• [RPG] Wingin’ It.

    © RPGrechten van Mo0nlight.



    | Verhaal |

    Ja, wat moet dat nou, als je een EIO, een Engel In Opleiding, hebt. Het kan geen kwaad, maar het brengt niet vaak geluk. De EIO van Carl Montclaire, Porter Jackson, heeft na twee jaar eindelijk engelvleugels. Carl heeft ook stiekem tegen de regels met Denise. Maar in tegenstelling tot haar; zij heeft nog niet eens iemand om de opdracht op uit te voeren. Maar veel andere EIO’s hebben hetzelfde probleem…

    | Regels |

    # Bij IC (In Character) moet je gewoon als je personage praten. Bij OOC (Out of Character) moet je haakjes gebruiken: [] – {} – () – ||.
    # Je moet redelijk ervaring hebben. Hiermee bedoel ik dat je echt moet weten wat RPG is en hoe je moet RPG’en.
    # Als je afwezig bent (ongeveer een week) en je meld dat niet, dan mag je niet meer meedoen.
    # Je moet actief zijn.
    # 16+ mag, maar niet overdreven.
    # Je mag een relatie hebben met een EIO/opdrachttiener, maar dan moet het wel ongezien voor Cassabi. Net zoals bij Denise en Carl. Opdrachttieners en studenten mogen iets samen, aangezien opdrachttieners eigenlijk ook studenten zijn.
    # Geen one-liners!
    # Geen geruzie buiten IC.
    # Je mag echt niet om aandacht vragen, zowel OOC als IC niet. Met IC bedoel ik bijvoorbeeld dat je van de trap afgeduwd word en naar het ziekenhuis word gebracht. Dan trek je de aandacht van andere tieners. Dat mag niet. Tussendoor mag het, niet de hele tijd.
    # De foto’s van de verzonnen mensen mogen bekenden zijn, maar niet al te bekend. Vermeld het wel, ik keur het goed of niet.
    # Twee personen per account.
    # Bennett High en Terrendale High zijn rivalen.
    # Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben. Ik geef aan een paar mensen de codes en alleen die mensen mogen als een topic vol is en ik weg ben een nieuw topic openen.
    # Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.

    | Rollen |

    || Bennett High ||

    |~ Echte personen ~|

    Carl Montclaire ~ Password
    Porter Jackson ~
    Denise Simmons ~ Mo0nlight
    Brittany Hanson ~
    Alex Rodriquez ~
    Jane Casey ~
    Serge Del Vechio ~
    Listern Zusje #1 (Emily) ~
    Listern Zusje #2 (Emma) ~

    |~ Verzonnen opdrachttiener van Denise ~|

    Alexander Sven Jhonson ~ TheRumIsGone

    |~ Verzonnen EIO’s 5/10 ~|

    Alice Elianne McAlister ~ TheRumIsGone
    Alynde Daniels ~ ButterflyElf
    ~ Gereserveerd door HurtedHeart
    Rachelle Eloise Woods ~ Password
    Rose Dawn Diamond ~ Thisiphone
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~

    |~ Verzonnen opdrachttieners 5/10 ~|

    ~ Gereserveerd door HurtedHeart
    Charlynn Vájen Pendule ~ MeLuvZaynx
    Remi Twerdle ~ Mo0nlight
    Oliver Tyler Denali ~ Tisiphone
    Ailean Vanessa Burting ~ Chaim
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~

    |~ Verzonnen studenten ~|

    ~
    ~
    ~


    |~ Leraren/Directeur ~|

    Directeur Malone ~
    Mevr. Lennox ~
    Dr. Cassabi ~
    Men. Dolby ~
    Men. Nakamora ~
    Men. Telson ~

    |~ Ouders/Familie ~|

    Angela Montclaire ~
    Becky Montclaire ~
    Artie Jackson ~

    || Terrendale High ||

    |~ Verzonnen studenten ~|

    ~ Gereserveerd door Space
    ~
    ~


    |~ Verzonnen EIO’s 0/5 ~|

    ~
    ~
    ~
    ~
    ~

    |~ Verzonnen opdrachttieners 0/5 ~|

    ~
    ~
    ~
    ~
    ~

    |~ Verzonnen studenten ~|

    ~
    ~
    ~



    |~ Directrice ~|

    Directrice Moose ~

    | Topics |

    001.

    | Indeling |

    Porter || Carl (al goed, maar nog steeds beste vrienden)
    Denise || Alex(ander)
    Alice || Remi
    Rachelle || Charlynn
    Alynde || Oliver

    | Paspoort |

    Rol: Wie wil je zijn of wat?
    School: Bij welke school zit je? Terrendale of Bennett?
    Naam:
    Achternaam: Als het erbij staat.
    Geslacht:
    Uiterlijk: Foto en beschrijving.
    Innerlijk: Ben je een enorme bitch, of iets anders?
    Vrienden: Hoe staat het op het vriendengebied?
    Rang: Deze alleen voor EIO's. Ben je een goede EIO, een onhandige of iets anders?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 20:08 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    xJohnnyDepp schreef:
    hm.. ik wil wel mee doen, maar aan alles te zien is het ''iets'' zeg maar. Ik ben wel goed met RPG en zo, heb erg veel ervaring (niet alleen op Q). Mag ik wel meedoe, zo ja, kan iemand heel kort uitleggen wat het in het ''echt'' is?


    Het is hetzelfde in het echt.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mo0nlight schreef:
    (...)

    Het is hetzelfde in het echt.


    Maar ik ken het "echte" niet... ;)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xJohnnyDepp schreef:
    (...)

    Maar ik ken het "echte" niet... ;)


    Het echte verhaal is dat Denise op Carl is en het is ook nadat hij met Jane gepraat heeft wederzijds, maar Porter moet Carl nog steeds populair maken (dat is hier niet) en Denise heeft hier wel een Opdrachttiener en in de echte serie niet.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ok sorry naar wat is de verhaal lijn? Wat is wat en zo? Misschien id het niet handig om dan mee te doen i know.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xJohnnyDepp schreef:
    Ok sorry naar wat is de verhaal lijn? Wat is wat en zo? Misschien id het niet handig om dan mee te doen i know.


    Kijk naar het verhaal, dan weet je het.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Verzonnen EIO.
    School: Bennett High.
    Naam: Rachelle Eloise.
    Achternaam: Woods.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Uiterlijk:



    Rachelle heeft een blanke huidskleur en prachtig, blond haar en diep blauwe ogen. Rond haar ogen zitten veel lange wimpers. Meestal laat ze die nog extra opvallen met mascara. Ze heeft licht roze lippen, waar vaak lipgloss op zit. Haar lichaam heeft mooie rondingen en ze is niet te dik, maar ook niet te dun. Haar kleding stijl is meisjesachtig, maar een leuke skinny jean kan er ook mee door.
    Innerlijk: Rachelle is nergens bang voor en weet zich uit alle situatie's te redden, hoewel dat ook wel eens raar af kan lopen, doordat ze haar magie nog niet voor de volle honderd procent onder controle heeft. Verder is ze tegen iedereen aardig en behulpzaam, maar kan ook behoorlijk boos worden als iets haar niet aan staat. Haar wil is wet en ze probeert altijd haar mening door te drammen. Ze is behoorlijk eigenwijs. Kan ze kiezen tussen A en B? Dan kiest ze altijd C. Ook kan Rachelle flirterig overkomen, maar voordat ze aan een serieuze relatie begint, moet ze het wel zeker weten.
    Vrienden: Komt in de roleplay.
    Rang: Een goede, maar soms onhandige EIO.

    Rol: Echte persoon.
    School: Bennett High.
    Naam: Carl.
    Achternaam: Montclaire.
    Geslacht: Mannelijk.
    Uiterlijk:


    Carl heeft bruin haar en bruine ogen. Zijn glimlach is vriendelijk. Verder is hij niet de grootste, maar dat maakt hem niet uit. Zijn kledingstijl is jongensachtig. Je kan hem blij maken met een simpel t-shirt, blouse en een spijkerbroek.
    Innerlijk: Carl is onhandig, maar daardoor ook soms schattig. Hij probeert tegen iedereen aardig te doen, maar af en toe lukt hem dat echt niet.
    Vrienden: Denise is zijn vriendin, Porter en Jane zijn goede vrienden. Alex is een apart geval, maar Carl mag hem wel. Brittany en Serge mijdt hij liever.
    Rang: -

    [Wordt later nog uitgebreid.]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 19:28 ]

    Opdracht student please?

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 19:11 ]

    Mo0nlight schreef:
    (...)

    Kijk naar het verhaal, dan weet je het.


    Die snap ik dus niet...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rol: Student met een EIO
    School: Bennett
    Naam: Ailean Vanessa
    Achternaam: Burting
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk:


    Ailean heeft blond haar en opvallend blauwe ogen. Haar huidskleur is vrij licht en heeft rond haar neus een paar kleine sproetjes. Ze heeft lange benen maar is niet erg groot namelijk 1.67 en ze weegt 43 kg.
    Innerlijk: Ailean is een musicaal lief meisje die best slim is. Ze kan verlegen zijn en durft niet goed voorzichtzelf op te komen. Ze behoort niet tot de populairste maar is ook geen loser.
    Vrienden: Ailean heeft verschillende vrienden en kan het goed vinden met Jane en Carl.

    xJohnnyDepp schreef:
    (...)

    Die snap ik dus niet...


    Wat snap je er niet aan?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mo0nlight schreef:
    (...)

    Wat snap je er niet aan?

    ik snap gewoon niet wat de verhaallijn is, wat je doet en weet ik veel xD alles gewoon :P Ik ben blond, dus grote kans dat het daar aan ligt xD


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xJohnnyDepp schreef:
    (...)
    ik snap gewoon niet wat de verhaallijn is, wat je doet en weet ik veel xD alles gewoon :P Ik ben blond, dus grote kans dat het daar aan ligt xD


    Zal ik het je uitleggen? Mijn broertje kijk de tv-serie en deze roleplay is daar op gebaseerd. =)

    Ja graag, ik kijk de serie niet namelijk...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Je kan trouwens Arina Sage wegnemen. SongOfMyself komt namelijk een lange tijd niet op Quizlet vanwege toetsen. Ze denkt dat ze daarna te ver achterloopt en stopt er dus mee met deze RPG. Ze heeft mij gevraagd om het door te geven


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Chaim schreef:
    Rol: Student met een EIO
    School: Bennett
    Naam: Ailean Vanessa
    Achternaam: Burting
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk:


    Ailean heeft blond haar en opvallend blauwe ogen. Haar huidskleur is vrij licht en heeft rond haar neus een paar kleine sproetjes. Ze heeft lange benen maar is niet erg groot namelijk 1.67 en ze weegt 43 kg.
    Innerlijk: Ailean is een musicaal lief meisje die best slim is. Ze kan verlegen zijn en durft niet goed voorzichtzelf op te komen. Ze behoort niet tot de populairste maar is ook geen loser.
    Vrienden: Ailean heeft verschillende vrienden en kan het goed vinden met Jane en Carl.


    heb je al een EIO?????? Je mag die van Rose Alice Diamond zijn. Degene die mijn opdrachttiener was is net gestopt met deze RPG


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen