Tigger schreef:
    Hmpf, heb je spulletjes nodig om een klein kind te zijn? Ik ben het gewoon! (cat)

    Ik denk niet dat jij zo klein bent.
    Ja, qua gedrag heb je zeker wel geen speelgoed nodig. (krul)
    IK HEB DAT NODIG, JA.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Haha. Als ik het toevallig eens tegenkom meestal wel, maar heb zelf niet echt zulke dingen meer. :'D


    Til hug og blod.

    Flemish schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat jij zo klein bent.
    Ja, qua gedrag heb je zeker wel geen speelgoed nodig. (krul)
    IK HEB DAT NODIG, JA.


    Dan ben je geen klein kind, maar een ouwe taart die weer jong wil zijn :Y)

    (puh)


    quidquid excusatio prandium pro

    Nee, maar heb zondag op de comunnie van mijn achternichtje nog op een springkasteel gesprongen, ook mijn nichten en onze mama's en alles. x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Geen kinderspeelgoed, hoewel ik heel graag nog eens een slinky wil. Maar gister hadden een paar vrienden en ik filmavond, we waren net een stel kleuters. We hebben niks van die hele film me gekregen en mekaar alleen maar zitten te kietelen en kloten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Flemish schreef:
    (...)
    Nou, da's ook cool, maar ik vind het gewoon jammer dat die uit 'onze tijd' er amper op zijn.

    Dan doe ik niet moeilijk en download ze gewoon. ;]
    Ben nu weer bezig met een Kim Possible marathon ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    HoranNiall schreef:
    Nee, maar heb zondag op de comunnie van mijn achternichtje nog op een springkasteel gesprongen, ook mijn nichten en onze mama's en alles. x'D

    Oh ja. En al die kleine kindjes vallen dan om als jij één keer springt en dan smijt je jezelf tegen de muren en dan spring je op de muren en trek je heel het springkasteel naar beneden.
    Gezellig, altijd. :Y)

    Tigger schreef:
    (...)

    Dan ben je geen klein kind, maar een ouwe taart die weer jong wil zijn :Y)

    (puh)

    Okay :(


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please