• Hé, ik denk er misschien over om als ik een nieuwe telefoon gaan halen(zonder abbo) een
    1. blackberry bold 9700
    of
    2. Blackberry torch
    of
    3. Samsung galaxy ace
    of
    4. Blackberry bold 9780

    te halen.

    Nu vraag ik me af welke telefoon nou de beste is en welke juist af te raden. En zijn bb echt heel slecht of valt dat mee?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 16:06 ]


    =

    Forbes schreef:
    Samsung, gewoon geen Blackberry. (:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    blackberry je hebt er whats app en ping. Erg handig dus


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Forbes schreef:
    Samsung, gewoon geen Blackberry. (:


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Rahjesh schreef:
    blackberry je hebt er whats app en ping. Erg handig dus

    Op android heb je ook whatsapp :Y)
    Alleen geen ping, maar daarvoor heb je whatsapp dan right :x
    Ik heb veel mensen hier horen klagen over hun bb's maar uiteindelijk moet je toch zelf kiezen Ga voor de samsung (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    FlowerOnFire schreef:
    (...)
    Op android heb je ook whatsapp :Y)
    Alleen geen ping, maar daarvoor heb je whatsapp dan right :x
    Ik heb veel mensen hier horen klagen over hun bb's maar uiteindelijk moet je toch zelf kiezen Ga voor de samsung (cat)
    Oke, Maar ik heb zelf voor BB gekozen omdat ik er zelf een heb. En het handig is om whats app EN ping te hhebben.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rahjesh schreef:
    (...) Oke, Maar ik heb zelf voor BB gekozen omdat ik er zelf een heb. En het handig is om whats app EN ping te hhebben.

    Dat kan :Y)
    Ik heb geen ping, en al m'n vrienden hebben een bb maar ik stoor me er niet aan als ik ook een wsap bericht kan sturen. Ieder z'n eigen mening


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik zou 4 kiezen. (: Die is het fijnst!


    To infinity and beyond •

    Samsung. Ik heb zelf de Samsung Galaxy S Plus.

    Ik heb niet zoveel problemen met mijn BB hoor.


    Bad decisions make good stories.

    k wil hem trouwens los kopen, dus zonder abbo


    =

    Ik heb zelf een Samsung Galaxy Ace, ben er erg tevreden over! Je krijgt waar voor je geld. Ik hoor zoveel ,verhalen van mensen die een BB hebben genomen, maar er spijt van hebben. Dat alleen maar om te kunnen pingen. Neem een Samsung, Whatsapp werkt ook prima.


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik heb 4, en heb er geen problemen mee, ligt er ook aan hoe je je mobiel behandeld.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Oh god, ik waarschuw je, neem geen Blackberry. Echt. Vreselijke dingen. Eerste 3 maanden, top. Maar daarna, vreselijk. Ja, je kan pingen wauw. Da's ook maar even leuk. Ik had de Torch eerst, maar echt. hij hing supervaak vast, heel langzaam, weinig apps. Nee, gewoon niet doen.


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Neem er geen. Mijn zus heeft nu al voor de derde keer in anderhalf jaar problemen ermee; zulke problemen dat 'ie niet eens bruikbaar is.
    Ook m'n zusje heeft er één, maar ze vindt hem enorm tegenvallen. Blackberry is meer zo populair omdat iedereen denkt dat ze goed zijn, maar dat zijn ze dus niet.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Serieus. Ik heb geen problemen en ik heb al voor de 2e keer een BlackBerry. Mensen zeiken echt. Het ligt er maar net aan hoe je ermee omgaat ..


    To infinity and beyond •