• Gebruikersnamen die al genomen zijn, kunnen niet meer genomen worden, ook al veranderd diegene de naam. Logisch...

    Nou was mijn idee dat je zelf kunt kiezen om gebruikersnamen vrij te geven, dat andere mensen deze kunnen nemen...als je bijvoorbeeld deze gebruikersnaam niet leuk vind...

    Voor of tegen?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Voor


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga het niet gebruiken, maar anderen mogen het altijd van mij doen ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Tegen. Zo komt er verwarring. Stel nu dat die mensen hun username vrij zouden geven en ik zou bijvoorbeeld de username Assassin nemen, dan zou iedereen mij aanzien voor Nikki.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Gaat niet gebeuren. Als het vrijgeven van usernames bij gebande mensen al problemen oplevert bij de mods dan is dit wss nog veeel erger


    quidquid excusatio prandium pro

    Leela schreef:
    Tegen. Zo komt er verwarring. Stel nu dat die mensen hun username vrij zouden geven en ik zou bijvoorbeeld de username Assassin nemen, dan zou iedereen mij aanzien voor Nikki.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Heel vaak voorgesteld, heel vaak afgewezen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Aan de ene kant voor. Ik wil bijvoorbeeld al heel lang Louboutin heten, omdat ik op heel veel sites zo heet. Maar omdat die al een keer gebruikt is, door een user die niet echt heel actief is, kan het niet meer. Dat vind ik wel irritant.

    Maar aan de andere kant zorgt het inderdaad wel voor verwarring denk ik, zoals hierboven al gezegd wordt.


    Tell me about it, stud.

    Escritura schreef:
    Voor


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tegen.
    Te veel verwarring en dan zal het zijn 'maar ik wilde dat toch niet doen, ik wil hem terug!'.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Tigger schreef:
    Gaat niet gebeuren. Als het vrijgeven van usernames bij gebande mensen al problemen oplevert bij de mods dan is dit wss nog veeel erger


    Sowieso.


    Til hug og blod.

    Hmm, iets in me zegt dat dit heel wat verwarring gaat brengen ...


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Brooklyn schreef:
    Hmm, iets in me zegt dat dit heel wat verwarring gaat brengen ...


    Wij zouden bijv. ook als grap username kunnen wisselen dan om mensen expres voor de geit te houden. (cat)


    Til hug og blod.

    Ik vroeg heel eigenlijk om jullie persoonlijke mening, niet of je verwacht wat erover gezegd wordt en of het voor verwarring gaat zorgen XD :P


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    Ik vroeg heel eigenlijk om jullie persoonlijke mening, niet of je verwacht wat erover gezegd wordt en of het voor verwarring gaat zorgen XD :P


    Dat is een mening ._.

    Mijn mening is:
    dat het voor verwarring zal zorgen, en er toch niet zal komen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    (...)

    Dat is een mening ._.

    Mijn mening is:
    dat het voor verwarring zal zorgen, en er toch niet zal komen.


    *heeft definitie mening opgezocht*
    *voelt zich heel erg dom en slaperig...*
    sorry...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.