• Nou, ik was dus eens in een goede bui. Ik dacht: Ik ga mijn kamer opruimen. Mensen die mij kennen, weten dat dit echt uitzonderlijk is. Ja, inderdaad. Ik heb mijn kamer opgeruimd. De laatste keer was -door mijn moeder- een klein jaar geleden. (cat) Wat het goede weer toch niet met de mens kan doen. Ik zet mijn raam open en de geur van versgemaaid gras komt binnen. Mhh.
    -Kuch, kuch- Ik was dus zo bezig... Mijn laatste ding wat me nog te doen stond, was foto's ophangen. Ja, mijn foto's lagen allemaal al klaar, naast een bolletje 'buddy' waarmee ik ze op de muur hang. De waterpas (deze keer wilde ik ze goed ophangen) lag op mijn nachtkastje.
    Dus, al mijn papieren waren mooi weggestoken, alles goed. Wil ik aan de foto's beginnen. Lap. Mijn bolletje buddy is weg -.- Dat gebeurt nu altijd. Ik 'organiseer' alles zo goed en toch nog geraak ik zoiets dom kwijt, hoewel het er vijf minuten geleden nog lag. Dedomme, nu mag ik morgen weer met mijn vélo naar de supermarkt.
    Zeg me dat ik niet de enige ben die dit tegenkomt.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nee. Je bent niet de enige. Absoluut niet.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Oh, dit herken ik zó goed.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    En nu, doordat ik mijn buddy kwijt ben (ondertussen heb ik wel al een nieuw bolletje gevonden op mijn muur) heb ik geen zin meer om verder te doen -zucht-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    En dat heb ik ook heel vaak.
    Like, byebye motivatie :'D.
    Want ik ben ook zo'n persoon wat nevernooit haar kamer opruimt. Gevolg; zeurende ouders.
    En dan héb je een keer zin om dat te doen, gebeuren er zulke dingen :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    *schraapt keel.* Ik ben een heel pakje kwijtgeraakt.


    Food.

    weet je wat ik dan doe, ik vraag aan mijn lieve vriendin nele, kan je de volgende keer als je naar de winkel gaat een pak meebrengen, ik betaal je ze dan terug :)
    en nee dat ben ik nu nooit kwijt :)

    Lynnx schreef:
    weet je wat ik dan doe, ik vraag aan mijn lieve vriendin nele, kan je de volgende keer als je naar de winkel gaat een pak meebrengen, ik betaal je ze dan terug :)
    en nee dat ben ik nu nooit kwijt :)

    -wbw- Je kuisvrouw smijt ze altijd weg, hé (;
    En ja, de volgende keer pak ik er voor je mee, maar nu heb ik nog een pak in mijn zus haar kamer gevonden ;D


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aragog schreef:
    En dat heb ik ook heel vaak.
    Like, byebye motivatie :'D.
    Want ik ben ook zo'n persoon wat nevernooit haar kamer opruimt. Gevolg; zeurende ouders.
    En dan héb je een keer zin om dat te doen, gebeuren er zulke dingen :')

    Mijn ma heeft al geleerd voor te stoppen met klagen daarover, omdat het toch niet helpt. Gnegne. Dan ruimt ze het zelf op, maar dan wordt ik nog viezer.

    Scharry schreef:
    *schraapt keel.* Ik ben een heel pakje kwijtgeraakt.

    Wauw. Jij bent echt zoveel beter dan ik! Ik zou dat nooit kunnen!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik geraak gewoon altijd die kleine dingen kwijt, zelfs mijn gsm en dan zit die soms gewoon in mijn broekzak --'


    I'm just beautiful me.

    Wat is 'buddy?':|


    Believe in yourself.

    O, dat had ik ook met mijn iPod shuffle. Ik zag dat ding zó vaak ergens liggen, had ik het niet nodig.
    Ging ik op een donderdag fitness'en, is dat ding verdwenen! >.<


    Deep inside, I've never felt alive

    Winterwerp schreef:
    Nee. Je bent niet de enige. Absoluut niet.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    11th schreef:
    Wat is 'buddy?':|


    kneedlijm, handig om posters of foto's aan je muur te hangen

    oh en nele ik heb er niet echt meer nodig hoor, ik heb er nog genoeg.
    En mijn posters moeten er binnen een maand toch alemaal af.

    Ik heb het teruggevonden! Op de achterkant van één van de foto's die ik wilde plakken -.-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    Ik heb het teruggevonden! Op de achterkant van één van de foto's die ik wilde plakken -.-

    Over ironie gesproken :W


    Deep inside, I've never felt alive