• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine
    Vol!

    The Lions [Max 10]:
    - Gereserveerd - Space
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson
    - Gereserveerd - xCarpeDiemx
    - Liam Mellow
    - Puk Tymen Crawford
    -
    Alleen jongens!

    Leraren:
    Directeur: Arren James Brown
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth
    - Morty ''Mort'' Rhodes
    - Damon Tyler Hides

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Huisdier [Kat, Rat, Pad, Draak of Slang]:
    Extra:

    Regels:

    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 20:14 ]


    El Diablo.

    Als het om 8 uur begind kan ik waarschijnlijk nog een half uur, hangt er vanaf als mn moeder komt en gaat zeuren..


    Don't be like the rest of them, darling

    Okeee


    El Diablo.

    Ik ga denk ik toch om half 10 beginnen want ik wil nog even vampire diaries kijken..


    El Diablo.

    Jammer.. Dan kan ik niet meedoen dan.. Dan reageer ik denk ik morgen middag pas, half 4 ongeveer.. Waarschijnlijk later want er is hier kermis in het dorp


    Don't be like the rest of them, darling

    Oke, is goed. Maar dan ben ik er niet, dan stroom ik wel morgenmiddag in. XD


    One Who Travels A Higher Path.

    Lol bij mij is volgende week kermis in de stad. @Purmerend :D xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AlwaysKlaine schreef:
    Lol bij mij is volgende week kermis in de stad. @Purmerend :D xD


    Bij mij deze week.. Ik ga morge weer olibollen kopen XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Oke, dan start ik wel om 8 uur. Heb nog een week vakantie dus dan kijk ik morgen wel..


    El Diablo.

    NightShot schreef:
    Oke, dan start ik wel om 8 uur. Heb nog een week vakantie dus dan kijk ik morgen wel..


    You are one lucky bastard.
    Nog een week vakantie, ik heb morgen al school.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik heb ook morgen school :(. Ik ga trouwens snel die rol maken wacht even :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Volledige naam: Jayden Jason Bright
    Leeftijd: 18
    Afdeling: Foxes
    Karakter: Jayden aka Jay is een aardige jongen waar je goed mee kan praten zolang je in zijn afdeling zit. Hij is een fan van vrouwelijk schoon en kijkt graag zijn ogen uit. Hij is nog nooit verliefd geworden en weet dus niet hoe dat voelt. Als hij het word zal hij in een tweestrijd komen omdat hij niet weet wat er met dat gevoel bedoelt word. Hij is erg sterk dus je zou hem niet tegenmoeten hebben. Tegen de Lions is hij een ware pestkop en hij heeft altijd een woordje klaar staan voor de tegenaanval. Hij is best wel een haantje de voorste, maar voor vrienden kanhij dit hele karakter weggooien. Hij is graag zichzelf bij zijn vrienden bij anderen heeft hij een muur die je eerst moet doorbreken met vertrouwen.
    Uiterlijk:


    Huisdier: Een Slang. Zijn naam ks Slice. Hij is gifgroen en bijna 2 meter lang. Hij is giftig, maar bijt geen mensen tenzei Jayden hem dat beveelt.


    Extra: Hij staat bekent als een player en trekt meisjes aan als een magneet. Hij heeft ook nog nooit echte liefde gekent enweet dus ook niet hoe het voelt.
    Hij rookt

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 19:46 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik wil hem ook maken allleen kan niet. Beloven julle me dat je me goed opvangen? Sorry dat ik zo raar die maar ik wil echt dat ik goed kan meedoen met deze rpg :)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Natuurlijk!


    El Diablo.

    Mortenson schreef:
    (...)

    You are one lucky bastard.
    Nog een week vakantie, ik heb morgen al school.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HurtedHeart schreef:
    Volledige naam: May Rose White. Haar bijnaam is dan ook White Rose. Witte roos. Haar ouders hebben haar de naam May gegeven omdat ze in Mei geboren is. En Rose staat voor haar grootmoeder, maar ze is ook op de 18e geboren. En de 18e letter in het Alphabet is de letter R
    Leeftijd: 17 Jaar ze is jarig op 18 Mei.
    Afdeling: De Foxes al hoort ze hier niet bij thuis. Mag heeft on ondoorbroken volbloedlijn die allemaal naar de Foxes gingen en May ging dus expres bij de Foxes. May probeerd een echte fox te zijn, maar het gaat moeizaam. Ze zou liever zich als zichzelf gedragen, maar dan zou ze voor de andere afdeling hebben "gekozen".
    Karakter: May is een vriendelijke jongedame, maar tegen mensen die ze niet mag negeert ze gewoon. Ze houd nie van ruzie en is daarom ook een perfect slachtoffer om te pesten. May houd als een van de weinige Foxes van lezen en kan zich helemaal opdoen in een boek. May is best slim maar heeft soms erge moeite met vakken zoals drankjes bereiden. Ze is wel erg goed in het echte toveren. Met een stok of de hand. Ja May kan kleine sprankjes doen zonder stok wat soms best handig kan zijn als iemand haar stok heeft gestolen. May houd ook niet van Ruzie al word ze er wel in betrokken. Al is het al is gevraagd ze wilt niet naar de Lions. Ze wilt haar ouders niet teleurstellen. Ze is enig kind daarom durft ze het niet.
    Uiterlijk:


    Huisdier: Van haar ouders kreeg ze een Slang, maar May heeft hem vervangen voor een prachtige draak. Deze draak komt tot net boven haar knie en is 1 meter lang. Hij heet Morve


    Extra: May is enig kind en eigelijk een Lion, maar ze wilt haar ouders niet teleurstellen. Ze is enig kind en van haar word verwacht dat ze een Foxes is. Ze kon gewoon geen nee zeggen. Al vind ze de Lions veel aardiger en ze kan soms ook met ze opschieten.

    Aangapast. Is ze goed?

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 19:55 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break