• Morgen moet ik naar een familiefeestje van een nichtje die haar eerste communie doet, like I care.
    En natuurlijk moet ik mee en me gedragen en bla bla bla, terwijl iedereen weet dat ik die kant van de familie niet kan zien of ruiken(no_chears)

    Dus moet ik mijn tijd daar verdoen, lief zijn tegen de mensen die ik zonder enige reden haat, en doen alsof alles erg interessant is en ik me vermaak.

    Please, someone...kill me(no_chears)

    Woont er per toeval niemand in Hulst die ik kan meeten, lol :')

    Wat gaan jullie morgen doen?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aah, that sounds awful. Veel geluk!
    En ik ga morgen slapen, eten en heel veel schrijven. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    thuis blijven
    niksen
    ik woon in Rotterdam


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hee, ik moet morgen ook verplicht naar familie, maar dan naar de verjaardag van mijn tante. En ik kan hen ook niet echt luchten. Heel veel succes in ieder geval!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Slapen :W


    Shoganai i ne~

    Ik moet ook naar een communiefeest morgen van het neefje van mijn vriend en ik zie er ook een beetje tegenop. Ik vind het altijd een beetje stijf gedoe en weet me nooit goed hoe te gedragen. Ze zijn van een hogere 'stand' dan mezelf, dus ik voel me vaak nogal ongemakkelijk. Als je snapt wat ik bedoel (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ga morgen mijn nieuwe hondje ophalen. :'3
    In ieder geval veel succes daar. :'D Neem een boek mee?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Biologist schreef:
    Hee, ik moet morgen ook verplicht naar familie, maar dan naar de verjaardag van mijn tante. En ik kan hen ook niet echt luchten. Heel veel succes in ieder geval!

    oewh succes :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Morgen heb ik een feest van mijn dorp.. Heet Wâld pop en begin om iets van 3 uur in de middag tot in de nacht.. ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Harries schreef:
    Aah, that sounds awful. Veel geluk!
    En ik ga morgen slapen, eten en heel veel schrijven. :Y)


    The universal language of art.

    Sws uitslapen! *O*
    En dan nog nakijken van wedstrijdopdrachten + huiswerk, wat minder is...


    Deep inside, I've never felt alive

    Lijkt me kut kerel! Ik ga altijd zolang zeiken tot ik niet mee hoef naar ceremoniële shit.. En nee nie tin de buurt van Hulst.. Kom je naar Eindhoven? Ik moet perse mee naar Eindhoven van mijn ma -,- dus ik zit daar heel blij alleen thuis.. Succes! xxx:Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Tsja, mensen zonder enkele reden haten is ook best kortzichtig. Probeer het eens op een gesprekje en wie weet vallen ze best mee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Vroeg opstaan en met een vriendin naar de Achterhoek treinen en daar een paar nachten en dagen bij haar opa & oma overnachten. :Y)

    Ik wens je sterkte en hopelijk vallen ze toch mee. ;O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    wow er zijn veel mensen die naar comunnies gaan.
    maar ik haat mijn familie ook dus ik weet hoe het voelt. Ik moet morgen trouwens mee met mijn vader naar één van zijn ´geweldige´ vrienden, waar ik ook moet doen alsof het me interesseert.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Thirlwall schreef:
    wow er zijn veel mensen die naar comunnies gaan.
    maar ik haat mijn familie ook dus ik weet hoe het voelt. Ik moet morgen trouwens mee met mijn vader naar één van zijn ´geweldige´ vrienden, waar ik ook moet doen alsof het me interesseert.


    Communies zijn eens per jaar en allemaal op dezelfde dag. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife