• Dat vraag ik me dus af bij een meisje calle Susan..

    Se kan me wel afkatten en afzeiken en aan iedereen lullen dat ik me snijd [wat ik dus niet DOE]en bij me afkijken en dan ook nog is MIJN muziek en mijn stijl afzeiken ;l

    echt soms kan ik dat kind wel is killen en gister benk dus keihard tegen haar uitgevallen en toen was ze in 1x heel sielig en stil en toen gingen alle meisjes uit mijn klas haar troosten alsof IK de badgirl ben enz. ;l


    We can only learn to love by loving.

    Ik had ook zo 'n geval op school en had haar toen in elkaar geschopt en was toen heel blij en zij volgens mij in ziekenhuis ofzo.

    Ik had ook zo 'n geval op school en had haar toen in elkaar geschopt en was toen heel blij en zij volgens mij in ziekenhuis ofzo.


    omfg.. x3 i like you x3


    We can only learn to love by loving.

    aaargh lieford Ö

    zo errug,, geef die een klop, jaaah Ö
    die probleme heb ik dit jaar es voor 1 keertje niet :Y)

    aaargh lieford Ö

    zo errug,, geef die een klop, jaaah Ö
    die probleme heb ik dit jaar es voor 1 keertje niet :Y)


    alsk haar een knal verkoop gaat ze nr mijn mentor en da wijf haat mij en die mentor vind da meisje sielig omda se ene ongeneeselijksiek broertje heeft ;l en daar maakt da kind mii gebruik vna


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    alsk haar een knal verkoop gaat ze nr mijn mentor en da wijf haat mij en die mentor vind da meisje sielig omda se ene ongeneeselijksiek broertje heeft ;l en daar maakt da kind mii gebruik vna

    Je moet gewoon zeggen: Het was beter als je niet geboren was.

    Is hard maar zo leuk om te zeggen xD
    En ook leuk is van: Jou kop is nog enger dan een horrorfilm. (Dat moet je is doodserieus of ernsitig zeggen xD )

    (...)

    alsk haar een knal verkoop gaat ze nr mijn mentor en da wijf haat mij en die mentor vind da meisje sielig omda se ene ongeneeselijksiek broertje heeft ;l en daar maakt da kind mii gebruik vna

    Tss wat een slet zeg (Sorry lei me effe gaan)
    Maar das dan peg voor haar hoor,we gaan allemaal een keer dood >.<

    (...)
    Je moet gewoon zeggen: Het was beter als je niet geboren was.

    Is hard maar zo leuk om te zeggen xD
    En ook leuk is van: Jou kop is nog enger dan een horrorfilm. (Dat moet je is doodserieus of ernsitig zeggen xD )

    whaha n_n


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Tss wat een slet zeg (Sorry lei me effe gaan)
    Maar das dan peg voor haar hoor,we gaan allemaal een keer dood >.<


    whaha x3 ik vind jowu denkwijze geweldigx3
    wrm sit jij nou niet in mijn klas kim ?? :'(


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    whaha x3 ik vind jowu denkwijze geweldigx3
    wrm sit jij nou niet in mijn klas kim ?? :'(

    Ghehe ik denk nou eenmaal geweldig.
    De 1 z'n dood is de ander z'n dood.
    En ik ben rassist en ik schop mensen dus ik ben aardig xD Mara echt vette tering-sex dat ik niet in je klas zit >.<
    Mijn hela klas is JB-Fan en ik ben daar zo trots op wnat I Like That
    maarja ik heb serieus iemand het ziekenhuis ingeschopt. Ze had en gebroken arm dor mij 3x. Mijn oom doet dat ook zo,die slaat ze achter mekar het ziekenhuis in en hij is stoer want neimand durft te schelden tegen mij omdat ze me oom kennen Ghehe

    (...)

    whaha x3 ik vind jowu denkwijze geweldigx3
    wrm sit jij nou niet in mijn klas kim ?? :'(

    Als ik mijn leven overnieuw mocht doen zou ik het hetzelfde doen alleen dan bij jou in de klas willen 3x.

    (...)
    Ghehe ik denk nou eenmaal geweldig.
    De 1 z'n dood is de ander z'n dood.
    En ik ben rassist en ik schop mensen dus ik ben aardig xD Mara echt vette tering-sex dat ik niet in je klas zit >.<
    Mijn hela klas is JB-Fan en ik ben daar zo trots op wnat I Like That
    maarja ik heb serieus iemand het ziekenhuis ingeschopt. Ze had en gebroken arm dor mij 3x. Mijn oom doet dat ook zo,die slaat ze achter mekar het ziekenhuis in en hij is stoer want neimand durft te schelden tegen mij omdat ze me oom kennen Ghehe
    \

    whaha geiwl x3
    by my in de klas sijn ook hele sooi JB fan x3 das grappig sitte se in de pauze burnin up te singe [vage lui]

    mr back to the point.. x3
    wille jij en je oom langsk ome by myn sgool n_n whaha x3

    weetje.. da kind heeft trouwens een gedoe ingediend by de politie [weenie meer hoe da heet] over da mijn BF haar zou hebbe bedreigd O_o


    We can only learn to love by loving.

    'pest' die je gwn omda je een andere stijl hebt?! :S daar moete ze bij mij nie mee afkome!!! xD


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    'pest' die je gwn omda je een andere stijl hebt?! :S daar moete ze bij mij nie mee afkome!!! xD


    ze pest nie egt mr ze doet Onwijs kut tegen me;l
    en ik ben al iets vn 6 jaar vrienden met der mr nu doet ze ineens so fcking kut enz. en ze roddelt over me achter me rug enz. ;l


    We can only learn to love by loving.

    omg zo ken k ook iemand!!!
    en k heb gezegd dat niet alle emo's zich snijden en toen zei die van k begrijp wel da ge uw ras wilt verdedigen zene!!!en toen heb k hem een klap verkocht:@ en toen vroeg hij waarom k hem sloeg ((k bedoel maar hoe stom kun je zijn??))
    k bedoel da zegt ge tog ni uw ras precies alsof we honden ofzow zijn kwas egt zoo kwaad :@


    J'ai perdu ma peluche,, je pourrais dormir avec toi??

    Ga ermee naar je mentor of negeer dat kind. Ze is jouw aandacht niet waard =).


    I recycle my thoughts.