• Gebruikersnamen die al genomen zijn, kunnen niet meer genomen worden, ook al veranderd diegene de naam. Logisch...

    Nou was mijn idee dat je zelf kunt kiezen om gebruikersnamen vrij te geven, dat andere mensen deze kunnen nemen...als je bijvoorbeeld deze gebruikersnaam niet leuk vind...

    Voor of tegen?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Tegen. Niemand gaat dat ten eerste doen en ten tweede gaat dat voor verwarring brengen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Myrddin schreef:
    Ik vroeg heel eigenlijk om jullie persoonlijke mening, niet of je verwacht wat erover gezegd wordt en of het voor verwarring gaat zorgen XD :P


    Dat is een mening. Een mening hoeft niet alleen "ik ben het er mee eens" te zijn <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Dat is een mening. Een mening hoeft niet alleen "ik ben het er mee eens" te zijn <_<


    Alwin, I already said sorry...heb het al opgezocht, omdat ik aan mijzelf begon te twijfelen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Voor.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tegen.


    I am an idiot, I move.

    Slotje omdat nouja, al het bovenstaande ^^


    Life is hard and then we die