• Dr. Pratchett Asylum for Insane teenagers since 1851 staat midden in de onbewoonde wereld van Engeland. Er is maar één toegangsweg en het dichtstbijzijnde bewoonde huis ligt zo'n 24 kilometer verderop. Om het oude gebouw ligt een grasveld met enkele bomen en vlak erachter een metershoog hek. Hier worden de zware gevallen heen gebracht, tieners die absoluut bij de beschaving vandaan gehouden moeten worden en waarbij geen kans op terugkeer in de beschaving is.
    Er zijn maar weinig ouders die dit voor hun kinderen kunnen betalen en het ervoor over hebben. De persoonlijke begeleiding kost een hoop geld en bezoek is niet toegestaan. Op een vreemde, regenachtige nacht om 12 uur precies, klikken alle sloten van de binnendeuren open, geen gang of kamer is ontoegangbaar voor de tieners. Alleen het vreemdste is dat elke vorm van leiding ontbreekt. Deze insane teenagers moeten het alleen zien te redden in een oud gebouw, waar de buitendeuren op slot zitten en het glas onbreekbaar is voor hun eigen veiligheid.


    De regels:
    - Ik wens dat je actief bent en regelmatig post. Ben je afwezig, meld het in het topic. Als je langer dan een week niet reageert, niets laat weten en mijn berichten negeert, valt je karakter ten prooi aan de anderen.
    - 16+ is zeker toegestaan, in alle vormen. Seks, geweld, etc.
    - Posts langer dan 2 regels.
    - Naamsveranderingen doorgeven.


    Het gebouw:
    Het gebouw bestaat uit een kelder, de begane grond, een eerste en tweede verdieping en een zolder.
    De kelder en de zolder zijn een geval apart en nooit toegankelijk geweest voor de patiënten. In de kelder is de wasserette en de ruimte voor de medewerkers. Iedereen die er werkte had er een kamer en er is een keuken.
    De zolder is al sinds 1893 afgesloten, niemand heeft er sindsdien een stap meer gezet. In de lente van 1893 heeft er een gruwelijke gebeurtenis plaats gevonden, één van de patiënten sloeg door en heeft de gehele afdeling vermoord, niemand kon aan deze gestoorde ontsnappen. Het was een open afdeling met verschillende bedden en geen muren of deuren erin. Hoog in het plafond zitten grote ramen die de ruimte goed verlichten.
    De begane grond is verdeeld in twee ongelijke ruimtes. In de kleinste ruimte kom je binnen, daar vind je een receptie en de binnenkomst hal. Helemaal aan het uiteinde zie je een deur, van de bewaking. Het kleine kamertje bevat enkele telefoons en beeldschermen waarop camerabeelden weergeven worden. In de lange muur naast de balie van de receptie vind je klap deuren, die normaal goed afgesloten zijn. Daarachter bevind zich het trappenhuis en de lift in de verste linkerhoek. In de rest van de ruimte vind je verschillende banken met tafels, bedoeld voor de ouders van de kinderen en de kennismaking van het kind. De eerste en enige keer dat de ouders binnen mogen komen.
    De eerste verdieping is verdeelt in verschillende kamertjes. Sommige bedoeld voor recreatie en anderen onderzoek. Hier vind je de medicijnen en ander materiaal. De recreatieruimtes zijn beperkt. Een tv achter kogelvrij glas is waarschijnlijk het meest luxueuze eraan.
    Op de tweede verdieping vind je een lange gang. Aan de ene kant zijn de deuren roze geverfd en aan de andere kant blauw. De slaapkamers. Iedere tiener heeft zijn eigen kamer waar hij of zij normaal gesproken het grootste gedeelte van de dag door zou brengen. Er staan een bed en een kastje voor de weinige persoonlijke bezittingen die ze mogen hebben.
    In 1951 is het gebouw na zijn 100 jarige bestaan gerenoveerd met moderne en veiligere materialen en dergelijke.

    De rollen:
    Aurélie Rye Beate ~ 19 ~ Anorexia Nervosa en Manie ~ Assassin
    Jacklynn Evita Connor ~ 14 ~ Dissociatieve identiteitsstoornis (DIS) ~ Valentino
    Marella Mea Fletcher ~ 14 ~ Dwangneurose ~ Space
    Samantha 'Sam' Jeanine Billington ~ 17 ~ Conduct Disorder ~ Aragog
    Jenna Sophie Davis ~ 18 ~ kraambedpsychose Niflheim
    Hailey Robberts ~ 15 ~ ontwijkende persoonlijkheidsstoornis ~ Mockingjayy
    June Lauren Hastings ~ 16 ~ Afhankelijke persoonlijkheidsstoornis (APS) ~ xHeavenlyx
    Celeste Mariah Debra Hullington ~ 16 ~ Alcoholisme en ADHD ~ Brutus
    Alexis Brooklyn Westlane [ Lexi ] ~ 18 ~ Separatieangst ~ IHeartMusicc
    Michelle -Mich- Anne-Marie Blakely ~ 19 ~ Parkinson, Projectie en Regressie ~ Burlington
    Myra Bailey ~ 15 ~ Dissociatieve identiteitsstoornis (DIS) ~ ElyonDragon

    Nathan Justin Hale ~ 19 ~ Narcistische persoonlijkheidsstoornis ~ xHeavenlyx
    Christian Austen Aiden Mahone (Chris) ~ 18 ~ Paranoide Schizofrenie ~ Brutus
    Gilbert Fuchs ~ 19 ~ Posttraumatische stressstoornis ~ Aurelia
    Gabriël Arch ~ 19 ~ bipolaire stoornis type 2, gepaard met meervoudige psychoses (wanen & hallucinaties) ~ Cosette
    Lucas Alexander Daniëls [Luc] ~ 19 ~ Schizoaffectieve stoornis ~ IHeartMusicc
    Xavier (Spike) Grey ~ 21 ~ Borderline ~ DarkSavior
    Quinn Mason Addams ~ 17 ~ Dissociatieve Fugue en Depersonalisatiestoornis ~ DelilahDawn
    Jascha Michajlovitsj Solovjov ~ 18 ~ Posttraumatische stressstoornis en Bigorexia Nervosa ~ Mombasa
    Oliver Andrew Bruce / Mason Kyler Stone ~ 20 ~ Twee persoonlijkheden en een trauma ~ HAPPP
    Emilio Sanchez ~ 19 ~ Erotomanie ~ Helios
    Gereserveerd door IrishCharm
    Matthew 'Matt' Patrow ~ 19 ~ Waanstoornis ~ Trident
    Yvo Enright ~ 18 ~ Hypergrafie en Achluofobie ~ Gabumon

    Invullen:
    Naam:
    Uiterlijk: (Beschrijving plus foto. Elke patiënt heeft hetzelfde aan, een witte broek en een wit t-shirt met uitsluitend elastiek erin. In de kelder kan kleding van de werknemers gevonden worden.)
    Leeftijd: (Van 13 tot 21.)
    Karakter:
    Aandoening: (Wees orgineel en beschrijf hem goed!)
    Persoonlijke bezittingen:
    Extra:

    Reserveringen blijven 2 dagen staan! Het RPG topic word geopend wanneer ik vind dat er genoeg rollen zijn, eerder niet! Maximaal 2 rollen per persoon.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 19:18 ]


    Your make-up is terrible

    Okiie (:


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Zal ik nou de rollenstory maken of niet? Ik weet nog niet zo goed wat ik Oliver nou zal laten doen, maar morgen ontmoet hij Jenna, heb ik met Rose afgesproken, dus op dit moment heb ik niks te doen, en ik vind het zelf altijd wel handig.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ik weet het niet zeker, maar is er nu nog een meisje vrij? Ik dacht dat er een reservering was vervallen oid. In dat geval wil ik misschien ook nog wel mee doen, als dat nog mag c:
    Deze RPG lijkt me echt best wel gaaf maar ik moet even kijken of ik genoeg tijd kan vrij maken ;x

    Cosette schreef:
    [Huh? Ik deed niks (cat)]


    nee ik heet ook Elise XD


    Je croix a toi

    Vluuv schreef:
    Ik weet het niet zeker, maar is er nu nog een meisje vrij? Ik dacht dat er een reservering was vervallen oid. In dat geval wil ik misschien ook nog wel mee doen, als dat nog mag c:
    Deze RPG lijkt me echt best wel gaaf maar ik moet even kijken of ik genoeg tijd kan vrij maken ;x


    Ja, er is nog een meisje vrij. Ik zal hem voor je reserveren, maar de RPG is wel al begonnen.


    Your make-up is terrible

    Zijn er nog jongens vrij? Dan reserveer ik er al eentje, zodat ik deze avond een rol kan aanmaken. ^^


    Take me to wonderland

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, er is nog een meisje vrij. Ik zal hem voor je reserveren, maar de RPG is wel al begonnen.

    Ah, leuk ^-^
    Dat maakt niet uit, dan spring ik later wel in.

    IrishCharm schreef:
    Zijn er nog jongens vrij? Dan reserveer ik er al eentje, zodat ik deze avond een rol kan aanmaken. ^^


    Die zijn nog vrij.


    Your make-up is terrible

    hier is de foto van Quinn
    !
    http://weheartit.com/entry/27889658/via/eliseheartitL


    Je croix a toi

    DelilahDawn schreef:
    hier is de foto van Quinn
    !
    http://weheartit.com/entry/27889658/via/eliseheartitL


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    thanx!


    Je croix a toi

    Geen dank (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Is dat "Ned Bigby" van die ene serie op Nickelodeon? :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    Is dat "Ned Bigby" van die ene serie op Nickelodeon? :')

    Hahaha nu zie ik het ook!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kan ik nog meedoen?
    Lijk me leuk en had al een aandoening in gedachte ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you