• Ik zoek tumblr themes voor 'quality blogs'. Ik kom overal steeds dezelfde tegen en ik word er gek van.


    Save me from myself.

    Misschien vind je het theme dat ik heb mooi? Mijn tumblr is: www.missy-impossible.tumblr.com
    Als je naar de theme wilt gaan, moet je op het copyright tekentje klikken (;

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 14:08 ]


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    KarensBabes schreef:
    Misschien vind je het theme dat ik heb mooi? Mijn tumblr is: www.missy-impossible.tumblr.com
    Als je naar de theme wilt gaan, moet je op het copyright tekentje klikken (;

    Ik vind het wel iets hebben, maar het past niet echt met het soort foto's dat ik reblog. (:


    Save me from myself.

    Wat voor een blog heb je?

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 14:23 ]

    Dit is mijn theme. Misschien past deze wel.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    KarensBabes schreef:
    Misschien vind je het theme dat ik heb mooi? Mijn tumblr is: www.missy-impossible.tumblr.com
    Als je naar de theme wilt gaan, moet je op het copyright tekentje klikken (;


    I think that one is nice. Heb je die zelf gemaakt? Knap!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kidagakash schreef:
    (...)

    I think that one is nice. Heb je die zelf gemaakt? Knap!


    Bedankt, maar nee, hij is van http://arwenevenstars.tumblr.com/ (; Ik wou dat ik dat kon!


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    KarensBabes schreef:
    (...)

    Bedankt, maar nee, hij is van http://arwenevenstars.tumblr.com/ (; Ik wou dat ik dat kon!


    Ach, mijn Tumblr is ook een standaard gratis ding, ik kan het zelf niet, haha. Ik krijg wel hulp van iemand op Q om de theme te verbeteren. [: But, wat is een quality blog? Ik snap wat het vertaald is, maar meestal heeft het op een site toch een andere defintitie. :W - net nieuw op Tumblr -
    Mijn Tumblr, mocht je nog tips hebben voor de theme en zo: Klik

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 14:59 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kidagakash schreef:
    (...)

    Ach, mijn Tumblr is ook een standaard gratis ding, ik kan het zelf niet, haha. Ik krijg wel hulp van iemand op Q om de theme te verbeteren. [: But, wat is een quality blog? Ik snap wat het vertaald is, maar meestal heeft het op een site toch een andere defintitie. :W - net nieuw op Tumblr -
    Mijn Tumblr, mocht je nog tips hebben voor de theme en zo: Klik


    Misschien kun je het lettertype van de titel veranderen, en er voor zorgen dat hij de plaatjes niet overlapt? Verder is het een leuk theme hoor (: Als je een ander theme wilt kun je gewoon naar andere blogs gaan en "theme" aanklikken, om de html code over te nemen.
    Wat met een quality blog bedoelt word weet ik ook niet precies, ben ook niet zo'n tumblr expert. Waarschijnlijk zijn dat gewoon professionele blogs die veel notes krijgen en er vernieuwend uitzien.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 15:07 ]


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    KarensBabes schreef:
    (...)

    Misschien kun je het lettertype van de titel veranderen, en er voor zorgen dat hij de plaatjes niet overlapt? Verder is het een leuk theme hoor (: Als je een ander theme wilt kun je gewoon naar andere blogs gaan en "theme" aanklikken, om de html code over te nemen.


    Daar wordt ik al meegeholpen. Ik krijg dat zelf niet voor mekaar, die overlapping, en ik ben het met je eens daarover. Ik wil het lettertype eigenlijk zo houden, het geeft bij mij een bepaald gevoel aan. Agnete Salander, Lisbeth' Salander's moeder (Millenium-trilogie) is geboren als Sjolander. Het is niet algemeen bekend, waardoor het beter in de titel past als Salander, ik weet niet, ik krijg zo'n gevoel erbij. Het is geen fandom blog, hoor, haha. Maar ik zal het onthouden, misschien is het op lange termijn wel een plan de campagne. Hmm, dat zou wel kunnen, hoewel ik een persoon ben die een beetje is van: ''Als het eenmaal zo is, dan is het zo'', dus een ander theme zou ik niet willen. Voor een tweede blog wil ik dat dan wel; ik wil experimenteren daarmee. [: Bedankt!
    - sorry voor off-topic -

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 15:09 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik maak themes, maar ik weet niet wat je met quality blog bedoeld dus ik weet niet of dat ze iets voor jou zijn :s


    The soul needs autumn.

    Pending schreef:
    Wat voor een blog heb je?

    Het wordt een quality blog genoemd, dit is de link.


    Save me from myself.

    Misschien vind je dit iets?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Sinclair schreef:
    Misschien vind je dit iets?

    wauw, dat is echt een mooie blog. Maar ik denk niet dat dat met het type foto's dat ik reblog, past.


    Save me from myself.